Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDawid Bytomski Został zmieniony 11 lat temu
1
Doświadczenia z budowania relacji między Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ a jej otoczeniem – koncepcja Wydziałowej Rady Biznesu Dr Agnieszka Kurczewska, Sekretarz Rady Biznesu, Uniwersytet Łódzki Arkadiusz Majsterek, Przewodniczący Rady Biznesu, Właściciel Domu Jubilerskiego A&A, A&A Golf Club
2
Misja Rady Biznesu Zbliżenie środowiska nauki i edukacji oraz sfery praktyki życia gospodarczego i nawiązanie ich ścisłej współpracy. Obie strony mogą w ten sposób efektywniej wykorzystać posiadane zasoby, wiedzę i potencjał.
3
Założenia funkcjonowania Poziom regionalny poziom ogólnopolski, Kadencyjność, Selekcja przez rekomendacje elitarność, Przedsięwzięcia wspólne i indywidualne, Luźne struktury
4
Cele funkcjonowania RB stworzenie efektywnej platformy porozumienia w zakresie tworzenia wysokiej jakości dorobku naukowego, usprawniania procesów edukacyjnych, uaktywnienia kontaktów biznesowych oraz podejmowania działań promocyjno-marketingowych wymiana doświadczeń pomiędzy teoretykami i praktykami, prowadzenie wspólnej edukacji i współtworzenie programów dydaktycznych pozyskanie partnerów do finansowania badań, dydaktyki oraz rozbudowy infrastruktury organizacyjnej i technicznej uczelni, pozyskiwanie miejsc do odbywania praktyk studenckich, promowanie najzdolniejszych studentów i absolwentów, organizowanie wspólnych konferencji, seminariów, warsztatów, wykładów,
5
Model współpracy podjęcie wspólnych projektów naukowych, konsultacja w zakresie badań naukowych, przeprowadzanie badań na zlecenie, współorganizowanie konferencji wykłady gościnne praktyków gospodarki; panele teoretyków i praktyków; współudział w przygotowywaniu i uatrakcyjnianiu oferty edukacyjnej, tworzenie nowych kierunków studiów, specjalizacji lub przedmiotów kursowych, otwieranie studiów podyplomowych lub cykli edukacyjnych na zamówienie pracodawcy, organizowanie miejsc praktyk dla studentów, pomoc w organizacji seminariów magisterskich i licencjackich wypracowanie standardów kształcenia, współudział w przygotowywaniu materiałów dydaktycznych, opartych o przykłady praktyk biznesowych; popularyzacja wiedzy i edukacji, udział w wydarzeniach Wydziału, doradztwo w zakresie tworzenia strategii rozwoju Wydziału, możliwość korzystania z tytułu partnera Rady Biznesu Wydziału; przygotowanie i realizowanie projektów unijnych oraz innych projektów o charakterze aplikacyjnym, organizowanie warsztatów i szkoleń biznesowych, organizowanie konkursów związanych z życiem uczelni, kontakt ze środowiskiem studenckim, współpraca ze Stowarzyszeniem Absolwentów, komercjalizacja wyników badań naukowych;
6
Skład Rady Biznesu Władze Dziekańskie Członkowie zwyczajni- organ doradczy i wykonawczy Członkowie honorowi - organ doradczy i opiniotwórczy Sekretarz Rady Biznesu
7
Członkowie Rady Biznesu
8
Członkowie honorowi Marek Belka - Dyrektor European Departament International Monetary Fund Andrzej Raczko – International Monetary Fund Adam Czyżewski - Ekspert, Główny Ekonomista PKN ORLEN S.A.
9
Zasady funkcjonowania Rady Biznesu współpraca ma charakter trwały i ciągły, podejmowane działania stanowią spójny cykl przedsięwzięć, Rada Biznesu jest widoczna na Wydziale, a jej działania są w pełni transparentne. Cel zostaje osiągnięty dzięki włączeniu się Rady Biznesu w najważniejsze wydarzenia na Wydziale, jak i dzięki działaniom marketingowym oraz inwestycyjnym, charakter współpracy z przedstawicielami poszczególnych firm w Radzie Biznesu z Wydziałem ma charakter indywidualny i pakietowy, zasady funkcjonowania Rady określa Regulamin,
10
Przykłady podejmowanych inicjatyw Gala Absolwenta Staże i Praktyki Prace dyplomowe Golf dla Studentów
11
www.radabiznesues.uni.lodz.pl radabiznesues@uni.lodz.pl
12
Społeczna odpowiedzialność biznesu w firmie A&A
13
1. Lekcje golfa
14
Studenci I roku UŁ (ekobiznes)
15
Nauka gra w golfa – w ramach zajęć WF
16
2. Praktyki studenckie 3. Nagrody dla najlepszych studentów
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.