Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Technik Organizacji Reklamy

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Technik Organizacji Reklamy"— Zapis prezentacji:

1 Technik Organizacji Reklamy
Prezentacja zawodu

2 Ogólny opis zawodu

3 Technik organizacji reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód. Jest zawodem szerokoprofilowym łączącym wiedzę ekonomiczną, organizacyjną , plastyczną, psychologiczną, a także lingwistyczną. Tak szeroki zakres wiedzy i umiejętności umożliwia absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem gospodarki rynkowej.

4 Czym zajmuje się technik organizacji reklamy?

5 Przeprowadza analizy marketingowe.
Zbiera informacje na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań. Opracowuje informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych. Przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych. Pozyskuje klientów do współpracy z firmą. Uczestniczy w rozmowach handlowych. Prezentuje usługi reklamowe.

6 Zawody, do wykonywania których upoważniony jest technik organizacji reklamy:

7 technik organizacji reklamy,
specjalista do spraw marketingu i handlu (sprzedaży), specjalista do spraw public relations, specjalista do spraw reklamy, administrator produkcji filmowej,  handlowiec, organizator usług sprzedaży internetowej, przedstawiciel handlowy, telemarketer, sprzedawca na telefon.

8 Instytucje kształcące:
Szkoły ponadgimnazjalne. Licea dla dorosłych.

9 Możliwości zatrudnienia:

10 agencje reklamowe, działy marketingu i promocji w firmach i urzędach, biura ogłoszeń prasowych, radiowych i TV założenie własnej firmy

11 Zawody pokrewne:

12 Technik prac biurowych
Technik spedytor Technik logistyk Technik prac biurowych

13 Wykonanie: Sebastian Szafrański IV TOM grupa organizacji reklamy


Pobierz ppt "Technik Organizacji Reklamy"

Podobne prezentacje


Reklamy Google