Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałOliwia Makar Został zmieniony 9 lat temu
1
Trzyletni projekt otrzymał dofinansowanie z UE w kwocie 47 795 € dla naszej szkoły “B.E.S.T Consumption levels” Building up Entrepreneurial Skills through Reducing Consumption Levels in a Multilingual Way „Budowanie umiejętności w zakresie przedsiębiorczości poprzez zmniejszanie poziomu konsumpcji przy wykorzystaniu wielojęzyczności” “B.E.S.T Consumption levels” Building up Entrepreneurial Skills through Reducing Consumption Levels in a Multilingual Way „Budowanie umiejętności w zakresie przedsiębiorczości poprzez zmniejszanie poziomu konsumpcji przy wykorzystaniu wielojęzyczności”
2
W programie uczestniczy pięć szkół partnerskich: IES Enrique Nieto - Melilla, Hiszpania Europagymnasium Salzburg- Nonntal - Salzburg, Austria Collège les Eyquems – MERIGNAC, Francja Havukosken koulu – Vantaa, Finlandia Gimnazjum nr 44 im. Gen. Pawła Chrzanowskiego – Warszawa, Polska W programie uczestniczy pięć szkół partnerskich: IES Enrique Nieto - Melilla, Hiszpania Europagymnasium Salzburg- Nonntal - Salzburg, Austria Collège les Eyquems – MERIGNAC, Francja Havukosken koulu – Vantaa, Finlandia Gimnazjum nr 44 im. Gen. Pawła Chrzanowskiego – Warszawa, Polska Motto: “If you live for having it all, what you have is never enough.” „Jeśli żyjesz tylko po to, aby mieć wszystko, nigdy to, co już masz, ci nie wystarczy”. Vicki Robin Motto: “If you live for having it all, what you have is never enough.” „Jeśli żyjesz tylko po to, aby mieć wszystko, nigdy to, co już masz, ci nie wystarczy”. Vicki Robin
3
1.Edukacja konsumencka ze szczególnym naciskiem na zmniejszenie konsumpcji. 2.Rozwój umiejętności w zakresie przedsiębiorczości oraz zdolności niezbędnych do przyszłego zatrudnienia. 3.Poprawa jakości nauczania języków obcych, aby zostały powiązane z potrzebami na rynku pracy. 4.Wzmacnianie jakości i wymiaru europejskiego w instytucjach uczestniczących w projekcie. 1.Edukacja konsumencka ze szczególnym naciskiem na zmniejszenie konsumpcji. 2.Rozwój umiejętności w zakresie przedsiębiorczości oraz zdolności niezbędnych do przyszłego zatrudnienia. 3.Poprawa jakości nauczania języków obcych, aby zostały powiązane z potrzebami na rynku pracy. 4.Wzmacnianie jakości i wymiaru europejskiego w instytucjach uczestniczących w projekcie. Projekt wpłynie na całą społeczność szkolną i nie tylko: Uczniowie Nauczyciele Rodzice Instytucje współpracujące ze szkołą Projekt wpłynie na całą społeczność szkolną i nie tylko: Uczniowie Nauczyciele Rodzice Instytucje współpracujące ze szkołą
4
Dodatkowo możliwe są dwie dłuższe, trzymiesięczne wymiany z Finlandią jesienią 2015 i 2016 roku, każdorazowo maksymalnie dla trzech uczniów. Podczas wizyt odbywać się będą zajęcia dla uczniów takie jak debaty, prezentacje wyników i spotkania, podczas których wykonywane będą zaplanowane działania, oraz warsztaty i seminaria dla nauczycieli. MOBILNOŚCI Aby osiągnąć wyznaczone cele projektu, odbędą się cztery siedmiodniowe wizyty w krajach partnerskich, w których weźmie za każdym razem 6 uczniów i 2-3 nauczycieli. 1. Francja – 8 - 16 maja 2015r. 2. Austria - listopad/grudzień 2015r. 3. Polska - maj 2016r. (wizyta ok. 24 uczniów i 12 nauczycieli) 4. Finlandia – listopad 2016r. 5. Hiszpania – maj 2017r. MOBILNOŚCI Aby osiągnąć wyznaczone cele projektu, odbędą się cztery siedmiodniowe wizyty w krajach partnerskich, w których weźmie za każdym razem 6 uczniów i 2-3 nauczycieli. 1. Francja – 8 - 16 maja 2015r. 2. Austria - listopad/grudzień 2015r. 3. Polska - maj 2016r. (wizyta ok. 24 uczniów i 12 nauczycieli) 4. Finlandia – listopad 2016r. 5. Hiszpania – maj 2017r.
5
Pierwsze planowane działania Dla uczniów: 1.Utworzenie Klubu Erasmus zrzeszającego uczniów zainteresowanych udziałem w projekcie. 2.Konkurs logo projektu. Etap I szkolny – wybór 3 najlepszych propozycji i przesłanie na stronę projektu – od grudnia 2014r do 16.01.2015r. Etap II – głosowanie na najlepsze logo spośród 15 projektów umieszczonych na stronie projektu – od 19 stycznia do 13 lutego 2015r. 3. Prezentacje przedstawiające szkołę, miasto oraz kraj (tłumaczone na co najmniej dwa języki projektu) – luty/marzec 2015r. 4. Prezentacje porównujące nawyki konsumpcyjne w rodzinach – marzec/kwiecień 2015r. Pierwsze planowane działania Dla uczniów: 1.Utworzenie Klubu Erasmus zrzeszającego uczniów zainteresowanych udziałem w projekcie. 2.Konkurs logo projektu. Etap I szkolny – wybór 3 najlepszych propozycji i przesłanie na stronę projektu – od grudnia 2014r do 16.01.2015r. Etap II – głosowanie na najlepsze logo spośród 15 projektów umieszczonych na stronie projektu – od 19 stycznia do 13 lutego 2015r. 3. Prezentacje przedstawiające szkołę, miasto oraz kraj (tłumaczone na co najmniej dwa języki projektu) – luty/marzec 2015r. 4. Prezentacje porównujące nawyki konsumpcyjne w rodzinach – marzec/kwiecień 2015r. Rok 2014/2015
6
Dla nauczycieli: 1.Powstanie trzech zespołów zajmujących się organizacją działań projektowych. 2.Przygotowanie regulaminu uczestnika wymiany. 3.Koordynacja zadań i udział w spotkaniach z uczniami i rodzicami. 4.Współpraca z instytucjami pozaszkolnymi. 5.Udział w wyjazdach i szkoleniach projektowych. Dla nauczycieli: 1.Powstanie trzech zespołów zajmujących się organizacją działań projektowych. 2.Przygotowanie regulaminu uczestnika wymiany. 3.Koordynacja zadań i udział w spotkaniach z uczniami i rodzicami. 4.Współpraca z instytucjami pozaszkolnymi. 5.Udział w wyjazdach i szkoleniach projektowych.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.