Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałNadzieja Gajowniczek Został zmieniony 11 lat temu
1
Szkoła Podstawowa w Kłocku Gmina Sieradz
Uczestniczymy w projekcie „Wszystko zaczyna się od marzeń”
2
Bawimy się w teatr Celem zajęć jest:
- rozbudzanie zainteresowań uczniów teatrem - przygotowanie do świadomego uczestnictwa w kulturze, obcowania ze sztuką, bywania w teatrze - rozwijanie wrażliwości estetycznej - udział w życiu kulturalnym szkoły - wyrównywanie dysproporcji rozwojowych - rozwijanie wiedzy o teatrze - zaznajomienie uczniów z wartościowymi utworami literackimi - kształtowanie umiejętności posługiwania się językiem ojczystym - kontrolowanie własnej wymowy - korygowanie wad, doskonalenie dykcji - wzbogacanie słownika czynnego i biernego dziecka - rozwijanie wyobraźni, wrażliwości i inwencji twórczej uczniów - doskonalenie pamięci mechanicznej i logicznej, - integracja zespołu - kształtowanie poczucia odpowiedzialności dyscypliny, a także samodzielności, wytrwałości i rzetelności w pracy - rozwijanie umiejętności współdziałania w zespole - dostarczanie radosnych przeżyć emocjonalnych i estetycznych - eliminowanie nieśmiałości - wzmacnianie poczucia własnej wartości - stwarzanie możliwości do swobodnej ekspresji plastycznej podczas tworzenia dekoracji i strojów - rozwijanie uzdolnień aktorskich, plastycznych i innych predyspozycji indywidualnych - przygotowanie do odbioru sztuki teatralnej
3
Bawimy się w teatr
4
Rozwijamy sprawność fizyczną
Zajęcia mają na celu: - poznanie przez uczniów własnych uzdolnień motorycznych oraz możliwości ich kształtowania i rozwijania - stymulowanie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów - dostarczenie uczniom wielu bogatych przeżyć w oparciu o wartości tkwiące we współzawodnictwie sportowym - rozwijanie poczucia odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne oraz innych - kształtowanie pełnej samodzielności uczniów w rozwiązywaniu zadań i problemów ruchowych - kształtowanie u uczniów stosowania w procesie działania samokontrolę i samoocenę oraz zdobywania podstaw ustawicznego doskonalenia się - akceptacja siebie i innych, szukania barier swoich możliwości - poznanie przez uczniów trudno dostępnych form aktywnego wypoczynku - wprowadzanie miłej atmosfery na zajęciach, rozładowanie napięć
5
Rozwijamy sprawność fizyczną
Ćwiczenia gimnastyczne Między drużynowe zawody sportowe
6
Letnia Spartakiada
7
Lepiej czytam, piszę, liczę
Celem zajęć jest: - umożliwienie dzieciom opanowania podstawowych umiejętności czytania i pisania oraz kontynuowania dalszej nauki wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach będących przyczyną trudności szkolnych - przezwyciężanie skutków niepowodzeń szkolnych oraz przywrócenie prawidłowych postaw uczniów wobec dalszej nauki
8
Lepiej czytam, piszę, liczę
9
Ćwiczymy czytanie, pisanie, liczenie by zostać Prymusem Roku
10
Śpiewamy, gramy, tańczymy
Celem zajęć jest: - rozwijanie podstawowych zdolności i umiejętności myślenia twórczego - kształtowanie umiejętności słuchania muzyki, rozumienia i przeżywania podstawowych zjawisk w muzyce - wyposażenie w niezbędną przy słuchaniu muzyki wiedzę o podstawowych formach muzycznych - dostarczenie podstawowych informacji na temat ewolucji stylów w historii muzyki - wykształcenie umiejętności elementarnego posługiwania się zapisem nutowym - wyposażenie uczniów w podstawową potrzebną wiedzę z zakresu zasad muzyki - opracowanie pieśni, piosenek, układów choreograficznych, układów ruchowo – tanecznych - kształtowanie świadomości wzajemnego przenikania muzyki i różnych dziedzin sztuki. - budzenie i rozwijanie ciekawości poznawczej - rozbudzenie motywacji do poznania muzyki - pomaganie w odkrywaniu możliwości twórczych - budzenie i rozwijanie szacunku do twórczości człowieka - rozwijanie świadomości narodowej, a także dumy w oparciu o muzykę ludową i twórczość wielkich polskich kompozytorów - kształtowanie tolerancji dla twórców różnych ras, narodowości, kultur - uczenie kultury odbioru, kultury bycia - kształtowanie współdziałania w grupie - kształtowanie pozytywnego obrazu ucznia - przygotowanie do uczestnictwa w kulturze - przygotowanie do realizowania własnych pomysłów
11
Śpiewamy, gramy, tańczymy
Popisy artystyczne uczestników zajęć „Śpiewamy, gramy, tańczymy.
12
Ćwiczymy układy choreograficzne.
13
Rozwijamy logiczne myślenie
Zajęcia mają na celu: - kształcenie umiejętności czytania, pisania, rozumowania, korzystania z informacji i wykorzystania wiedzy w praktyce - kształcenie umiejętności rozwiązywania zadań zgodnie z poleceniem - poznanie typów zadań sprawdzających umiejętności. - poznanie kryteriów oceniania - diagnozowanie osiągnięć uczniów - motywowanie uczniów do osiągania coraz wyższych wyników
14
Jestem Polakiem, jestem Europejczykiem
Celem zajęć jest: - określenie miejsca i roli Polski i Polaków w Europie. - kształtowanie świadomości europejskiej. - rozwijanie zainteresowań i wzbudzanie motywacji do doskonalenia się -poszerzanie wiadomości na temat wybranych państw Unii Europejskiej w aspekcie geograficznym. - poznawanie nowych wiadomości o swoim regionie, kraju - kształtowanie poczucia tożsamości regionalnej, narodowej, europejskiej - zapoznanie z sylwetkami sławnych Polaków i poznanie ich wkładu w rozwój dziedzictwa kulturowego Europy - poznanie sylwetek sławnych Europejczyków - poznanie genezy i idei Unii Europejskiej - zachęcanie do pokonywania barier językowych - kształtowanie postaw tolerancji i szacunku do „inności” - rozwijanie umiejętności współdziałania i współpracy w grupie rówieśniczej - stymulowanie kreatywności uczniów, ich intelektualnej ciekawości oraz umiejętności rozwiązywania problemów - zdobywanie i przetwarzanie informacji, w tym przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii informatycznych
15
Poznajemy kraje Europy
16
Dziennikarsko informatyczne
Celem zajęć jest: - wspomaganie harmonijnego psychofizycznego rozwoju ucznia. - ukazywanie celowości kształtowania estetyki i wyobraźni twórczej, rozwijanie uzdolnień literackich. - zaspokajanie naturalnej potrzeby obserwacji, dokumentowania. - poznawanie różnorodnych gatunków literackich. - budowanie poczucia własnej wartości, pozytywnego obrazu samego siebie i wiary we własne siły. - rozwijanie postawy twórczej, koordynacji i sprawności posługiwania się komputerem. - rozwijanie indywidualnych zdolności każdego dziecka, jego inicjatywy i samodzielności myślenia. - wdrażanie do kulturalnego i racjonalnego spędzania wolnego czasu. - kształtowanie zainteresowania literaturą. - aktywny udział w życiu szkoły i promowanie jej na zewnątrz. - kształcenie umiejętności właściwego wyboru, segregowania i wartościowania informacji.
17
Dziennikarsko informatyczne
Zespół redakcyjny szkolnej gazetki
18
Poznajemy świat przez sztukę
Celem zajęć jest: - rozwijanie wyobraźni i logicznego myślenia. - stymulowanie procesów wyobrażeń i twórczego działania - poznawanie różnych technik plastycznych - zdobywanie umiejętności posługiwania się wyszukanymi środkami plastyki - obudzanie kreatywności uczniów - nabywanie umiejętności współdziałania w grupie i organizowania sobie pracy - doskonalenie umiejętności manualnych - rozwijanie umiejętności samooceny - właściwe posługiwanie się głosem , gestem i mimiką . - budzenie wrażliwości estetycznej
19
Praca i wytwory uczestników zajęć
20
Wycieczka do Krakowa – Zakopanego - Wieliczki
Wycieczka Kraków – Zakopane – Wieliczka odbyła się 08 – 10 czerwca 2007 r. Uczestniczyło w niej 40 uczniów naszej szkoły. W czasie wycieczki poznaliśmy zabytki Krakowa: Wawel, Sukiennice, Kościół Mariacki, Kościół Św. Wojciecha, Bramę Floriańską, Planty, słynne okno papieskie na ul. Frańciszkańskiej i Kościół Franciszkanów. Zwiedziliśmy Zakopane: Gubałówkę, Krupówki, Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Podziwialiśmy uroki Tatrzańskiego Parku Narodowego idąc Doliną Strążyską do wodospadu Siklawica. Zwiedziliśmy Kopalnię Soli w Wieliczce.
21
Wycieczka do Krakowa – Zakopanego - Wieliczki
Z wizytą u Smoka Wawelskiego Jesteśmy przed Kaplicą Zygmuntowską na Wawelu
22
Sukiennice w Krakowie Pomnik Adama Mickiewicza na rynku w Krakowie
23
Najstarszy kościół Krakowa
Zwiedzamy rynek Krakowa
24
W tej ławce modlił się papież Jan Paweł II
Słynne okno papieskie na ul. Frańciszkańskiej
25
Wieczorny odpoczynek przy ognisku
Na trasie Tatrzańskiego Parku Narodowego
26
Krótka chwila wypoczynku przed dalszą drogą.
Na górskie trasie
27
Na szczycie Gubałówki – widok na Zakopane
U celu wyprawy – wodospad Siklawica.
28
Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach
29
Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach
30
Wizyta w Kopalni Soli w Wieliczce kończy wycieczkę do Krakowa – Zakopanego – Wieliczki.
Pamiątkowe zdjęcie z Kaplicy Św. Kingi.
31
Szkoła Letnia w Krynicy Morskiej
Szkoła Letnia w Krynicy Morskiej trwała od 03 do r. Uczestniczyło w niej 45 uczniów naszej szkoły. Głównym celem Szkoły Letniej było: poznanie kraju i jego środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii, upowszechnienie form aktywnego wypoczynku, wspomaganie rodziny w procesie wychowania, upowszechnienie wśród dzieci zasad ochrony środowiska naturalnego oraz umiejętności korzystania z zasobów przyrody. W czasie trwania Szkoły Letniej odbyły się wycieczki do: Malborka, Gdańska, Gdyni, Sopotu. Letnia Szkoła dała uczestnikom możliwość poznania piękna wybrzeża Bałtyku a zarazem aktywnego wypoczynku.
32
Szkoła Letnia w Krynicy Morskiej Wycieczka do Malborka
Wycieczka odbyła się do Zamku Krzyżackiego w Malborku.
33
ZAMEK W MALBORKU
34
ZAMEK W MALBORKU
35
ZAMEK W MALBORKU
36
Kolonie w Krynicy Morskiej
Nawet w taką pogodę warto iść na plażę .
37
Choć woda zimna dzielnie stawiamy czoła morskiemu żywiołowi
38
Kąpiel pod okiem ratownika jest bezpieczna
39
Zabawy w wodzie to samo zdrowie
Po kąpieli czas na odpoczynek
40
Ale gorąco… Przygotowania do wspólnego zdjęcia
41
Czynnie można również wypoczywać na plaży – wspólna gra w piłkę.
42
Zamki na piasku – plażowy konkurs
43
Jesteśmy z wizytą w porcie rybackim w Krynicy Morskiej
44
Pogoda jest wspaniała a tak czynnie wypoczywamy…
45
… na plaży
50
… w trakcie spacerów
51
…podczas, których często spotykaliśmy dziki
52
Jak to działa? Zwiedzamy Latarnię Morską w Krynicy Morskiej
53
W trakcie trwania Szkoły Letniej odbyły się wycieczki do Gdyni – Sopotu, Gdańska
54
Szkoła Letnia Wycieczka do Gdyni – Gdańska – Sopot
Wycieczkę rozpoczynamy od zwiedzania Oceanarium w Gdyni Jak tu ciekawie.
55
Jesteśmy z wizytą na Darze Pomorza
Podziwiamy bogatą wystawę
56
Ile tu ciekawych rzeczy i urządzeń
57
Zwiedzamy kabiny załogi Jeszcze tylko wspólne zdjęcie i w dalszą drogę
58
Molo w Sopocie – podziwiamy piękne widoki
59
Wizyta w katedrze w Oliwie kończy wycieczkę Gdynia - Sopot
60
Wycieczkę po Gdańsku rozpoczynamy od…
…wspólnego zdjęcie przed Neptunem Ta ulica to Długi Targ
61
Pani przewodnik ciekawie opowiada nam historię portu i Gdańska
62
Jakie tu wszystko ciekawe…
63
Zwiedzamy Katedrę Mariacką w Gdańsku
64
W oknie ukazała się nam „Panienka z okienka” – wielka atrakcja gdańskiego rynku
Czekamy na statek, którym popłyniemy na Westerplatte
65
Podziwiamy port gdański i Gdańsk z pokłady statku turystycznego
67
Wizytą na Westerplatte i pożegnaniem z Panią przewodnik kończymy wycieczkę do Gdańska
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.