Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

EXPO 2015 MEDIOLAN 18-24.05.2015. „POLAND. COME AND FIND ALL COLOURS OF LIFE” Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "EXPO 2015 MEDIOLAN 18-24.05.2015. „POLAND. COME AND FIND ALL COLOURS OF LIFE” Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come."— Zapis prezentacji:

1 EXPO 2015 MEDIOLAN 18-24.05.2015

2 „POLAND. COME AND FIND ALL COLOURS OF LIFE” Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come and find your story”. Polskie wystąpienie na EXPO jest kontynuacją kampanii na rynku włoskim. Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come and find your story”. Polskie wystąpienie na EXPO jest kontynuacją kampanii na rynku włoskim. Polska turystyka na EXPO 2015

3 www.poland.travel Polskie regiony i miasta na EXPO 2015

4 Promocja polskiej turystyki TURYSTYKA KULTUROWA Kraków i Małopolska – Camper Małopolski Kroke Kraków i Małopolska – oferta kulturalna („Camper Małopolski” - stanowi formę bezpośrednio nawiązującą do częstej formy podróży rodzinnych Włochów po Europie. Występy zespołu Kroke – magia dawnego Krakowa w klezmerskich utworach, Teatru KTO –krakowski teatr uliczny, pokazy laserowe: Magia Krakowa). Wrocław i Dolny Śląsk - Mosty Wrocław i Dolny Śląsk - oferta kulturalnej m.in. bogactwo szlaków kulturowych regionu jak Szlak Doliny Pałaców i Ogrodów oraz Szlak Cysterski oraz promocja Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. (Prezentacja multimedialna na ekranie LCD „Mosty”, pokazy laserowe: Magia Wrocławia). Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawa Chopina Miasto Stołeczne Warszawa - oferta kulturalna, w tym z wykorzystaniem atrakcyjności przyrodniczej ostatniej nieuregulowanej rzeki Unii Europejskiej – Wisły. („Newsy znad Wisły” –Mapping 3D z wykorzystaniem prawie 4m łódki oraz wody (w kulkach) prosto z Wisły; Warszawa Chopina – połączenie relaksu z kulturą, czyli odpoczynek przy historii i utworach Fryderyka Chopina na ławeczce multimedialnej zaopatrzonej także w okulus 3D).

5 Promocja polskiej turystyki TURYSTYKA AKTYWNA i PRZYRODNICZA Szlak Greenvelo Kapsuła 5D Szlak Greenvelo - najdłuższa trasa rowerowa w Polsce przebiegająca przez 5 regionów Polski Wschodniej. (Elementami kluczowymi prezentacji jest Kapsuła 5D oraz symulator jazdy w 3D i możliwość przejechania fragmentu trasy - prawie 2000km). Podlaskie - Województwo Podlaskie - aktywne wykorzystanie potencjału przyrodniczego regionu m.in. Podlaski Szlak Bociani. (Występy zespołu tanecznego Fair Play Crew – duża dawka pozytywnej energii z Podlaskiego!)

6 Promocja polskiej turystyki Miasta i Gminy Morski e- Miasta i Gminy Morski e- realizowana będzie poprzez skarb Morza Bałtyckiego oraz polskiego Wybrzeża, czyli bursztyn. Artystyczna prezentacja wyrobów polskich bursztynników dostępna będzie w „żywy” i bezpośredni sposób dzięki hostessom „ubranym” w artystyczne kreacje z bursztynu. TURYSTYKA KULTUROWA Lublin Lublin i Lubelskie - zachęcać będzie zarówno do odkrywania klimatycznych zaułków Starego Miasta w Lublinie jak i do aktywnego czerpania z oferty kulturalnej tego miasta, w którym odbywa się wyjątkowy, międzynarodowy Carnaval Sztukmistrzów. (Pokazy Lubelskich Sztukmistrzów – Slackline oraz występy Teatru lubelskich Sztukmistrzów „Cafe Variete” ).

7 Działania w strefach miejskich Strefa Turystyki Aktywnej i Natury – promocja turystki aktywnej i przyrodniczej Jest to strefa, w której osoby odwiedzające będą mogły zapoznać się z atrakcjami aktywnego podróżowania po Polsce, w tym poczuć, usłyszeć i zobaczyć piękno terenów przyrodniczych. PlAZZA PAGANO Strefa turystyki kulturowej PIAZZA GRAMSCI Jest to miejsce, gdzie polska kultura nabiera nowego znaczenia przez inspirujące w swojej formie przekazy artystyczne, które angażują przechodniów oraz przestrzeń publiczną, dając namiastkę Polski i zachęcając do lepszego poznania naszego kraju.

8 Flash mob Listonosze Wśród podróżujących tramwajem z grafiką Polski, znajdzie się grupa listonoszy. Osoby wyposażone w torby z logotypem listu w kolorze biało-czerwonym będą podchodzić do pasażerów oraz wręczać im pocztówki ze słowami: „Mam dla Pana/Pani przesyłkę”. Pocztówki z pozdrowieniami będą sugerowały, że autor właśnie odwiedził Polskę, jest z wyjazdu zadowolony oraz zachęca odbiorcę do wizyty w kraju nad Wisłą. Na pocztówce znajdzie się również zaproszenie do odwiedzenia stoiska Polski i stref oraz mała mapka z jego lokalizacją.Kopernik Z tłumu osób znajdujących się w okolicy stref wyłoni się kilka osób, które będą patrzyć na jeden punkt na niebie i wzajemnie sobie coś na nim pokazywać. Ludzie ci będą patrzeć na niebo przez małe elementy ciemnej folii, przypominające filtry do oglądania zaćmienia słońca. Osoby, które zainteresują się wydarzeniem, otrzymają od oglądających ciemną folię. Po otrzymaniu jej będą wiedziały, o co chodzi: po uniesieniu jej w górę zauważą znajdujący się tam napis: To dzięki Kopernikowi wszechświat, na który patrzysz, ma kształt, który znasz. Poznaj Polskę. Odwiedź Strefę Polski na EXPO 2015.

9 Działania towarzyszące Reklama w telewizji: spot 30 sek w TV RAI I, II, III, C5, I1, R4 Termin: 15-30.05.2015 r. Eurotram Czas emisji: 1 maj – 30 wrzesień (maj – 2 tramwaje, czerwiec, lipiec, sierpień – 3 i wrzesień 2 Viale Certosa Czas emisji – 20-31.05, 3-14.06 Kampania outdoorowa PARP – autobusy i bilbordy (maj-lipiec) Nośniki niestandardowe. Wystawa na Via Dante

10

11 Działania w Internecie Czas trwania – 5 – 30 maj 2015 r. Rodzaj – display - advertoriale - Facebook Strony: Meteo, Oggi Cucina, Corriete, libero, Virgilio, Funweek, Kayak, Agrodolce, Ode Al Vino, ginger and tomato, torte, Al Ciocolatte Advertoriale: Bursztyn + konkurs, Wywiad z KROKE, Włosi bawią się w Warszawie, Green velo, Włoch gotuje - filmiki Linkowanie do Facebook

12 www.poland.travel Inauguracja Tygodnia Turystyki Polskiej Data: 18 maja 2015 r. Godz.: 19:30 Miejsce: Magna Pars, sala Quintessenza, parter Adres: Via Tortona 15, 20144 Mediolan Uczestnicy: dziennikarze prasowi, radiowi i telewizyjni – konsumenccy i branżowi, bloggerzy, touroperatorzy, przedstawiciele regionów, Ministerstwa Sportu i Turystyki – maks.150 osób

13 Dziękuję za uwagę www.poland.travel


Pobierz ppt "EXPO 2015 MEDIOLAN 18-24.05.2015. „POLAND. COME AND FIND ALL COLOURS OF LIFE” Hasło nawiązuje do kampanii realizowanej na rynku europejskim „Polska. Come."

Podobne prezentacje


Reklamy Google