Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKlementyna Szpunar Został zmieniony 11 lat temu
1
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Jolanta Zygnerska-Hajduk
2
Co i jak oceniać? standardy, koncepcja, zadania, materiały zastosowane dla narzędzia internetowego efekty dydaktyczne i skuteczność dla pojedynczego studenta, grupy studentów nakład i jakość pracy (szkolenia lektora i studenta, organizacja pracy, zaangażowanie lektora i studenta, grupy lektorów i studentów )
3
Co i jak oceniać? opinie i poziom satysfakcji lektora i studenta
efekty ekonomiczne skala i kryteria narzędzia (ankieta, wywiad, automatyczne raporty)
4
Zakres pytań ankieta on-line WSG
5
Zakres pytań ankieta WSG
organizacyjne metodyka techniczne koncepcja kursu skuteczność forma i rok studiów elementy składowe i treści praca studenta i lektora dostęp do platformy płeć zadania obowiązkowe stopień trudności problemy techniczne język obcy materiały uzupełniające odpowiedź zwrotna nawigacja kursu profil języka linki dostępność czasowa info na poziom języka struktura modułów wielokrotność wykonywania zadań praca administratora grafika wpływ na umiejętności
6
Liczba badanych ankieta WSG
2009 ankieta online 1261 studentów 5-6h semestr 10-12h r.a.
7
Rok studiów ankieta WSG
8
Badany język obcy ankieta WSG
9
Profil języka obcego ankieta WSG
10
Poziom języka obcego ankieta WSG
11
Czy zasady pracy na platformie zostały określone jasno i zrozumiale?
12
Czy lektor reagował na zgłaszane błędy i uwagi?
13
Jak oceniasz instrukcje i polecenia? (skala 5-1)
14
Jak oceniasz gramatykę? (skala 5-1)
15
Jak oceniasz słownictwo? (skala 5-1)
16
Jak oceniasz czytanie? (skala 5-1)
17
Jak oceniasz materiały uzupełniające? (skala 5-1)
18
Elementy składowe i treści (skala 5-1)
19
Struktura modułów i szata graficzna
20
Jak oceniasz linki do stron www?
21
Czy dostęp czasowy do zadań był zgodny z ustaleniami?
22
Jak oceniasz stopień trudności materiałów?
23
Jak oceniasz odpowiedź zwrotną po wykonaniu zadań?
24
Czy możliwość wielokrotnego wykonywania zadań to dobre rozwiązanie?
25
Czy wykonywane zadania miały wpływ na twoją znajomość języka?
26
Czy ta metoda zwiększa skuteczność uczenia się języka?
27
Moje umiejętności vs skuteczność BL
28
Czy miałeś problemy techniczne z dostępem do zadań?
29
Jakie napotkałeś problemy techniczne z zadaniami?
30
Czy administrator reagował na zgłaszane problemy techniczne?
31
Zestawienie - wykres
32
Zestawienie - tabela Pytanie Wynik
odpowiedź zwrotna po wykonaniu zadania 4,74 możliwość wielokrotnego wykonywania zadań 4,73 ogólna strukturę kursu 4,68 zasady, na których odbywa się praca na platformie 4,63 dostępność czasowa zadań a ustalenia 4,57 stopień trudności materiałów 4,49 linki do stron WWW 4,39 reakcja lektora na zgłaszane błędy i uwagi 4,38
33
Zestawienie - tabela Pytanie Wynik dostęp do zadań na platformie 4,32
słownictwo 4,25 gramatyka 4,17 instrukcje i polecenia 4,16 struktura modułów 4,13 szata graficzna 4,12 czytanie 4,11 materiały uzupełniające 4,08
34
Zestawienie - tabela Średnia 4,24 Mediana 4,21 Pytanie Wynik
metoda komplementarna a skuteczność uczenia się 4,05 reakcja administratora na zgłaszane problemy techniczne 3,77 zadania na platformie a wpływ na znajomość języka 3,71 przesyłanie informacji na adres 3,27 Średnia 4,24 Mediana 4,21
35
Wnioski 4,24 średnia 4,21 mediana
praca lektorów, studentów,administratorów praca metodyków, koordynatorów i autorów zadania i materiały audyt zewnętrzny
36
Podsumowanie wersja soft 6h online na semestr
systematyczność badań (obiektywność, porównywalność) cele i efekty kształcenia – wyniki testów, praca na zajęciach, wyniki egzaminu badania jakościowe – analiza pojedyńczego b-studenta, b-grupy przyczyny niezadowolenia studenta i lektora
37
„Zamknięte ogrody czy otwarte parki?”
38
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.