Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLesława Grzymała Został zmieniony 10 lat temu
1
Nazwa projektu
2
Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności
3
Silne strony przedsięwzięcia: Co stanowi o unikalności projektu Co stanowi o sukcesie projektu Co stanowi o potencjale rozwoju projektu
4
Technologia w przedsięwzięciu: Co świadczy o unikalności technologii Jaka z tego będzie korzyść dla klienta
5
Organizacja przedsięwzięcia: Doświadczenie kadry menadżerskiej, przeszłe sukcesy, zwłaszcza przy wprowadzaniu produktu na rynek W tym miejscu warto zamieścić schemat organizacyjny Należy też wspomnieć o ewentualnych lukach w kadrze menadżerskiej, które potencjalny inwestor mógłby wypełnić
6
Historia przedsięwzięcia (jeśli dotyczy): Podsumowanie kluczowych wyników finansowych: – Przychody – Zysk – Centra kosztów w firmie – Analiza zatrudnienia
7
Rynek i konkurencja: Porównanie firmy z konkurencją Jak kształtuje się otoczenie rynkowe, w którym przyjdzie funkcjonować firmie?
8
Centra kosztów w przedsięwzięciu: Badania i rozwój Sprzedaż i marketing Wydatki administracyjne Wymienić obszary, które będą generować największe koszty i dlaczego
9
Cele średnioterminowe: Strategiczne założenia Cele finansowe Cele marketingowe i sprzedażowe Inne kluczowe cele
10
Wymagane finansowanie: Wielkość zapotrzebowania na kapitał Sposób wykorzystania pozyskanych funduszy Określenie sposobu wyjścia z inwestycji, zabezpieczenia przed ryzykiem oraz umiejętności które potencjalny inwestor powinien posiadać
11
Główne wyzwania dla przedsięwzięcia: Główne wyzwania w nadchodzącym okresie (wraz z finansowaniem) Możliwe zagrożenia płynące z rynku
12
Podsumowanie: Podsumowanie kluczowych osiągnięć/wyzwań Podkreślenie najważniejszych celów
13
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.