Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałArkadiusz Piecuch Został zmieniony 10 lat temu
1
GBOB CHALLENGE 2008
2
© GBOB Poland 20082 Czym jest GBOB Challenge? GBOB = Global Battle of the Bands GBOB Challenge jest największym na świecie konkursem muzycznym, w którym zespoły z różnych kręgów muzyki prezentują się na żywo przed jurorami i publicznością. Główna nagroda dla zwycięzcy GBOB Challenge 2008 to $100.000 i światowa promocja GBOB Challenge jest wyjątkowym konkursem dla zespołów wykonujących autorską muzykę i chcących zaistnieć na rynku międzynarodowym. W czasach, kiedy telewizyjne konkursy dla młodych talentów wytyczają kierunek popularnej muzyki, GBOB Challenge oddaje muzykę prawdziwym twórcom!
3
© GBOB Poland 20083 2008 ponad 30 krajów W GBOB Challenge 2008 weźmie udział ponad 30 krajów, ze wszystkich kontynentów, w tym po raz pierwszy Polska. Przewidywana liczba muzyków, którzy wystąpią w konkursie na całym świecie to co najmniej 12 000, podczas ponad 300 koncertów, których publiczność przekroczy 2 000 000 ludzi! GBOB Challenge naprawdę staje się wydarzeniem globalnym – przyciągającym miliony ludzi, o szerokich zainteresowaniach!
4
© GBOB Poland 20084 I miesiąc ponad 30 zespołów GBOB jest doskonale znana polskim twórcom i do tej pory niecierpliwie oczekiwana w naszym kraju. W ciągu pierwszych tygodni od uruchomienia polskiego profilu na MySpace (myspace.com/gbobpoland) zgłosiło się do nas, wyrażając chęć udziału w konkursie, ponad 30 zespołów istniejących i mających wyrobioną markę na polskim rynku muzycznym...... i wciąż zgłaszają się kolejne (w chwili obecnej jest ich ponad 100) !!!!
5
© GBOB Poland 20085 Zasady udziału dla wykonawców Konkurs jest otwarty dla wszystkich wykonawców, niezależnie od stylu muzyki jaki wykonują. Każdy zespół biorący udział w bitwie będzie miał osiem (8) minut, podczas których będzie mógł zaprezentować dwa (2) swoje kawałki - NA ŻYWO, przed publicznością i jurorami. Zespoły muszą składać się z minimum dwóch (2) a maksymalnie z ośmiu (8) muzyków. Zespoły muszą grać swoją muzykę (utwory do których mają prawa, NIE dozwolone są covery oraz pół playbacki)
6
© GBOB Poland 20086 Grupa docelowa Fani muzyki Młodzi ludzie, będący potencjalnymi nabywcami (teraz lub w niedługiej przyszłości) Aktywni użytkownicy internetu Wszyscy, którzy interesują się nowymi trendami Indywidualiści
7
© GBOB Poland 20087 Potencjalny obszar dotarcia Zaproszeni goście, Sponsorzy, przedstawiciele branży muzycznej Fani koncertów Muzycy I ich fani, rodziny oraz przyjaciele Użytkownicy inernetu, czytelnicy mediów elektronicznych Praktycznie każdy w wieku 15-35 lat
8
© GBOB Poland 20088 Zapraszmy do współpracy! Oficjalna strona, na której znajdziecie dodatkowe informacje: www.gbob.com Kontakt: GBOB Poland Joanna Dąbrowska Aleksander Wicka joanna@houseoffun.plalex@houseoffun.pl 0607 35-36-700609 44-37-85
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.