Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ"— Zapis prezentacji:

1 „MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

2 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
KRÓTKO O NAS… Lokalna Organizacja Turystyczna „Mazury Południowe” to stowarzyszenie, które działa od 2008, a naszym głównym celem jest promocja regionu Mazur Południowych. Członkowie LOT MP: Jednostki Samorządowe: Starostwo Powiatowe w Piszu i 4 Gminy- Biała Piska, Orzysz, Piszu i Ruciane-Nida Przedsiębiorcy branży turystycznej (31 członków) Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

3 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
Nasze główne działania: Wydajemy materiały promocyjne naszego regionu Pozyskujemy fundusze europejskie na działania związane z branżą turystyczną Organizujemy i uczestniczymy w targach krajowych i zagranicznych Organizujemy imprezy promocyjne Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

4 JEST POMYSŁ, JEST DZIAŁANIE
Pomysłodawcą realizacji akcji „Mazury za pół ceny” jest Starosta Powiatu Piskiego w Piszu. Podmioty zaangażowane w akcję: LOT MP Starostwo Powiatowe w Piszu Gminy: Biała Piska, Orzysz, Pisz i Ruciane-Nida Powiatowy Urząd Pracy w Piszu Patronat medialny Tygodnik Piski Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

5 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
ETAPY AKCJI: Wspólne konferencje, w których uczestniczyli: przedstawiciele władz samorządowych, przedsiębiorcy branży turystycznej, animatorzy turystyki Wspólnie wypracowano założenia akcji: termin trwania akcji ( ), regulamin akcji i zasady uczestnictwa oraz kategorie ofert za pół ceny: Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

6 Obiekty gastronomiczne Atrakcje turystyczne, historyczne, przyrodnicze
Obiekty noclegowe Obiekty gastronomiczne Atrakcje turystyczne, historyczne, przyrodnicze Atrakcje sportowe Kultura i rozrywka Dla duszy i dla ciała Dla dzieci i młodzieży Nauka i edukacja Budownictwo i architektura Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

7 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
DZIAŁANIA PROMOCYJNE 1. STRONA INTERNETOWA 2. REKLAMA W INTERNECIE 3. MEDIA 4. BANERY 5. MAPA ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

8 1. Strona www.mazuryzapolceny.pl
Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

9 2. Reklama w Internecie portali turystycznych
Banery flash na stronach www: portali turystycznych jednostek samorządowych, organizacji pozarządowych, CIT –ów uczestników akcji Portale społecznościowe facebook artykuły na stronach www: Onet.pl, pisz.naszemiasto.pl, wyborcza.biz.pl, turystyka.wp.pl, mazury.com.pl, tvn24.pl Pozycjonowanie strony w trakcie akcji ok tys. wejść na stronę miesięcznie Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

10 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
3. Media TVP Olsztyn Radio RMF Polskie Radio Olsztyn Lokalna prasa „Tygodnik Piski” Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

11 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
4. Banery Banery umieszczone zostały w strategicznych miejscach naszych miast jako wizytówka akcji. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

12 5. Mapa atrakcji turystycznych
Na mapie naszego regionu będą zaznaczone obiekty turystyczne, a w szczególności atrakcje zimowe z odniesieniem do akcji „Mazury za pół ceny”. Mapa jako materiał promocyjny zabierana będzie na targi turystyczne. Najbliższe targi to Targi LATO 2012 w Warszawie. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

13 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
ANALIZA SWOT MOCNE STRONY - Duże zainteresowanie przedsiębiorców i mediów akcją - Innowacyjność akcji na terenie Mazur Południowych Sprawna koordynacja przedsięwzięcia Dobra współpraca podmiotów zainteresowanych akcją Dobrze opracowana strona internetowa akcji pod względem funkcjonalności i informacji Brak konkurencji z innych regionów SŁABE STRONY Krótki termin przygotowań realizacji (około 1 miesiąca) Krótki termin na przygotowanie kampanii promocyjnej Niski budżet do dyspozycji Brak możliwości przygotowania kampanii na większą skalę Na Mazurach Południowych dominuje sezon letni, do którego turysta się przyzwyczaił Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

14 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
SZANSE - Cykliczność akcji Wzrost zainteresowania przedsiębiorców i turystów akcją Wypozycjonowana strona internetowa akcji Dłuższy czas na przygotowanie kampanii promocyjnej Przyzwyczajenie turystów do okresu zimowego Większa świadomość korzyści z przedsięwzięcia wśród przedsiębiorców ZAGROŻENIA Pojawienie się konkurencji w postaci podobnych akcji w innych regionach Polski Niski poziom świadomości korzyści płynących z akcji wśród przedsiębiorców Zmiana założeń dotyczących akcji Brak wystarczających środków budżetowych na promocję i realizację akcji Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

15 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
PODSUMOWANIE W akcji brało udział 61 wszystkich podmiotów, z czego 103 to zgłoszone oferty. Z badań przeprowadzonych (ankieta) wynika, że średnio na każdy obiekt skorzystało 5 turystów lub lokalnych mieszkańców. Zdaniem ankietowanych akcja za „ Mazury pół ceny” jest dobrym pomysłem na promocję regionu. Elementy kampanii promocyjnej przedsiębiorcy uważają za bardzo dobre w szczególności strona i reklama internetowa. Każdy z podmiotów deklaruję chęć uczestnictwa w kolejnym takim przedsięwzięciu. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

16 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
Planujemy cyklicznie organizować akcję w okresie zimowym. Strona będzie funkcjonować przez cały czas, oferując Państwu oferty promocyjne. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

17 Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ! Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP


Pobierz ppt "„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ"

Podobne prezentacje


Reklamy Google