Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJakub Łagoda Został zmieniony 11 lat temu
1
PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK
2
DOŚWIADCZENIA, LEKCJE I WNIOSKI Z POLSKICH PRZEMIAN. GDZIE SZUKAĆ DZIŚ PRZEWAG KONKURENCYJNYCH I JAK POBUDZAĆ ENERGIĘ MIESZKAŃCÓW POLSKICH MIAST? MATRYCA ROZWOJU POLSKICH MIAST PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY
3
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY PRZY UNIKATOWYM PROJEKCIE THINKTANK 1
4
(ang., dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
5
MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
6
1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK
7
Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK
8
MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
9
Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
10
PARTNERZY I SOJUSZNICY THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
11
PROJEKT PUŁAWY: NOWATORSKIE SPOJRZENIE NA WYZWANIA ROZWOJOWE W POLSCE 2
12
Stworzenie portretu Puław posłuży jako narzędzie tworzenia mapy rozwoju polskich miast i punkt wyjścia do refleksji, gdzie szukać dziś biegunów wzrostu. CASE STUDY: 20 LAT TRANSFORMACJI PUŁAW – MATRYCA ROZWOJU DLA POLSKICH MIAST
13
1.Puławy leżą w zachodniej części województwa lubelskiego, przy granicy z województwem mazowieckim. Liczą 48,8 tys. mieszkańców (88 lokata w Polsce). 2.THINKTANK wybrał Puławy, by sporządzić portret miasta, który stanie się punktem wyjścia do refleksji, jak zmieniała się Polska po 1989 r., a także – stworzyć mapę wzrostu dla polskich miast na najbliższe lata. 3.Efektem projektu będzie strategiczna matryca rozwoju, która pomoże polskim miastom identyfikować możliwości wzrostu. DLACZEGO PUŁAWY?
14
ETAPY PROJEKTU: 1.Stworzenie, we współpracy z władzami miasta Puławy, portretu miasta: zestawu danych dotyczących organizmu miejskiego i jego ludności. 2.Realizacja sesji strategicznych z udziałem ekspertów rozwoju i identyfikacja szans i mapy rozwoju. Prezentacja wyników badań podczas konferencji dla zarządów miast. 3.Stworzenie strategicznej matrycy rozwoju: podejścia, które pomoże polskim miasto identyfikować szanse rozwoju i zwiększania kreatywnej energii mieszkańców.
15
GDZIE SĄ UKRYTE REZERWY ROZWOJOWE POLSKICH MIAST? PO JAKIE NOWE NARZĘDZIA ROZWOJU SIĘGAĆ W PRZYSZŁOŚCI? JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ MIESZKAŃCÓW?
16
OD DOŚWIADCZEŃ PUŁAW DO MATRYCY WZROSTU POLSKICH MIAST I REGIONÓW
17
KILKUDZIESIĘCIU EKSPERTÓW Z RÓŻNYCH DZIEDZIN, WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z THINKTANK, ZAPROSZONYCH DO UDZIAŁU MERYTORYCZNEGO W PROJEKCIE (KOMENTARZY I OKREŚLANIA BIEGUNÓW WZROSTU MIASTA)
18
2 ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY – KORZYŚCI DLA PARTNERÓW
19
OFERTA DLA PARTNERÓW PROJEKTU : 1.Zapraszamy do współpracy przy innowacyjnym, unikatowym projekcie którego celem jest zidentyfikowanie biegunów wzrostu polskich miast i regionów. 2.Stworzenie Portretu Puław to także okazja do zaangażowania w nowatorskie, medialne przedsięwzięcie, którego wynik będzie szeroko dyskutowany przez władze polskich miast i regionów. 3.Efektem projektu będzie m.in. publikacja raportu o polskich biegunach wzrostu, a także konferencja na ten temat.
20
PARTNEROM ZAPEWNIAMY MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU W DZIAŁANIACH MERYTORYCZNYCH PROJEKTU (FAZA ANALIZ, BADAŃ I PUBLIKACJA RAPORTU)
21
PROJEKT CHCEMY ZREALIZOWAĆ Z KILKOMA KLUCZOWYMI FIRMAMI PARTNERSKIMI, ZAANGAŻOWANYMI WE WSZYSTKIE DZIAŁANIA
22
EFEKTEM PROJEKTU BĘDZIE M.IN. KONFERENCJA ADRESOWANA DO LIDERÓW POSLKICH MIAST I REGIONÓW O KIERUNKACH ROZWOJU
23
KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH THINKTANK 3
24
AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
25
firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klubu THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.
26
odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI.
27
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.
28
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?
29
Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA
30
72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
31
P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.