Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia Promocji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia Promocji."— Zapis prezentacji:

1 Strategia Promocji

2 Agenda Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji
Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja sprzedaży Promocja osobista Public relations

3 Identyfikacja odbiorców
Klienci instytucjonalni Klienci indywidualni

4 Klienci instytucjonalni
Hotele Restauracje Bary Kawiarnie Kawiarnio-księgarnie Domy weselne Salony SPA Ośrodki wypoczynkowe, wczasowe

5 Klienci indywidualni Galerie handlowe Supermarkety
Sklepy ze sprzętem AGD Sklepy z upominkami Sklepy z porcelaną Herbaciarnie Winiarnie Sklepy zajmujące się wystrojem/aranżacją wnętrz Sklepy meblowe

6 Określenie celów promocji
cele informacyjne i sprzedażowe uświadomienie istnienia firmy (dostrzeżenie marki) wzrost rozpoznawalności marki uświadomienie potrzeb (zaspokajanych przez naszą ofertę) wzrost sprzedaży

7 Określenie projektu przekazu
struktura komunikatu: strona internetowa , artykuły prasowe, ulotki, broszury, radio, telewizja

8 Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami
Promocja Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami Targi pracy – reklama zajmowanego przez firmę stoiska Centra handlowe zorganizowanie ‘pokazu mody prezentacja produktów - stojaki z podkładkami

9 Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej
Bluetooth marketing Broszury Mobilne - Katalogi produktów, prezentacje Komunikacja reklamowa Internet Prasa Radio

10 Public Relations Sponsoring, pomoc w urządzaniu imprez typu:
wystawy artystyczne, wieczory charytatywne, sprzedaż książek , pokazy mody, sprzedaż ciast, przyjęcia na cele dobroczynne

11 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!!


Pobierz ppt "Strategia Promocji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google