Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAdrianna Łuczyk Został zmieniony 10 lat temu
1
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
Teleroute Pro Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska przygotowała Katarzyna Pichalska
2
1.Co to jest Teleroute Pro?
To nasz nowy model biznesowy To nasza nowa strategia sprzedaży Teleroute To nasz nowy ekskluzywny produkt
3
2.Dlaczego nowa strategia sprzedaży Teleroute Pro w Polsce jest skazana na sukces?
Uderza w nasz dotychczas najsłabszy punkt i celnie trafia w potrzeby klienta, ponieważ Przedstawia wszystkie oferty ładunków bezpłatnie Przeglądanie ładunków nie wymaga zawężania kryteriów Daje możliwość znalezienia ładunku na mały samochód Nowa witryna sama przegląda naszą bazę i powiadamia klienta o najnowszym ładunku Nie wymaga instalacji Javy To prosty i szybki sposób na znalezienie ładunku
4
2.Największe zalety Teleroute Pro
Daje możliwość bezpłatnego przeglądania wszystkich ładunków Oszczędza czas - ponieważ eliminuje konieczność zawężania kryteriów przeglądania Daje nowe możliwości - dla firm szukających ładunków na małe auta Oszczędza czas – ponieważ sama przeszukuje bazę i informuje o nowym ładunku Usprawnia pracę spedytora - Daje możliwość przeglądania ładunków na wielu zapamiętanych poziomach Ułatwia pracę spedytora - Przedstawia wiele najnowszych informatycznych rozwiązań, które ułatwiają prace spedytora Nowa platforma to łatwy i wygodny sposób dostępu do Teleroute
5
3.Teleroute Pro – informacje dla klienta o trzymiesięcznym okresie testowym
W teście bierze udział TYLKO kilka wybranych firm w Europie Klient otrzymuje od nas na okres testu naszą najnowszą i najlepszą platformę dostępu do Teleroute Klienci biorący udział w naszym teście, nie dostają gwarancji, że nasz nowy produkt będzie w Polsce sprzedawany. Zawsze określamy date rozpoczęcia testu – podpisania umowy i datę zakończenia testu, po trzech miesiącach Test, jak i wszystkie informacje dotyczące testu prosimy utrzymać w tajemnicy. Test wymaga od klienta odpowiedzi na nasze pytania i wypełnienie kwestionariuszy, a od nas ścisłego monitorowania jego użytkowania.
6
4.Najczęstrze obiekcje Klienta i nasze słabe strony
Mało ofert Zawężanie przeglądania przez klienta do momentu gdzie liczba nowych ofert stanowi 0 Skomplikowane przeglądanie/zawężanie w obawie przed opłatami Rozwiązaniem jest Teleroute Pro
7
Teleroute Pro - cena 50 Euro miesięcznie – minimalne użytkowanie, a w tym przeglądanie ofert, zamieszczanie ofert, sms i km do 50 Euro Cena za otworzoną ofertę - według tabeli Cena za zamieszczona ofertę - według tabeli Cena za KM – 0,28 Euro Cena za SMS – 0,15 Euro Cena za SMS w systemie wyszukiwania Agenta = cena za otworzoną ofertę Cena za w systemie wyszukiwania Agenta - gratis
8
5. Teleroute Pro – cena za otworzoną ofertę
9
5. Teleroute Pro – cena za zamieszczoną ofertę
10
6.Teleroute Pro – oferta zachodnia i oferta środkowa i wschodnia
Oferta zachodnia – jeden koniec oferty leży w Europie Zachodniej, a drugi koniec leży w Europie Zachodniej lub Centralnej lub Wschodniej ( nowa Unia lub wschód ) przykład: F – PL GB - PL E – LT F - D Oferta środkowa i wschodnia – oba końce oferty leżą w Europie Centralnej lub Wschodniej, przykład: Cz- PL PL – PL H – LT PL - RUS
11
6.Teleroute Pro – przewaga nad Teleroute Web i Teleroute Net
Bezpłatne przeglądanie ofert na wszystkich relacjach Brak konieczności zawężania parametrów Brak Javy Zaawansowany produkt Dodatkowe rozwiązania jak Agent wyszukiwania Klient płaci za ok. 10 razy mniej ofert w Teleroute Pro niż to robił w Teleroute Web, czy Net Klient nie musi płacić za oferty w pakietach po 5 lub 10, wybiera sobie tylko jedną
12
9.Co jest podstawą usługi i jak klient może najszybciej ocenić jej jakość? ( jak ocenimy lekarza, czy prawnika ?) Czy klient policzy ile mamy ofert w Teleroute ? Czy klient sprawdzi ile mamy biur w Europie? Czy klient sprawdzi, jakich mamy klientów ? Czy klient sprawdzi jakie mamy ceny wszystkich ładunków w Teleroute? NIE, ale zawsze….. Usłyszy nasz miły głos w telefonie Zobaczy profesjonalnego handlowca, profesjonalnie przygotowaną ofertę i prezentacje Doceni zainteresowanie jego sprawą, problemem
13
9. Na co możemy mieć wpływ w Teleroute i w czym możemy sami sobie pomóc?
Czy możemy zwiększyć „od ręki” ilość ofert w Teleroute ? Czy możemy zwiększyć ilość biur w Europie? Czy możemy sprawić, aby wszyscy klienci współpracowali miedzy sobą profesjonalnie ? Czy możemy zwiększyć ceny frachtów w Teleroute? NIE, ale zawsze….. Możemy w uprzejmy sposób odebrać telefon Możemy przybyć punktualnie na spotkanie Możemy przygotować profesjonalną ofertę i prezentację Możemy wykazać zainteresowanie sprawą, problemem klienta
14
10. Jeżeli klient ma problem, po co dzwoni do nas – do handlowca lub do biura?
Chciałby być wysłuchany Chciałby poczuć się ważny Chciałby aby ktoś się zainteresował jego problemem Chciałby uzyskać pomoc Co najczęściej klient mówi złego o konkurencji, jeżeli miał problem? „…zadzwoniłem do T.C. i tam nikt się mną nie zainteresował…”
15
12.Jakie informacje przekazujemy klientowi, a o czym nie mówimy?
Jak długo inny klient z nami współpracuje Możemy podać NIP, REGON, NR KRS innego klienta Aktualny adres innego klienta Możemy podać, że inny klient był zamknięty z powodu braku płatności dla nas NIE informujemy… Ile inny klient ma niezapłaconych faktur dla Teleroute !!!! Ta informacja w żadnym wypadku nam nie pomaga!!! Ponieważ reklamujemy się, że w Teleroute są tylko rzetelne firmy, nie podajemy informacji, że ktoś nam nie płaci! ( Powinien być zamknięty, jeżeli jeszcze nie jest, to jest to nasza wewnętrzna sprawa ) Ilu mamy handlowców w terenie Ilu mamy klientów w Polsce Ile osób pracuje w biurze
16
Dziękuję za uwagę…
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.