Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKasia Kaszuba Został zmieniony 10 lat temu
1
"EuroAlmaLaurea Network eRecruitment Services - innowacyjna platforma współpracy uczelni i biznesu. Projekt EAL-Net". Uniwersytet Warszawski, 27 października 2006 Realizacja Projektu EuroAlmaLaurea-Network eRecruitment Services na Uniwersytecie Warszawskim Agata Zarzycka Biuro Zawodowej Promocji Absolwentów Uniwersytet Warszawski
2
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim Dlaczego EAL-Net?
3
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim STUDENCI INSTYTUCJE FIRMY ABSOLWENCI UCZELNIA BIURO KARIER
4
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim STUDENCI INSTYTUCJE FIRMY ABSOLWENCI UCZELNIA BIURO KARIER
5
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim Początek fazy pilotażowej - lipiec 2005 Proces adaptacji narzędzia do polskich realiów – Strona www.eal-net.org/pl – Kwestionariusz – Klasyfikacje Analiza ustawy o ochronie danych osobowych Analiza rynku pracy
6
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim Badania potrzeb użytkowników powstającego systemu – Studenci i absolwenci – Uczelnie – Firmy rekrutujące absolwentów
7
Potrzeby użytkowników – STUDENCI i ABSOLWENCI Studenci i absolwenci UW punktują wysoko: Dostęp do ofert pracy Możliwość aplikowania na ogłoszenia on-line Możliwość umieszczenia CV w transeuropejskiej bazie danych Możliwość aktualizacji CV Dostęp do ofert szkoleń podwyższających kwalifikacje zawodowe Doradztwo zawodowe oparte na wiarygodnych statystykach
8
Potrzeby użytkowników - UCZELNIE Uczelnie są zainteresowane: Wzrostem zatrudnienia swoich absolwentów Wzmocnieniem współpracy z sektorem prywatnym Zbieraniem rzetelnych danych o zawodowych osiągnięciach swoich absolwentów Utrzymaniem kontaktów z absolwentami Promocją oferty edukacyjnej Podnoszeniem jakości kształcenia, dostosowaniem programów nauczania do potrzeb rynku pracy
9
Potrzeby użytkowników – FIRMY Potrzeby rekrutacyjne firm: Możliwość ukierunkowanego i szybkiego przeszukiwania baz danych absolwentów Szczegółowe kryteria przeszukiwania baz Łatwy dostęp do aktualnych danych Docieranie do grup docelowych Promocja wizerunku firmy Zredukowanie kosztów Zredukowanie czasu trwania procesu rekrutacji
10
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim – Accenture – Bank Pekao SA – Carrefour – Commercial Union – Everclean – Fortis Bank – Grupa Aktywni – PowerMedia – Sentivision Nawiązywanie kontaktów z firmami:
11
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim Napełnienie bazy danymi absolwentów: – Zachęcenie do: Rejestracji w systemie Wypełnienia kwestionariusza – Na dzień 01/10/2006 w systemie znajdowało się 407 osób z Uniwersytetu Warszawskiego – Ok. 200 CV widocznych dla firm podczas testowania
12
EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim Promocja i poszukiwanie uczelni chętnych do współpracy Szukanie rozwiązań na przyszłość
13
Cele Projektu EAL-Net Stworzenie elektronicznej bazy CV absolwentów Wzmocnienie pozycji absolwentów na krajowym i międzynarodowym rynku pracy Usprawnienie współpracy między uczelniami i firmami Zapełnienie luki w braku oficjalnych danych o absolwentach Sprostanie rosnącym potrzebom rekrutacyjnym firm CELE PROJEKTU EAL-Net = CELE DZIAŁALNOŚCI BIUR KARIER
14
Zapraszamy do współpracy! Biuro Projektu EAL-Net na Uniwersytecie Warszawskim to: Biuro Zawodowej Promocji Absolwentów UW biurokarier@adm.uw.edu.pl tel. (022)55 20 585 www.biurokarier.uw.edu.pl www.eal-net.org/pl ZAPRASZAMY!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.