Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

LUBUSKIE promuje się strategicznie! Misja: Lubuskie jest warte zachodu, bo zapewnia swoim mieszkańcom i gościom bezpieczeństwo, otwartość, gościnność,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "LUBUSKIE promuje się strategicznie! Misja: Lubuskie jest warte zachodu, bo zapewnia swoim mieszkańcom i gościom bezpieczeństwo, otwartość, gościnność,"— Zapis prezentacji:

1

2 LUBUSKIE promuje się strategicznie! Misja: Lubuskie jest warte zachodu, bo zapewnia swoim mieszkańcom i gościom bezpieczeństwo, otwartość, gościnność, brak kompleksów, ambicję, tolerancję, poczucie własnej wartości, partnerstwo, młodość i witalność r. - Strategia Marki Koszt: 143 tys. euro

3 . Lubuski szlak wina i miodu Materiały promocyjne Promocja w telewizji o zasięgu ogólnopolskim Oznakowanie szlaku: Imprezy promocyjne w LCW (Majówka, Dni Europejskie, Karnawał, Jarmark Wielkanocny, warsztaty edukacyjne) Targi i konwenty KOSZT: 162 tys. euro winnic, Największa w Polsce winnica samorządowa w Zaborze (35 ha) i Lubuskie Centrum Winiarstwa (koszt: 900 tys. euro) winiarzy prowadzi działalność gospodarczą PROMOCJA 2016 r.

4 . Lubuskie festiwalowe- „diabelskie” i „anielskie” Festiwale muzyczne 2016: Przystanek Woodstock – 22. edycja Muzyka w Raju ( 14. edycja) Międzynarodowy Festiwal Folkloru Koszt: 86 tys. euro Festiwale filmowe: Lubuskie Lato Filmowe – 45. edycja: 130 tys. zł Solanin Film Festiwal – 8. edycja: 13 tys. zł Festiwal Kina Autorskiego Quest Europe Festiwal Teatru i Filmu KOZZI-MAKLAK- MACHALICA Koszt: 43 tys. euro

5 ZaParkuj w Lubuskiem! bo…Lubuskie to: 500 jezior! 2 parki narodowe (Ujście Warty i Barlinecki) 8 parków krajobrazowych 2 parki na światowej liście UNESCO (Park Mużakowski i Geopark Łuk Mużakowa) Połowę powierzchni regionu zajmują lasy! PROMOCJA (2016 r.) Wystawa we Wrocławiu – Europejskiej Stolicy Kultury Spot filmowy Międzynarodowe Targi w Poznaniu – stoisko National Geographic Traveler Strefa na Przystanku Woodstock Promocja podczas Święta Województwa Koszt: 24 tys. euro

6 Promocja przez sport Lubuskie – region mistrzów Żużel – 32 tys. euro (2016 r.) Stal Gorzów (8-krotny mistrz Polski) Falubaz E-kantor.pl Zielona Góra (8-krotny mistrz Polski) Siatkówka; koszt: 62 tys. euro World Grand Prix siatkarek 2016 Memoriał Huberta WagneraKoszykówka Stelmet BC Zielona Góra (3-krotny mistrz Polski): 23 tys. euro Paraolimpijczycy w Rio: Paraolimpijczycy w Rio: 2,6 tys. euro Wychowanie przez sport Lubusiki-Boiska do siatkówki plażowej Programy: Mały Mistrz i Umiem pływać Lubuskie siłownie pod chmurką

7 Narzędzia promocyjne Standardowe: Standardowe: (2016 r.) -Gadżety promocyjne: 25 tys. euro - Wydawnictwa: 101 tys. euro - strona internetowa - targi i misjeNiestandardowe: -Serial Rodzinka.pl – 24,5 tys. euro - Koncert w Rzymie z okazji kanonizacji Jana Pawła II – 12 tys. euro - Promocja w Pałacu Prezydenckim podczas Święta Wolności – 42 tys. euro - Media Trip - Lubuska Rada Ambasadorów

8 Dziękuję za uwagę Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego


Pobierz ppt "LUBUSKIE promuje się strategicznie! Misja: Lubuskie jest warte zachodu, bo zapewnia swoim mieszkańcom i gościom bezpieczeństwo, otwartość, gościnność,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google