Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dokumentacja papierowa

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dokumentacja papierowa"— Zapis prezentacji:

1 Dokumentacja papierowa

2 Formy wysyłki dokumentów papierowych
listy, przesyłki na nośniku CD/DVD, paczki.

3 Przesyłki W systemie kancelaryjnym przesyłki z poszczególnych działów powinny być przekazywane do sekretariatu za pokwitowaniem. Przesyłki od gości hotelowych są wysyłane bezpośrednio z recepcji.

4 Przed wysłaniem pracownik sekretariatu sprawdza czy przesyłka z danego działu:
jest podpisana, zawiera datę i miejsce przygotowania, ma niezbędne oznakowanie (zgodne z instrukcją kancelaryjną), zawiera wymagane załączniki.

5 W przypadku działania na zlecenie klienta recepcjonista może jedynie:
przygotować kopertę, zapakować przesyłkę.

6 Adres odbiorcy zawiera:
imię i nazwisko odbiorcy, pełną nazwę firmy, nazwę ulicy wraz z numerem lokalu, kod pocztowy i nazwę miejscowości, nazwę kraju (przy przesyłkach zagranicznych).

7 Zadania do wykonania Porównaj dokumentację papierową z elektroniczną. Wskaż plusy i minusy każdej z nich. Ułóż procedurę, według której pracownik recepcji będzie wysyłał list i paczkę na polecenie gościa.


Pobierz ppt "Dokumentacja papierowa"

Podobne prezentacje


Reklamy Google