Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Festiwal Zaczarowanej Piosenki
Propozycja strategii rozszerzenia festiwalu do rozmiaru festiwalu międzynarodowego.
2
Plan wystąpienia Analiza aktualnej sytuacji Festiwalu
Założenia prezentowanej propozycji Cele rozszerzenia festiwalu Strategia rozszerzenia festiwalu Przykłady podobnych organizacji i działań międzynarodowych Niezbędne działania Podsumowanie
3
Analiza obecnej sytuacji Festiwalu
„Celem projektu jest pomoc utalentowanym wokalnie osobom niepełnosprawnym w zaistnieniu na profesjonalnej scenie muzycznej.” Inicjatorem i głównym organizatorem festiwalu jest Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Festiwal organizowany jest od czterech lat. We wszystkich dotychczasowych edycjach wzięło łącznie udział się osób.
4
Analiza obecnej sytuacji Festiwalu
Informacje o Festiwalu ukazują się głównie w telewizji i prasie,mniejszy zasięg mają informacje w Internecie. Organizatorzy udostępniają atrakcyjne materiały informacyjne i promocyjne na stronie internetowej Festiwalu Festiwal jest jak dotąd inicjatywą lokalną, ponieważ: wykonawcy i publiczność są mieszkańcami Polski wszystkie dostępne materiały informacyjne dostępne są w języku polskim.
5
Wnioski ważne dla rozwoju festiwalu
1. Festiwal organizowany w ten sposób jest z konieczności ograniczony do polskich wykonawców i polskiej widowni 2. Festiwal jest przedsięwzięciem na wysokim poziomie organizacyjnym, tworzonym przez doświadczonych ludzi.
6
Założenia proponowanego projektu
● Festiwal Zaczarowanej Piosenki pozostanie całkowicie polski i podobnie, jak dotąd prestiżowy ● Prestiż Festiwalu Zaczarowanej Piosenki wzrośnie dzięki kwalifikacji zwycięzców do Międzynarodowego Festiwalu Zaczarowanej Piosenki ● Polscy organizatorzy nawiążą kontakt i współpracę z organizacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych poza granicami Polski, w wyniku czego zobowiążą się one do przeprowadzenia eliminacji o charakterze konkursu regionalnego. ● Międzynarodowy charakter Festiwalu zagwarantowany zostanie poprzez dopuszczenie do udziału w konkursie uczestników z innych krajów oraz zaproszenie światowej sławy artystów
7
Cele rozszerzenia festiwalu
● umożliwienie uczestniczącym artystom: udziału w prestiżowym, międzynarodowym konkursie wokalnym, stojącym na wysokim poziomie artystycznym nawiązania międzynarodowych kontaktów artystycznych spotkania z modelami, pokazującymi, że niepełnosprawność nie stanowi nieprzekraczalnej bariery w rozwijaniu twórczości
8
Cele rozszerzenia festiwalu
udowodnienie społeczeństwu międzynarodowemu, że niepełnosprawność nie obniża wartości człowieka i nie wyklucza ani możliwości twórczego udziału w życiu społeczności, ani otwartości na świat ● promocja Polski na arenie międzynarodowej jako kraju, w którym aktywnie pracuje się w celu pełnej integracji społecznej osób dotkniętych niepełnosprawnością
9
Strategia 1. Przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych w językach obcych w formach łatwych do międzynarodowej dystrybucji. 2. Nawiązanie kontaktu z organizacjami osób niepełnosprawnych w innych krajach. 3. Międzynarodowa konferencja z partnerami: uzgodnienie zasad współpracy i grafiku działań, ustanowienie regulaminu konkursu, stworzenie symboli festiwalu. 4. Zaproszenie dobrze rozpoznanych niepełnosprawnych artystów. 5. Organizacja Międzynarodowego Festiwalu Zaczarowanej Piosenki.
10
Międzynarodowe i zagraniczne organizacje
Organizacje międzynarodowe: Eucrea Abilities Arts Festival International Disability Alliance International Disability and Development Consortium Duże organizacje zagraniczne: London Disability Arts Forum Association des Paralysés de France Deutscher Behindertenrat
11
Międzynarodowe Festiwale twórczości osób niepełnosprawnych
Breaking Down Barriers – Rosja The Liberty Festival – Wielka Brytania International Festival of Senses - Niemcy Wataboshi Music Festival - Japonia
12
Niezbędne formy komunikacji
Wielojęzyczna strona internetowa Informator internetowy Broszura wizerunkowa (druk i Internet) Film informacyjny i promocyjny Konferencja: dialog i szkolenie Bieżąca korespondencja i doradztwo Biuro informacji medialnej
13
Ramowy plan działań 1. Przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych IV – VIII 2. Nawiązanie kontaktu z zagranicznymi organizacjami IX – XI 3. Organizacja konferencji X-XI. 2008 4. Organizacja i przeprowadzenie narodowych festiwali XII – VI. 2009 5. Międzynarodowy Festiwal Zaczarowanej Piosenki VI. 2009
14
Conclusions of the present festival situation analysis:
Summary – the present Conclusions of the present festival situation analysis: The Festival organisers reach the highest level of expertise in event organisation and cooperation with others The Festival is organised precisely for Polish participants and audience This kind of successful charity initiative is definitely worth spreading around the world!
15
Summary – the proposal NETWORKING
Taking into account all the accessible facts the right way to develop the Festival into an international event will be NETWORKING
16
Summary – the preparation
Networking should be supported by means of information and promotion, as follows: a website with different language options an on-line informational brochure a printed promotional brochure a short movie with both information and promotional elements
17
The International Festival
Summary – the possible 1. Networking 2. Networking Conference 3. Advice and Guidance for partners 4. Separate national/regional festivals 5. The great final: The International Festival of Enchanted Song
18
Koniec - The end Dziękuję za wysłuchanie mojej propozycji.
Thank you for your attention to my project.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.