Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

System informacji turystycznej Projekt 3.3.2 Konferencja, Ostrava, 18.10.2011 Zarys działań projektowych i przedsięwzięć synergicznych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "System informacji turystycznej Projekt 3.3.2 Konferencja, Ostrava, 18.10.2011 Zarys działań projektowych i przedsięwzięć synergicznych."— Zapis prezentacji:

1 System informacji turystycznej Projekt 3.3.2 Konferencja, Ostrava, 18.10.2011 Zarys działań projektowych i przedsięwzięć synergicznych

2 Cel projektu to integracja i wzmocnienie systemu informacji turystycznej w przygranicznych częściach regionów. Partnerzy to samorządy regionalne, regionalne (i lokalne) organizacje turystyczne, punkty informacji turystycznej oraz euroregiony polsko- czeskie.

3 Główne działania: przygotowanie programu współpracy w ramach SIT, identyfikacja i możliwe ujednolicenie oznakowania IT, doposażenie IT, uzupełnienie oznakowania atrakcji w terenie, integracja baz danych IT, przygotowanie wspólnych materiałów informacyjnych, wzmocnienie istniejącej Agencji Informacji Przygranicznej i uruchomienie 2-3 nowych AIP na pograniczu, szkolenia (także językowe) dla kadry IT i branży turystycznej.

4 Projekty synergiczne Śląski System Informacji Turystycznej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18 Projekty synergiczne INFOTUR-3 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013

19

20

21

22 DZIAŁANIA GŁÓWNE - PARTNER (PL) Wykonanie i montaż turystycznego znakowania dróg (20 średnich i 65 małych tablic);

23

24

25 DZIAŁANIA GŁÓWNE - PARTNER (PL) Wykonanie i montaż znakowania infokiosków (min. 8);

26

27 DZIAŁANIA GŁÓWNE - PARTNER (PL) Wykonanie i montaż map reklamowych – tablic informacyjnych (16 tablic);

28

29 DZIAŁANIA O CHARAKTERZE PROMOCYJNYM Przygotowanie ofert euroregionalnych produktów turystycznych 1. Śladami Stroju Cieszyńskiego 2. Wiślana Trasa Rowerowa 3. Szlak Olzy 4. Szlak Zamków nad Piotrówką 5. Szlak Uzdrowiskowy 6. Szlak Tradycyjnego Rzemiosła 7. Szlak Myślistwa 8. Droga Książęca - Via Ducalis 9. Kraków - Morawy - Wiedeń Greenways 10. Szlak Starówek

30

31

32 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ / DĚKUJEME ZA POZORNOST


Pobierz ppt "System informacji turystycznej Projekt 3.3.2 Konferencja, Ostrava, 18.10.2011 Zarys działań projektowych i przedsięwzięć synergicznych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google