Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAlicja Sielicki Został zmieniony 10 lat temu
1
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
2
Warszawa 2009 Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie VERDANA (ze względu na jej prostotę i czytelność). Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcecie państwo używać punktowania, to prosimy to robić w następujący sposób: –stosować krótkie równoważniki zdań, –nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punktatory, –czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.
3
Warszawa 2009 Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów) .
4
Warszawa 2009 Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów) .
5
Warszawa 2009 Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów) .
6
Warszawa 2009 Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integrację podczas kampanii (maks. 60 słów) .
7
Warszawa 2009 Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów) .
8
Warszawa 2009 Materiały kreacyjne związane z pracą Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.
9
Warszawa 2009 Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA, aby jury oraz SMB miały możliwość weryfikacji danych (plik Word do ściągnięcia na stronie internetowej konkursu) . * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 10, 12-14.
10
Warszawa 2009 Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy wypełniony komputerowo dla każdej zgłaszanej pracy (Word) – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia, c. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia, d. 2 płyty CD/DVD zawierające: prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint) , fotografie dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.) formularz zgłoszeniowy (dla każdej zgłaszanej pracy osobny plik Word) , e. Oryginały zgłaszanych prac.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.