Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania - WSTĘPNY MODEL INFORMACJE ZWROTNE OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 6 marca 2013 r. Cynthia C. Nambo.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania - WSTĘPNY MODEL INFORMACJE ZWROTNE OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 6 marca 2013 r. Cynthia C. Nambo."— Zapis prezentacji:

1 Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania - WSTĘPNY MODEL INFORMACJE ZWROTNE OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 6 marca 2013 r. Cynthia C. Nambo

2 O co prosiliście... bazowanie na kompetencjach, mierzenie lub szacowanie wzrostu w czasie, uwzględnienie różnorodnych, dynamicznych mierników lub wskaźników odgrywanych ról, t.j – familia (doradczy, dział) – opis stanowiska – dokumentacja – komitety – POD – Acuerdos – doradztwo indywidualne lub grupowe – itd. ŹRÓDŁO: Spotkania w pierwszym kwartale i sesje z prof. DEV

3 Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania – wstępny model CEL: – TRENOWANIE pracowników pod kątem wysokiej jakości, nauczanie przez praktykę, – UWZGLĘDNIENIE sprawiedliwości społecznej, Acuerdos, pasji, treningu i roli, – ĆWICZENIE: antynarracyjna kultura odpowiedzialności jednostki i zespołu (władza) a narracyjna kultura co może mi ujść na sucho i toksyczne miejsce pracy (destrukcja). – WSZYSTKO TO MA WPŁYW na osiągnięcia uczniów. Osiągnięcia uczniów Model ewaluacji Informacje zwrotne

4 ELEMENTY: Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania – wstępny model – Kryteria doskonalenia kompetencji (narzędzie C2E) – Narzędzia doskonalenia: Acuerdos, opis stanowiska, wytyczne dla pracowników, narzędzie C2E - od wersji roboczej do końcowej – Dowody: prace uczniów i dane na temat osiągnięć – Proces: Dokumentacja, dane bazowe, cele szkoleniowe, punkty odniesienia, formalne i nieformalne oceny osiągnięć. – Częste informacje zwrotne – Samoocena, ocena koleżeńska i ocena przez uczniów (w tym ankiety) w ciągu całego roku szkolnego

5 Proponowany projekt... idziemy do przodu 1.LINIA BAZOWA i ambitne plany na 2013 r. Ewaluacja pod kątem zeszłorocznej linii bazowej i ambitne plany na bieżący rok 2.2-letni cykl FEEDS (2014-2015) 1.Cele, linia bazowa, szkolenie, kwartalne punkty odniesienia, formalna ewaluacja semestralna: śródroczna, końcowa 2.4 formalne ewaluacje w 2-letnim cyklu; co najmniej cztery nieformalne ewaluacje, częste sesje szkoleniowe w każdym semestrze 3.Ramy badawcze 4.Częste informacje zwrotne 5.Plan "praxis" opracowany w IV kwartale i latem 2013 r. 3.Ocena i ewaluacja trenerów i ewaluatora 4.E-portfolio - cyfrowe archiwum postępów i osiągnięć w systemie Digication

6 Prace uczniów i dane na temat osiągnięć Między innymi... – Plany lekcji/pracy – Informacje zwrotne/studia przypadku – Prace uczniów – Urban Student Symposium (USS) – Przywództwo w ramach IJLA i na zewnątrz podczas konferencji zawodowych – Obecność i punktualność – Praca w zespołach i współpraca interdyscyplinarna – Analiza nagrań wideo – Samoocena – Dokumentacja – Użycie narzędzie C2E w IV kwartale – Praca uczniów i stopień zaawansowania kompetencji

7 Wstępny program 6 marca 2013 r. Cel: Kompetencje Dyskurs: Na jakich pedagogów zasługuje nasza społeczność? Jakie kompetencje posiada? (Pod pojęciem pedagogów rozumie się też doradców i pracowników administracyjnych.) Kierunek (slajd - cel na dziś) Synteza zrozumienia

8 CEL NA DZIŚ - informacje zwrotne na temat narzędzia Dokument z Google KLUCZOWE PYTANIE: – Z czego chcę być oceniany? Na czym powinna opierać się ewaluacja? – Na czym polega wysoki poziom kompetencji?? – Czy są inne pytania wymagające Państwa lub mojej odpowiedzi? Szczegółowe informacje zwrotne na temat kryteriów ewaluacji Komentarz na temat sekcji (bez dodawania do pola kryteriów) Ważne: nie należy komentować wdrażania poszczególnych kryteriów. Wystarczy dodać kryteria oceny zaawansowania kompetencji. Kryteria dzielą się na poniższe kategorie: – Wszyscy pracownicy – Pracownicy administracyjni – Doradcy – Nauczyciele – Kolejne kolumny zawierają dowody na wysoki poziom kompetencji, tzn. plany lekcji/pracy, informacje zwrotne, studia przypadku itp.

9 Prezes i przedstawiciele


Pobierz ppt "Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania - WSTĘPNY MODEL INFORMACJE ZWROTNE OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 6 marca 2013 r. Cynthia C. Nambo."

Podobne prezentacje


Reklamy Google