Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBeatrycze Wiewióra Został zmieniony 11 lat temu
1
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
2
Analiza stanu obecnego społeczeństwa informacyjnego w Polsce
Wykonana w oparciu o priorytety narodowe: - Europejska przestrzeń informacyjna - Innowacje - Inwestycje w badania - Integracja społeczna - Usługi administracji publicznej - Jakość życia
3
Kierunki strategiczne i cele Polski w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego do roku 2013
4
Kierunki strategiczne i cele Polski w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego do roku 2013
6
Cele w obszarze CZŁOWIEK
Podniesienie poziomu motywacji, świadomości, wiedzy oraz umiejętności w zakresie wykorzystywania technologii informacyjnych i komunikacyjnych
7
Cele w obszarze CZŁOWIEK
Podniesienie poziomu i dostępności edukacji (od przedszkola do uczelni wyższej) oraz upowszechnienie zasady nauki przez całe życie poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych
8
Cele w obszarze CZŁOWIEK
Dopasowanie oferty edukacyjnej do wymagań rynku pracy, którego istotnym elementem są technologie informacyjne i komunikacyjne
9
Cele w obszarze CZŁOWIEK
Podniesienie poczucia bezpieczeństwa w społeczeństwie przez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych
10
Cele w obszarze CZŁOWIEK
Zwiększenie aktywności społecznej, kulturalnej i politycznej Polaków poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych
11
Cele w obszarze CZŁOWIEK
Zapewnienie efektywnej ekonomicznie, bezpiecznej i zorientowanej na przyszłe potrzeby Polaków infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych, niezbędnej do rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego
12
Cele w obszarze GOSPODARKA
Podniesienie zdolności tworzenia przez ośrodki naukowo-badawcze innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych przez podmioty gospodarcze
13
Cele w obszarze GOSPODARKA
Stworzenie warunków sprzyjających rozwojowi sektora technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz e-usług w Polsce
14
Cele w obszarze GOSPODARKA
Zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw poprzez stworzenie warunków do pełniejszego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych
15
Cele w obszarze PAŃSTWO
Udostępnienie szerokiego zakresu usług administracji publicznej świadczonych drogą elektroniczną
16
Cele w obszarze PAŃSTWO
Podniesienie efektywności administracji publicznej dzięki szerokiemu wykorzystaniu zestandaryzowanych i inter-operacyjnych rozwiązań informatycznych
17
Cele w obszarze PAŃSTWO
Udostępnienie obywatelom oraz firmom i samorządom danych z rejestrów referencyjnych oraz innych informacji sektora publicznego w celu ich wykorzystania na rzecz rozbudowy oferty treści i usług
18
Cele w obszarze PAŃSTWO
Wsparcie rozwoju usług o zasięgu paneuropejskim oraz wzajemnego uznawania rozwiązań i narzędzi teleinformatycznych
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.