Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKsawery Węgliński Został zmieniony 11 lat temu
3
Celem tego projektu było poszerzenie i wymiana informacji na temat zwyczajów i tradycji własnego kraju, a także poznanie tradycji szkół partnerskich. Podczas realizacji projektu dzieci tworzyły kalendarz zawierający najważniejsze daty zgodnie z rokiem kalendarzowym, uczyły się 10 słów w języku partnera.
5
Projekt został uhonorowanay prestiżową nagrodą "Krajowej Odznaki Jakości, która jest publicznym uznaniem jakości i otwarcia się na współpracę europejską.
7
projekt był swoistą wirtualną kroniką wydarzeń. Okazją do poznania życia szkolnego partnerów, ich zwyczajów, zainteresowań i poglądów. Po przedstawieniu swoich klas i szkół uczniowie prezentowali najlepszą imprezę, występ, podróż, zawody sportowe, najśmieszniejsze zdjęcie, najważniejsze wydarzenie i najbardziej zaskakujące
8
Co było najważniejszym wydarzeniem? Co było największą niespodzianką? Nauka przez skype, ćwiczenia on-line Wizyta gości ze Słowenii
9
Projekt został nagrodzony Krajową i Europejską Odznaką Jakości przyznawaną projektom uznawanym za wybitne z europejskiego punktu widzenia.
11
Celem projektu : * było podnoszenie matematycznych kompetencji kluczowych uczniów klas I – III * doskonalenie sprawności obliczeń * nauka poprzez zabawę w ramach zadań uczniowie stworzyli książeczki ukazujące liczby w najbliższym otoczeniu, gry i puzzle, ilustracje z figur geometrycznych
13
Projekt został nagrodzony Krajową i Europejską Odznaką Jakości przyznawaną projektom uznawanym za wybitne z europejskiego punktu widzenia.
14
Games Celem projektu było przygotowywanie różnego rodzaju gier pomocnych przy nauce języka angielskiego. Gry podzielone zostały na gry online, planszowe, ruchowe oraz do wydrukowania i wykonania na kartce papieru. Na początku wybraliśmy zakres materiału leksykalnego i w kolejnych miesiącach zamieszczaliśmy gry na stronie projektu. Strona ta połączona jest ze stroną internetową naszej szkoły dlatego też zadania uczniowie mogą wykonywać na lekcji a te do wydrukowania uczniowie mogą wykonywać jako zadania dodatkowe. Projekt realizowaliśmy ze szkołą słowacką i rumuńską. Strona projektu to: www.games_project.republika.pl
15
Projekt uzyskał Krajową Odznakę Jakości. Odznaka ta przyznawana jest szczególnie oryginalnym i nowatorskim projektom w skali europejskiej. W Liście Gratulacyjnym, który otrzymaliśmy czytamy, że stosowane przy realizacji projektu inicjatywy edukacyjne są przykładem dobrej praktyki, godnej naśladowania przez inne instytucje zarówno w kraju, jak i zagranicą.
16
Lets make Art with Paint and sent this to my friend(s) Celem projektu było przygotowywanie pocztówek dla partnerskich szkół. Na początku wykonywaliśmy pocztówki w Paint ale później dzięki podpowiedziom partnerskich szkół zaczęliśmy przygotowywać animowane pocztówki wykorzystując np aplikację Pivot. Ponadto pracowaliśmy używając Tux Painta. Nauczyliśmy się również przygotowywać animowane awatary dzięki www.Voki.com.www.Voki.com Projekt realizowaliśmy ze szkołą holenderską(był to już nasz drugi wspólny projekt) oraz szkołą niemiecką.
17
Lets make Art with Paint and sent this to my friend(s) Projekt otrzymał Krajową i Europejską Odznakę Jakości a ponadto znalazł się na tzw. Shortlist czyli finałowej liście najlepszych projektów europejskich. W kategorii szkół podstawowych było ich 11.
18
Lets make Art with Paint and sent this to my friend(s) Animacja wykonana przy pomocy Pivot Stickfigure Animator Wykonane przy pomocy Paint Pocztówka w postaci chmury wyrazowej wykonana przy pomocy www.wordle.net Pocztówka świąteczna wykonana przy pomocy Tux Paint Pocztówka przy wykorzystaniu strony www.imagechef.com Animacja przy pomocy www.imageche.com
19
Twelve months twelve characters Celem projektu było przygotowanie w każdym miesiącu postaci, która odzwierciedlać powinna tradycje, zwyczaje, święta jakie w danym miesiącu są obchodzone w danym kraju. Oprócz postaci przygotowywaliśmy słowniki polsko-niemiecko-angielskie zawierające słowa, które również charakteryzowały dany miesiąc. Oprócz tego pisaliśmy opowiadania o każdym miesiącu aby wyjaśnić partnerskiej szkole jakie święta obchodzimy co jest dla nas ważne w danym miesiącu. Aby utrwalić słownictwo uczniowie przygotowywali również gry online, które cieszyły się ogromną popularnością wśród uczniów. Projekt realizowaliśmy ze szkołą niemiecką(tą samą z którą realizowaliśmy poprzedni projekt).
20
Przygotowane przy pomocy Tux Paint Postać wykonana ze śniegu Zdjęcie uczniów obrobione przy pomocy www.picjoke.com Postać przygotowana w Paint i wklejona do zdjęcia Opola Projekt otrzymał Krajową Odznakę Jakości Opowiadanie o marcu, z wszystkich opowiadań powstała książka Postać grudniowa z wacików Postać marcowa Postać listopadowa Postać kwietniowa stworzona przy pomocy www.picassohead. com
21
Wymiany uczniowskie i nauczycielskie Projekty eTwinning, które od lat realizujemy w szkole nie mają wsparcia finansowego. Mimo to staramy się pozyskać fundusze i organizujemy wymiany uczniowskie lub nauczycielskie. W ten sposób odwiedziliśmy partnerskie szkoły w Danii oraz Włoszech. Oprócz tego przyjmowaliśmy koordynatora i dyrektora szkoły z Danii oraz uczniów z włoskiej szkoły. Odwiedzili naszą szkołę również nauczyciele ze szkół słoweńskich. W przyszłym roku szkolnym wybieramy się do holenderskiej szkoły z którą współpracujemy od kilku lat. Holendrzy również nas odwiedzą na wiosnę. Wizyta nauczycieli z Danii Nasza wizyta w szkole duńskiej
22
Przygotowały E. Górnicka i B. Niespor koordynatorki projektów eTwinning w roku szkolnym 2009/2010 – 2011/2012
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.