Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
chemia między nami
2
Chemia, matematyka i fizyka nie kłamią
Mcintosh® łączy pasję designu z ultranowoczesną technologią, gwarantującą jakość. Prace przy recepturach, opakowaniach i doborze partnerów trwają nieprzerwanie od 2010 roku. Czas ten pokazał, że nie ma cudów. Chemię skierowaną na czyszczenie definiuje prosta matematyka substancji aktywnych w ich najskuteczniejszym stężeniu. Okazało się zatem, że nie istnieje żaden tani, dobry środek. Dlatego nie koncentrujemy się na posiadaniu fabryk, ale dobrego know-how, które zapewnia udział wyłącznie najlepszych fachowców. Są tutaj z nami naukowcy, technolodzy i wizjonerzy, dbający o rozwój projektu od komponentów, przez opakowania, aż po dystrybucję. Szef projektu Mcintosh® Chemia, matematyka i fizyka nie kłamią
3
Dlatego możemy pokazać Ci wszystko
Kod genetyczny Mcintosh® - DNA marki, przygotowanej w każdym szczególe skąd wyczujesz na pewno idealny spokój … bezpieczne i pewne zamknięcie precyzyjny i wytrzymały mechanizm dozowania absolutnie wyjątkowa marka z najlepszym przekazem w branży minimalistyczna symbolika gdzie mniej znaczy więcej najprostszy opis definiujący przeznaczenie produktu nieskazitelna klarowność podkreślona delikatnym kolorem wyjątkowo wytrzymały materiał PET Dlatego możemy pokazać Ci wszystko
4
Oto cel, nad którym pracujemy 24h / dobę.
Pilotażowa seria, stale wzbogacana o nowe indeksy. Docelowo aktywność w segmencie chemii gospodarczej i budowlanej, w następstwie połączenia jakości, estetyki i dostępności. Oto cel, nad którym pracujemy 24h / dobę. A nawet więcej …
5
Więcej na każdej płaszczyźnie biznesu
Ekonomika przede wszystkim Marża na poziomie 40% (max rabat + narzut). Opłacalność w każdym ogniwie rynkowym (producent, dystrybutor, promotor i klient). Uczciwe zasady „coś za coś”. Systematyczne wsparcie sprzedaży Profesjonalny merchandising (własna agencja, bez żadnej niefachowej kadry z zewnątrz). Media społecznościowe sterowane systemem FREQSEM (celna komunikacja marketingowa). Nowoczesny program lojalnościowy B2B i B2C. Wydawnictwa poświęcone jakości, dobremu stylowi oraz wzornictwu. A ponadto zero marnowania pieniędzy na Chore od reklam massmedia. Idiotyczne promocje cenowe „kup za darmo”. Nudne eventy na które nikt nie przychodzi. Śmietnikowe gadgety. Więcej na każdej płaszczyźnie biznesu
6
Za cenę jednego masz+zmieścisz w kieszeni cały sezon …
hit & innowacja 2014 nieskazitelna klarowność (przezroczystość woreczka) z delikatnym kolorem tabletki Za cenę jednego masz+zmieścisz w kieszeni cały sezon …
8
W dogodnych warunkach handlowych
Ustalmy, że ……………………………………………………………………… W dogodnych warunkach handlowych
9
Solidny biznes z wartościową marką
Dobra chemia między ludźmi sprawia, że produkty pachną sukcesem. Wyobraź go sobie już teraz … brand manager dystrybucja do sieci Arkadia Sp. z o.o. Solidny biznes z wartościową marką
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.