Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJarosław Figat Został zmieniony 9 lat temu
1
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Izabella Stypińska-Kosikiewicz
2
Uzasadnienie wyboru produktów
DLACZEGO TE PRODUKTY? Batonik MilkyWay to lekka, mleczna pianka oblana pyszną czekoladą, która pasuje jako przekąska w szkole i w pracy Owocowy smak Gumy do żucia Orbit dla Dzieci i możliwość robienia z niej wielkich balonów zachęca do konsumpcji CEL CROSS-PROMOCJI Sprzedaż batonika z gumą do żucia ma uświadomić rodziców o chęci dbania o zęby ich dzieci przez firmę Mars, ma ich przekonać do zakupu obu produktów w celu zaspokojenia potrzeb dzieci (na słodycze) oraz własnych (dbanie o higienę jamy ustnej ich pociech). Celem jest również rozpowszechnienie świadomości wśród dzieci, aby dbały o własne zęby i pamiętały o regularnym żuciu gumy po posiłku w celu ustabilizowania poziomu Ph w ustach, dzięki czemu zastopują rozwijanie się próchnicy, co jest głównym problemem niechęci do zakupu słodyczy przez rodziców.
3
Ankieta i jej opis Ankieta została przeprowadzona wśród osób studiujących, którzy posiadają już dzieci. Na cztery pytania odpowiedziało 11 osób (siedem kobiet i czterech mężczyzn). Odpowiedzi różniły się, ale można wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski, które potwierdzają ideę zaproponowanej przeze mnie cross- promocji.
4
Wnioski z ankiety i potwierdzenie słuszności zaproponowanego celu.
Dla dziesięciu z jedenastu rodziców na częstotliwość zakupu słodyczy ma wpływ świadomość o chorobie zębów, czyli próchnicy, która jest głównym problemem wśród dzieci. 91% badanych zgodnie potwierdziła, że po przedstawieniu korzyści jakie wynikają z żucia gumy po posiłku, częstotliwość zakupu słodyczy by wzrosła. Sprzedaż batonika i gumy do żucia pozytywnie wpłynie na decyzję zakupu słodyczy dla dziecka, ponieważ i rodzice i dzieci będą świadomi korzyści wynikających jakie daje guma do żucia konsumowana po posiłku, a zwłaszcza po spożyciu słodyczy. Wzrośnie też zaufanie do marki, która ma na uwadze nie tylko wysokie wyniki sprzedażowe, ale również zdrowie swoich klientów.
5
Wizualizacja produktu cross-promocji
Produkt byłby sprzedawany w jednej paczce (baton MilkyWay razem z Gumą do żucia Orbit dla Dzieci) W celu dotarcia do większej ilości konsumentów, można zorganizować akcję promocyjną w szkołach i rozdawać dzieciom darmowe pakiety w jego mini wersji (mini batonik MilkyWay razem z listkiem Gumy do żucia Orbit dla Dzieci)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.