Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMarceli Mól Został zmieniony 10 lat temu
1
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
3/28/2017 Seminarium Dyplomowe Rola Internetu w masowej personalizacji produktu Prowadzący: prof. dr hab. inż. Edward Radosiński Promotor: dr inż. Adam Dzidowski Wykonanie Maciej Rozmarynowski Nr albumu:
2
Plan Wystąpienia Wstęp Czym jest personalizacja ?
Rola personalizacji w odniesieniu do Marketingu MIX („4P”) Rola Internetu w personalizacji produktu Korzyści z personalizacji Przykład na podstawie firmy FIAT Podsumowanie Literatura Maciej Rozmarynowski 2/26 Maciej Rozmarynowski
3
3/28/2017 Wstęp Ukazanie roli Internetu w masowej personalizacji produktu Określenie wpływu ww. personalizacji na lojalność klientów oraz wyniki sprzedaży. Maciej Rozmarynowski 3/26
4
Czym jest personalizacja?
jest to uwzględnianie zachowań i preferencji konsumenta, zorientowana na potrzeby użytkownika, sprawia, że staje się on kimś wyjątkowym. Maciej Rozmarynowski 4/26
5
Rola personalizacji w odniesieniu do marketingu - MIX
Według Ph. Kotlera marketing – mix to kombinacja narzędzi, jakimi posługuje się firma, aby osiągnąć pożądane cele na rynku docelowym. Zasada „4P” Product Price Promotion Place Maciej Rozmarynowski 5/26
6
4P - produkt wzór jakość asortyment marka właściwości opakowanie
Maciej Rozmarynowski 6/26
7
4P - Price (cena) cennik rabaty (zniżki) prowizje asortyment
Koszty dodatkowe cykl życia produktu pozycjonowanie Maciej Rozmarynowski 7/26
8
4P – Promotion (promocja)
reklama promocja sprzedaży akwizycja rozgłos PR Maciej Rozmarynowski 8/26
9
4p – Place (dystrybucja)
kanały dystrybucji rodzaje dystrybucji zasięg działania lokalizacja Maciej Rozmarynowski 9/26
10
Rola Internetu w personalizacji
Rozbudowane strony internetowe Maciej Rozmarynowski 10/26
11
Rola Internetu w personalizacji
Mikrostrony Prezentacje konkretnego modelu Maciej Rozmarynowski 11/26
12
Korzyści zastosowania
jakie odnosi odbiorca z personalizacji możliwość kompozycji indywidualnego produktu szybki dostęp do poszukiwanych zasobów możliwość prenumeraty biuletynu zgodnego z oczekiwaniami Maciej Rozmarynowski 12/26
13
Korzyści zastosowania
jakie odnosi właściciel udostępniając spersonalizowane strony wypracowanie lojalności klientów możliwość zdefiniowania grupy docelowej budowanie własnej bazy adresowej w systemie subskrypcji Maciej Rozmarynowski 13/26
14
Korzyści zastosowania
jakie odnosi właściciel udostępniając spersonalizowane strony szansa na wybicia się poza konkurencję budowanie pozycji marki i pozytywnych opinii zwiększenie dochodów ze sprzedaży Maciej Rozmarynowski 14/26
15
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 15/26
16
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 16/26
17
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 17/26
18
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 18/26
19
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 19/26
20
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 20/26
21
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 21/26
22
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 22/26
23
Przykład zastosowania
Maciej Rozmarynowski 23/26
24
Podsumowanie Metoda personalizacja staje się coraz częściej stosowaną praktyką Personalizacja uwzględnia decyzje użytkownika i akceptuje jego preferencje Technologie pozwalające na symulacje personalizacji online nie są tanie Maciej Rozmarynowski 24/26
25
Literatura , Arnold Pabian, „Promocja: nowoczesne środki i formy. Monografia”, wyd. Difin, W-wa 2008 , David Meerman Scott, „Nowe zasady marketingu i PR: Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezposredniego dotarcia do nabywcy”, Oficyna a Wolters Kluwer Business, W-wa 2009 , , , wiadomosci.mediarun.pl/news/2327,Personalizacja_przyciaga_klientow,tagi,group2. Maciej Rozmarynowski 25/26
26
Dziękuję za uwagę. Maciej Rozmarynowski 26/26
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.