Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBartosz Zaborek Został zmieniony 9 lat temu
1
Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi. 7-30 listopada 2012r. Blanka Kokosińska
2
Miejsca przeprowadzenia badania Centrum handlowe „Port Łódź” Ulica Piotrkowska Targowisko miejskie– okolice hali „Górniak” Obręb rynku Manufaktury
3
Metoda badawcza Metoda ilościowa Kwotowy dobór próby Osobiste indywidualne wywiady kwestionariuszowe
4
Charakterystyka respondentów Próba 500 osób Przedział wiekowy od 16 do powyżej 60 lat Mieszkańcy przede wszystkim aglomeracji łódzkiej (w tym w ok. 80% mieszkańcy Łodzi)
5
Badanie porównawcze Badanie przeprowadzone przez mgr. Damiana Strzałkowskiego w pracy magisterskiej pt. „Tożsamość miasta jako warunek skuteczności marketingu terytorialnego na przykładzie strategii promocji i komunikacji marketingowej Łodzi”, napisanej w Katedrze Gospodarki Regionalnej i Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, pod kierunkiem dr Mariusza E. Sokołowicza Próba: 100 respondentów; dobór celowy; metoda kuli śniegowej (dominacja osób w wieku 15-34 lata, z wykształceniem wyższym) Narzędzie badawcze: wywiad kwestionariuszowy Okres badania: 23 lipca – 19 września 2012
6
Procentowy udział poszczególnych grup wiekowych
7
Procentowy udział płci
8
Struktura respondentów wg pochodzenia
9
Rozpoznawalność logo
10
Liczba wskazań na logo
11
Aprobata logo przez respondentów
12
Nazwisko utożsamiane z nowym logo
13
Rozpoznawalność hasła
14
Łódź w oczach respondentów SPATIUM p. Damian Strzałkowski
15
Dziękuję za uwagę!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.