Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja."— Zapis prezentacji:

1

2 Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja sprzedaży Promocja osobista Public relations

3 Klienci instytucjonalni Klienci indywidualni

4 Hotele Restauracje Bary Kawiarnie Kawiarnio-księgarnie Domy weselne Salony SPA Ośrodki wypoczynkowe, wczasowe

5 Galerie handlowe Supermarkety Sklepy ze sprzętem AGD Sklepy z upominkami Sklepy z porcelaną Herbaciarnie Winiarnie Sklepy zajmujące się wystrojem/aranżacją wnętrz Sklepy meblowe

6 cele informacyjne i sprzedażowe uświadomienie istnienia firmy (dostrzeżenie marki) wzrost rozpoznawalności marki uświadomienie potrzeb (zaspokajanych przez naszą ofertę) wzrost sprzedaży

7 struktura komunikatu: strona internetowa, artykuły prasowe, ulotki, broszury, radio, telewizja

8 Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami Targi pracy – reklama zajmowanego przez firmę stoiska Centra handlowe - zorganizowanie pokazu mody - prezentacja produktów - stojaki z podkładkami

9 Bluetooth marketing Broszury Mobilne - Katalogi produktow, prezentacje Komunikacja reklamowa Internet Prasa Radio

10 Sponsoring, pomoc w urządzaniu imprez typu: wystawy artystyczne, wieczory charytatywne, sprzedaż książek, pokazy mody, sprzedaż ciast, przyjęcia na cele dobroczynne

11 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!!


Pobierz ppt "Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google