Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

3 listopada 2009, wtorek Zakupy grupowe – narzędzia internetowe dla dostawców i kupujących.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "3 listopada 2009, wtorek Zakupy grupowe – narzędzia internetowe dla dostawców i kupujących."— Zapis prezentacji:

1 3 listopada 2009, wtorek Zakupy grupowe – narzędzia internetowe dla dostawców i kupujących

2 3 listopada 2009, wtorek Zakupy grupowe – narzędzia internetowe dla dostawców i kupujących 16.30 – 17.45 Konrad Krupa, BMC Iwona Jabłonowska B2BSolutions i Tomasz Kowalczyk MKdata 17.45 – 18.15Podwieczorek 18.15 – 19.30 Strategia współdziałania firm ZIGu: dyskusja. Modele współdziałania np. franczyza, klaster, spółdzielnia stowarzyszenie.

3 3 listopada 2009, wtorek Franczyza cd.. PROFIT system, Warszawa: Marcin Kaleta tel. (22) 560 80 42, 695 09 99 01, mkaleta@profitsystem.pl Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych Sp. z o.o., Warszawa tel. (22) 861 53 41 Benedyktyni – Marketing,Kraków: Dorota Marcinkowska - tel. (12) 688 5281, marketing@benedicite.pl

4 3 listopada 2009, wtorek Franczyza cd. PROFIT system Sp. z o.o. Szkolenia nt franczyzy www.franczyza.eu/szkolenie/franczyzobiorca Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługi doradztwa objęte są dotacją w wysokości 50 proc. wartości usługi.

5 3 listopada 2009, wtorek Szkolenie dla franczyzobiorców: 5dni, (ok. 340 zł) dla franczyzodawców: 2 dni (ok. 107 zł) Katowice: od 18.01 do 22.01.2010 Kraków: od 24.05 do 28.05.2010

6 3 listopada 2009, wtorek Czy polskie serwisy społecznościowe posiadając wierną i lojalna grupę użytkowników, potrafią przekuć własną popularność w sukces biznesowy, słowem czy właściciele polskich serwisów społecznościowych potrafią na nich zarobić, tak aby nie zniechęcić użytkowników? Konferencja 19-20 listopada 2009, Warszawa www.internetstandard.pl

7 3 listopada 2009, wtorek Klaster to sieć powiązanych gospodarczo podmiotów mających powód aby z sobą współpracować. Klaster tworzą: a) podmioty ze swoim potencjałem, oraz b) powód/ przyczyna/ motywacja współpracy.

8 3 listopada 2009, wtorek Klaster

9 3 listopada 2009, wtorek Samoistne powody powstawania klastrów Tradycja (np. meble kalwaryjskie) Warunki geograficzne (przetwórstwo rybne na wybrzeżu) Warunki demograficzne – dostęp do odpowiedniej siły roboczej (wykwalifikowane, taniej etc)

10 3 listopada 2009, wtorek Tworzenie (wzbudzanie) klastrów Tworzenie klastrów wokół dużego przedsiębiorstwa Tworzenie klastrów wokół problemu (np. produkcja rolna – producenci, doradztwo, przetwórstwo, nasiennictwo, badania i rozwój)

11 3 listopada 2009, wtorek Spółdzielnia - jest dobrowolnym zrzeszeniem nieograniczonej liczby osób fizycznych lub prawnych o zmiennym składzie osobowym i zmiennym funduszu udziałowym, która w interesie swoich członków prowadzi wspólną działalność gospodarczą. Spółdzielnię może założyć 10 osób fizycznych lub 3 osoby prawne. W odróżnieniu od stowarzyszeń nie ma różnicy w prawach wyborczych dla osób fizycznych i prawnych - członków zarządu wybiera się również spośród kandydatów wskazanych przez osoby prawne.

12 3 listopada 2009, wtorek Stowarzyszenie - tworzą je osoby, a nie instytucje. Osoby prawne nie mogą utworzyć stowarzyszenia i mogą być tylko tzw. członkami wspierającymi, którym nie przysługuje bierne prawo wyborcze czyli nie mogą być wybierani do władz stowarzyszenia. Stowarzyszenie, które może prowadzić działalność gospodarczą, przyjmować składki, darowizny, spadki itp. musi utworzyć co najmniej 15 osób, które na zebraniu założycielskim uchwalają statut i wybierają komitet założycielski.

13 10 listopada 2009, wtorek Współdziałanie firm w ramach stowarzyszenia. Korzyści i porady praktyczne w zakresie tworzenia i funkcjonowania 16.30 – 17.45 Miejski Ośrodek Wspierania Inicjatyw Społecznych MOWIS 17.45 – 18.15Podwieczorek 18.15 – 19.30 Fundacja Inicjatyw Lokalnych i Edukacyjnych: Dawid Drabik


Pobierz ppt "3 listopada 2009, wtorek Zakupy grupowe – narzędzia internetowe dla dostawców i kupujących."

Podobne prezentacje


Reklamy Google