Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
CZYNNIKI HAMUJĄCE UCZENIE SIĘ
2
ROZWOJOWE BRAK STYMULACJI ZMYSŁOWEJ NIEDOSTATEK RUCHU BRAK DOTYKU
BRAK INTERAKTYWNEJ, TWÓRCZEJ ZABAWY I KOMUNIKACJI PRZEMOC W RODZINIE
3
ELEKTRYCZNE NIEDOSTATECZNE SPOŻYCIE WODY NIEODPOWIEDNIE DOTLENIENIE
ZBYT DŁUGIE PRZEBYWANIE W ZEWNĘTRZNIE DZIAŁAJACYCH POLACH ELEKTROMAGNETYCZNYCH
4
DIETETYCZNE NIEODPOWIEDNIA ILOŚĆ BIAŁKA
BRAK NIEZBĘDNYCH AMINOKWASÓW I KWASÓW TŁUSZCZOWYCH DUŻO WĘGLOWODANÓW I CUKRÓW
5
MEDYCZNE MAŁA WAGA NOWORODKA CHRONICZNE INFEKCJE UCHA ŚRODKOWEGO
ALERGIE, LEKI UŻYWKI PRZEROST DROŻDŻY NIEODPOWIEDNIA DIETA LUB SEN WYKORZYSTYWANIE DZIECKA SŁABY WZROK LUB SŁUCH
6
TELEWIZJA, KOMPUTERY, GRY TELEWIZYJNE
PRZEMOC ZMNIEJSZONY ROZWÓJ WYOBRAŹNI MNIEJ INTERAKCYJNA KOMUNIKACJA BLOKADA WZROKU
7
RYWALIZACJA NIEODPOWIEDNIE OCZEKIWANIA (w domu, szkole, pracy i wobec samego siebie) RYWALIZACJA W SPORCIE I SZTUCE UCZENIE SIĘ W RELACJACH „ZWYCIĘZCA-PRZEGRANY”, A NIE W RAMACH WSPÓŁPRACY
8
SZKOLNE PROGRAMY NIEDOSTOSOWANE DO ROZWOJU
NIEUSTANNE TESTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI NA NISKIM POZIOMIE FORMY WYKŁADU/PISANIA DLA CICHYCH KLAS NIEŚWIADOMOŚĆ LUB BRAK ZWRACANIA UWAGI NA STYLE UCZENIA (wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.