Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Kancelaryjny System Podatkowy
2
Michał Koziara biuro@3soft.pl www.3soft.pl biuro@logotech.com.pl
Michał Koziara
3
Plan prezentacji Kancelaryjny System Podatkowy
KSP Zarządzanie kancelarią KSP Księgowość System KSP - wybrane zagadnienia Informacje dodatkowe, dyskusja
4
Kancelaryjny System Podatkowy (KSP) co to jest ?
System informatyczny wspierający pracę kancelarii podatkowych we wszystkich dziedzinach ze szczególnym uwzględnieniem klienta Wizja pracy nowoczesnej i dobrze zarządzanej kancelarii podatkowej
5
Dla kogo przeznaczony jest system KSP ?
Kancelarie doradców podatkowych Biura rachunkowe Księgowi ... Małe i duże kancelarie
6
Kancelaryjny System Podatkowy (KSP) pakiety
KSP Zarządzanie kancelarią KSP Księgowość KSP Administracja
7
KSP schemat
8
KSP Księgowość Dokumenty dedykowane Księgi handlowe
Książka przychodów i rozchodów Podatek dochodowy VAT Zarządzanie majątkiem trwałym Kadry - płace Pojazdy Rozrachunki Deklaracje podatkowe
9
KSP Zarządzanie kancelarią
CRM – Zarządzanie relacjami z klientami Zarządzanie dokumentami Terminarz
10
KSP Administracja Fakturowanie Struktura firmy Administracja
11
Korzyści Kompleksowa informatyzacja kancelarii
Wsparcie we wszystkich dziedzinach codziennej pracy Profesjonalna obsługa klienta Procedury (ISO) Standaryzacja (ISO) obsługa klienta tworzone dokumenty Efektywne zarządzanie kancelarią
12
Korzyści c.d. Kontrola kompetencji Usprawnienie pracy kancelarii
Bezpieczeństwo danych – dostęp osób niepowołanych, awarie poufność – bezpieczeństwo wewnętrzne Duża funkcjonalność Nowoczesne technologie informatyczne Praca sieciowa
13
Cechy systemu KSP System zintegrowany System modułowy
Sprawne wprowadzanie danych obsługa za pomocą klawiatury oraz myszy klonowanie dokumentów intuicyjny i spójny interfejs pola wymagane i nie wymagane słowniki Różne modele pracy Kancelaria bez papierów
14
Cechy systemu KSP c.d. Efektywny dostęp do informacji
sortowanie i zaznaczanie filtrowanie wyszukiwanie eksportowanie drukowanie tabelaryczne i graficzne prezentowanie wyników Wsparcie rozbudowanej struktury pionowej Bezpieczeństwo zewnętrzne i wewnętrzne Praca w sieci komputerowej i rozproszona
15
Jak rozwiązać moje problemy ?
Nie pamiętam u którego klienta wystąpił problem amortyzacji środka trwałego ? Którzy klienci są naprawdę dochodowi ? Tylko pracownik księgujący firmę Salon ALFA jest wstanie udzielić informacji klientowi Nie wykonano opracowania w wyznaczonym czasie dla klienta. Żaden pracownik nie poczuwa się do winy. Kiedyś robiłem już podobny dokument w Wordzie. Gdzie on jest ? W jakim katalogu ? Na którym komputerze ?
16
Jak rozwiązać moje problemy ? c.d.
Agnieszko, przecież zleciłem Ci to zadanie. Jak to nie ? Szefie, zapisałam uwagi na karteczce ale chyba ktoś tu robił porządek na biurku. Klient chce by przez niego i u niego w firmie wprowadzone dokumenty dekretował mój pracownik. Nie wiem jak to zorganizować. ... Rozwiązanie ... KSP !
17
KSP Zarządzanie kancelarią
18
KSP Zarządzanie kancelarią schemat
19
KSP Zarządzanie kancelarią KSPZarządzanie dokumentami
20
KSPZarządzanie dokumentami
Omówienie ogólne: co to jest ? Przedstawienie jak jest źle Przedstawienie jak jest poprawnie Podkreślić, że dokument pobierany jest z serwera na dysk lokalny tylko gdy potrzeba
21
KSPZarządzanie dokumentami cechy
Wsparcie procesu tworzenia i modyfikowania dokumentów elektronicznych Szablony dokumentów Współużytkowanie Wersjonowanie Kontrola dostępu Określanie poufności Dowolne dane
22
KSPZarządzanie dokumentami cechy c.d.
Dowolna struktura kartotek Dokument w wielu kartotekach jednocześnie Zaawansowane wyszukiwanie oraz filtrowanie Zaawansowane dokumenty Skróty do dokumentów Integracja z systemem KSPCRM
23
KSPZarządzanie dokumentami korzyści
Uporządkowanie dokumentów Organizacja pracy z dokumentami Centralne miejsce składowania dokumentów Standaryzacja dokumentów Bezpieczeństwo Wsparcie obsługi klienta Uproszczenie procesu archiwizacji dokumentów
24
KSPZarządzanie dokumentami przykłady
25
KSP Zarządzanie kancelarią KSPCRM
26
KSPCRM Zarządzanie relacjami z klientami
27
KSPCRM cechy Uwzględnienie specyfiki działalności doradców podatkowych, biur rachunkowych, ... CRM operacyjny (front-office CRM) CRM analityczny (back-office CRM) Integracja z KSP Księgowość Integracja z KSP DOS Zarządzanie informacją a nie danymi Analiza klientów prowadzonych ale też potencjalnych i utraconych Automatyczny import poczty elektronicznej
28
KSPCRM korzyści Poprawa jakości obsługi klienta
Ułatwienie podejmowania decyzji Dostęp do pełnej i aktualnej informacji
29
KSPCRM przykłady
30
KSP Zarządzanie kancelarią KSPTerminarz
31
KSPTerminarz Organizacja pracy kancelarii
32
KSPTerminarz cechy Przydzielanie zadań Zgłaszanie problemów Procedury
Odzwierciedlenie struktury organizacyjnej kancelarii Automatyczne powiadomienia Automatyczne przypomnienia i komunikaty Poufność Zadania cykliczne Terminarz Integracja z KSPCRM Integracja z KSP Księgowość
33
KSPTerminarz korzyści
Ułatwienie pracy pracownikom różnych szczebli Formalizacja wykonywanych czynności Kontrola kompetencji Kontrola wykonanych i niewykonanych czynności Wzrost wydajności i poprawa komfortu pracy Poprawienie jakości obsługi klienta
34
KSPTerminarz przykłady
35
KSP Zarządzanie kancelarią siła integracji
36
KSP Zarządzanie kancelarią siła integracji c.d.
37
KSP Zarządzanie kancelarią siła integracji c.d.
38
KSP Księgowość
39
KSP Księgowość schemat
40
Rola modułu KSPDokumenty dedykowane
41
Rola modułu KSPDokumenty dedykowane c.d.
Różne modele pracy wprowadzenie dok. - księgowanie (2 osoby) wprowadzenie dok. - księgowanie (1 osoba) wprowadzenie dok. i księgowanie (1 osoba) dokument księgowany bezpośrednio w module księgowym Schematy księgowania Import danych Praca rozproszona Praca offline Dokumenty elektroniczne – niedaleka przyszłość ?
42
Dokumenty źródłowe a dokumenty w systemie KSP
43
Dokumenty źródłowe a dokumenty w systemie KSP c.d.
Każdy zapis w systemie jest dokumentem Centralna baza dokumentów (DOK) wyszukiwanie dokumentów powiązania historia (kto, kiedy, jaka akcja) unikalny numer systemowy (kody kreskowe) załączniki i skany wiązanie dokumentów z obiektami KSPTerminarz zatwierdzanie dokumentów Operacje na dokumentach Jeden dokument źródłowy - wiele dokumentów KSP
44
Integracja dokumentów z systemem KSPTerminarz
45
Integracja dokumentów z systemem KSPTerminarz c.d.
46
Obliczenia, deklaracje podatkowe
Wieloetapowe Zatwierdzanie Obliczenia dla dokumentów zatwierdzonych lub wszystkich Podgląd dokumentów wchodzących w skład obliczeń/deklaracji Korekty obliczeń/deklaracji Automatyczne generowanie korekt Podgląd powodów korekty
47
Zamykanie okresów rozliczeniowych
Możliwość otwarcia zamkniętych okresów Formalne zamknięcie okresów – Księgi handlowe Kontrola zamkniętych okresów podczas wprowadzania danych Kontrola dokumentów nie zatwierdzonych Kontrola dokumentów dedykowanych
48
Szablony księgowań
49
Kontrola poprawności na poziomie dokumentu
Informacje Ostrzeżenia Błędy – kontrola na poziomie zamykania okresów rozliczeniowych
50
KSP Księgowość pozostałe
Praca z konkretną firmą Dane wprowadzane na oddział Możliwość rozpoczęcia pracy w systemie w trakcie roku Płynne przejście między jednym a kolejnymi latami obrachunkowymi Wersjonowanie
51
System KSP
52
System KSP wybrane zagadnienia
Wprowadzenie dokumentu Księgowanie dokumentu Deklaracja, obliczanie korekty deklaracji Wyszukanie i obsługa klienta Przydzielenie zadania do wykonania Powiadomienia Tworzenie nowego dokumentu Analiza klientów Statystyki
53
Zarządzanie modułami
54
Lista dokumentów dedykowanych
55
Wprowadzanie dokumentu
56
Księgowanie dokumentu VAT
57
Księgowanie dokumentu skany, załączniki
58
Powiązania dokumentów
59
Historia dokumentów
60
Deklaracja VAT – 7
61
Lista deklaracji www.ksp.com.pl
Podkreślenie, że możliwe jest podejrzenie dokumentów dowolnej deklaracji/korekty
62
Dokumenty deklaracji
63
Korekta deklaracji VAT – 7 przykład
64
Korekta deklaracji VAT - 7
65
Szybki dostęp do wybranych funkcji wyszukanie klienta
66
Wyszukanie klienta
67
Obsługa klienta
68
Obsługa klienta c.d.
69
Przydzielenie zadania związanego z klientem
70
Dokumenty dedykowane kontynuacja księgowania
71
Księgi handlowe Zapisy na kontach
72
Powiadomienie o nowym zadaniu do wykonania
73
KSPTerminarz
74
Lista problemów
75
KSPZarządzanie dokumentami
76
Lista dokumentów w ramach kartotek
77
Tworzenie nowego dokumentu na podstawie szablonu
78
Tworzenie dokumentu za pomocą zewnętrznej aplikacji
79
Analiza klientów
80
Przydzielenie wybranych klientów do odpowiedniej grupy
81
Analiza zadań
82
Analiza zadań w innym ujęciu
83
Statystyki Analiza klientów
84
Statystyki Lista dokumentów i akcji
85
Informacje dodatkowe
86
Informacje dodatkowe lista
Rozwój systemu KSP Etapy wdrożenia Licencjonowanie Wymagania sprzętowe Dyskusja
87
Jesteśmy otwarci na sugestie...
Rozwój systemu KSP Publikowanie danych za pośrednictwem sieci Internet Pełna praca rozproszona Automatyczne pobieranie słowników za pośrednictwem sieci Internet ePodatki Kreator wydruków Raporty w językach obcych KSPKadry – płace KSPCzas pracy KSPFakturowanie Jesteśmy otwarci na sugestie...
88
Etapy wdrożenia Analiza przedwdrożeniowa (biznesowa)
Wybór modułów w ramach systemu Personalizacja systemu Szkolenia Import danych z zewnętrznych systemów Integracja z zewnętrznymi systemami Uruchomienie systemu
89
Licencjonowanie Ze względu na ilość stanowisk
Ze względu na wybrane moduły na każdym stanowisku Licencjonowanie na poziomie uaktualnień i pomocy technicznej Brak ograniczeń czasowych Brak ograniczeń ilości wprowadzanych danych Brak przywiązania do konkretnego komputera
90
Wymagania sprzętowe Serwer (możliwa praca jednostanowiskowa)
Procesor 1,4 GHz, 512 MB pamięci RAM System Windows Server lub Microsoft Windows XP, 2000 Stanowiska klienckie Procesor 800 MHz, 128 MB pamięci RAM System Microsoft Windows XP lub Windows 98, Me, 2000 Rozdzielczość ekranu 1024x768 lub wyższa (dopuszczalna również 800x600) Drukarka pracująca w systemie Windows Skaner (opcja) pracujący w systemie Windows
91
Prosimy o pytania
92
Dziękujemy za przybycie
Prezentacja dostępna jest na stronie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.