Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Program wspomagający sekretariat Korespondencja. Wprowadzenie Instytucja dla którego ma być aplikacja pracuje w sieci Ethernet. Serwery pracują na systemie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Program wspomagający sekretariat Korespondencja. Wprowadzenie Instytucja dla którego ma być aplikacja pracuje w sieci Ethernet. Serwery pracują na systemie."— Zapis prezentacji:

1 Program wspomagający sekretariat Korespondencja

2 Wprowadzenie Instytucja dla którego ma być aplikacja pracuje w sieci Ethernet. Serwery pracują na systemie Linux i Window2003. Bazy danych w instytucji to Firebird, MsSQL, MySQL, PostgreSql. Aplikacja ma pomóc pracownikom w rejestracji i identyfikacji korespondencji wysłanej i odebranej. Aplikacja ma pracować w sieci.

3 CEL W projekcie przedstawię założenia, które posłużą do utworzenia programu komputerowego wspomagającego pracę instytucji i pracowników

4 Koncepcja programu Aplikacja ma umożliwiać prowadzenie korespondencji w instytucji zgodnie z obowiązującym prawem. Zakładam, że aplikacja ma być maksymalnie uproszczona w obsłudze i umożliwiać wprowadzanie jedynie niezbędnych danych – aby zminimalizować nakłady pracy pracownika przy wprowadzaniu danych.

5 Schemat aplikacji Sekretariat wprowadzanie, usuwanie i kontrola danych. Dodatkowo dodawanie, usuwanie i modyfikowanie użytkowników. Wydruki. Pracownik 1 wprowadzanie, usuwanie i podgląd danych Pracownik 2 wprowadzanie, usuwanie i podgląd danych Pracownik 3 Podgląd danych

6 Baza danych programu Na podstawie schematu opracuję schemat bazy danych zawierającej wszelkie niezbędne informacje i dostosuję do posiadanych możliwości instytucji.

7 Interface aplikacji W aplikacji przewiduję interfejs – typowy dla większości aplikacji instalowanych na komputerze. W górnej części okna menu programu oraz pasek ikon, który będzie zawierać jedynie najczęściej używane ikony. Część programu będzie dostępna w formie zakładek. W menu programu planuję następujące główne pozycje: – plik – wydruki, – opcje, – pomoc. W w/w miejscach dostępne będą dodatkowe polecenia (submenu). Zakładam możliwość maksymalnie 2-poziomowego menu. W miarę rozwoju aplikacji struktura menu może ulec zmianie. Zakładam zmiany wynikające z dostosowania ergonomii użytkowania do potrzeb użytkowników, wynikające z opinii użytkowników po wdrożeniu systemu.


Pobierz ppt "Program wspomagający sekretariat Korespondencja. Wprowadzenie Instytucja dla którego ma być aplikacja pracuje w sieci Ethernet. Serwery pracują na systemie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google