Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKarol Łakota Został zmieniony 9 lat temu
1
Projekt współpracy, o którym mowa w art. 65 ust. 1 rozporządzenia Rady(WE) nr 1698/2005 z dnia 20 września 2005 r. w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) (Dz. Urz. UE L 277 z 21.10.2005, str1, z późn. zm.)
2
1.Aplikacja mobilnej na smartfony Aplikacje umożliwia poznanie najciekawszych atrakcji turystycznych, podróżowanie po terenie obszaru działania dwóch Lokalnych Grup Działania: Razem dla Radomki, oraz Dziedzictwo i Rozwój. Aplikacja nie tylko oprowadzi nas po wyznaczonych trasach turystycznych czy rowerowych, ale umożliwiać będą zaplanowanie własnej wędrówki. Użytkownik będzie mógł poszczególne, miejsca, wydarzenia, trasy dodawać do plannera i w ten sposób tworzyć listę miejsc do odwiedzenia. Dzięki wbudowanemu systemowi GSP – aplikacja pokazywać będzie użytkownikom odległość i drogę do wybranych punktów turystycznych.
3
1.Aplikacja mobilnej na smartfony Jest to pierwsza tego typu inicjatywa na terenie Południowego Mazowsza, zmierzająca do promocji turystyki, kultury i historii, za pomocą zastosowania nowoczesnych narzędzie techniki – jaką są turystyczne aplikacje mobilne na smartfony. Zawiera aktualne informacje o najbliższych wydarzeniach, zabytkach i ciekawych miejscach. Wyposażona została w trasy turystyczne, piesze i rowerowe, treści turystyczne, katalog najciekawszych miejsc. Dzięki niej jesteśmy zawsze informowani o aktualnych informacjach, ciekawych miejscach i wydarzeniach w mieście.
4
Aplikacja zawiera następujący schemat modułów: Aplikacja przedstawia ponad 120 obiektów - miejsc charakterystycznych dla terenu LGD „Razem dla Radomki”. Zaletą tej aplikacji będzie jej powszechność i możliwość korzystania pod najpopularniejszymi systemami operacyjnymi, a także możliwość ciągłej rozbudowy. Aplikacja turystyczna jest bezpłatna – a w celu jej rozpropagowania zostały opracowane i rozklejone naklejki z foto-kodami, które rozmieszczone zostaną w punktach informacji turystycznej, w atrakcjach turystycznych, szkołach, bibliotekach, punktach informacji turystycznej.
5
Aplikacja zawiera następujący schemat modułów: Miejsca: – ok. 120 miejsc (podmoduły: Atrakcje, Muzea, Rekreacja, Zwiedzanie, Polecamy, Gastronomia) prezentowane są w formie wizytówki zawierającej opisy i zdjęcia i multimedia. Miejsca zostały podzielone na kategorie, przypisane do konkretnej lokalizacji na mapie. Moduł ten wyposażony wyposażony w funkcje, która ukazywać będzie odległość w której jest użytkownik, do najbliższych atrakcji i miejsc. - Wydarzenia: - przygotowane zostanły wydarzenia mające miejsce na terenie LGD, które będą pojawiać się w aplikacji. Wprowadzane ręcznie do CMS lub pobierane automatycznie ze źródeł zewnętrznych. Dodatkowo przygotowany został zsynchronizowany kalendarz wydarzeń. (np. zobacz jakie wydarzenia masz zaplanowane na dziś, za tydzień, itp.).
6
Aplikacja zawierać będzie następujący schemat modułów: - Trasy: - aplikacja prezentuje wybrane trasy turystyczne (np. rowerowe, nordic walking, piesze, trasy miejskie), które opracowane zostaną przez Wykonawcę. Osoba korzystająca z tego modułu, będzie mogła widzieć ślad swojej trasy na mapie wraz z waypointami oraz swoją pozycję, która umożliwi jej określenie miejsca na trasie. Dzięki tej funkcji, użytkownik móże wiedzieć ile km pozostało mu do pokonania trasy, lub do odwiedzenia najbliższych atrakcji. -Dojazd: wyznaczanie trasy dojazdu w trybie online poprzez Google maps, ew. OpenStreetMaps Aplikacja przekierowuje na stronę gdzie jest wytyczona trasa dojazdu. - Aktualności: informacje ze strony www przeglądane w trybie online
7
Aplikacja zawierać będzie następujący schemat modułów: - Encyklopedia tematyczna: baza wiedzy nt. danego regionu lub charakterystycznych miejsc, zawiera opisy, ciekawostki wraz ze zdjęciami - Dodatkowo aplikacja posiadać będzie notyfikacje push: system umożliwiający wysyłanie użytkownikom aplikacji powiadomień nt. istotnych wydarzeń dotyczących danego miejsca, regionu. Powiadomienia te pojawią się w formie małej ikony na ekranie telefonu informując o dostarczeniu wiadomości (analogicznie jak w przypadku smsa). - Kultura – informacje i ciekawostki o kulturze danego obszaru. - Wybitni przedstawiciele - informacje i ciekawostki o kulturze danego obszaru. Aplikacja zawiera komunikaty głosowe, możemy używać jej jako nawigacji, która prowadzić będzie nas przez wytyczoną trasę.
8
FOTOKODY Czym są owe fotokody, inaczej nazywane kodami dwuwymiarowymi [2D]? Fotokody to nowa generacja kodów graficznych operująca w dwóch wymiarach. Za ich pomocą można zakodować nie tylko cyfry, ale także inne znaki alfanumeryczne. Dzięki temu może stać się on linkiem do wirtualnego świata, do dowolnej treści multimedialnej - tekstu, obrazu, dźwięku albo strony internetowej. Do czego służą fotokody? - najbardziej popularne jest zapisanie w fotokodzie adresu mobilnych stron internetowych. - Można w nich zapisywać także podstawowe dane osobowe [w formie wizytówki] - Fotokod może także wywoływać określoną akcję telefonu (wykonywanie rozmowy, wysyłanie SMSa lub zapisanie kontaktu)
9
FOTOKODY Fotokody to idealne narzędzie coraz częściej wykorzystywane przy tworzeniu nowoczesnych systemów informacji miejskiej. Dlaczego akurat ta technologia postrzegana jest jako szczególnie atrakcyjna w dziedzinie przekazywania wiedzy i informacji? Posiadają one wiele niezaprzeczalnych zalet: są innowacyjnym i przyciągającym uwagę nośnikiem informacji są szybkim i prostym połączeniem świata rzeczywistego z wirtualnym to natychmiastowy kanał informacji zwrotnej są dostępne w każdym miejscu i czasie wszystko może być nośnikiem informacji - materiał czy wielkość nie ma znaczenia
11
FOTOKODY
12
FOTOKODY
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.