Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałStanisław Suszyński Został zmieniony 10 lat temu
1
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
2
zagadnienia Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product zagadnienia Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS Stopnie promocji i zasięg terytorialny promocji Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego Standardy promocji Szlaku JIIIS Public Relations
3
Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Marka, inaczej znak fabryczny, znak firmowy identyfikujący wizualnie Markę traktujemy jako rodzaj świadectwa – gwarancję wysokiej jakości, świadomy przekaz skierowany do odbiorców produktów, usług, wydarzeń, atrakcji turystycznych itp.. Marka bazuje na pozytywnych konotacjach związanych z królem Janem III Sobieskim- marka nazwiska (wielkość, potęga, królewskość, szlachectwo, itp.)
4
Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Projekt znaku bazuje na monogramie Jana III Sobieskiego bitym na monetach z okresu jego panowania (szeląg gdański) Stylizowany monogram stanowi czytelny symbol odnoszący się bezpośrednio do historycznego patrona a forma znaku nie podlega ograniczeniu językowemu
5
Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Marka nie jest: logotypem chroniącym towar o jednostkowych cechach nazwą odróżniającą jeden towar od innego Marka nie dotyczy: jednostkowego produktu lub usługi jednostkowego miejsca Marka parasolowa (spinająca) jest jak rodzina przyjmują co pewien czas nowych członków.
6
Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS Promocja szlaku bazuje i wykorzystuje do swoich działań Obszary terytorialne – podregion połączony Szlakiem JIIIS składający się z gmin z trenu województw Lubelskiego, Świętokrzyskiego, Podkarpackiego oraz terenu zachodniej Ukrainy Przedsiębiorczość – turystyka i usługi okołoturystyczne, przetwórstwo podporządkowane turystyce Tematy przewodnie- odniesienia do dziedzictwa rodu Sobieskich, wieku XVII – czasu panowania Króla Sobieskiego Grupy docelowe – turyści poszukujący (eksplorerzy) oraz turyści kulturowi, aktywni, hobbyści, ludzie poszukujący odpoczynku i atrakcji na wsi.
7
Stopnie promocji i zasięg terytorialny
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Stopnie promocji i zasięg terytorialny Czyli co i gdzie możemy promować: Zasięg terytorialny Lokalnym (np. ulotki, plakaty) Regionalnym (np. iventy) Ponadregionalnym (np. targi) Krajowym (np. szlaki turystyczne) Ponadnarodowym (np. internet) Promocja idei /Promocja rozwoju Promocja marki Promocja produktów Promocja usług Promocja wydarzeń
8
Konkurencyjność Skuteczność Spójny przekaz Innowacyjność
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Konkurencyjność Skuteczność Spójny przekaz Innowacyjność
9
Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego Czyli w jaki sposób możemy promować: Szlaki turystyczne wraz ze wspólną wizualizacją (design małej infrastruktury turystycznej) Programy lojalnościowe (Karta turysty) Interaktywny system infokiosków (informacja turystyczna) Strony internetowe Konkursy (jednorazowe i cykliczne) Targi (organizowane w podregionie i targi zewnętrzne)
10
Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego cd.
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego cd. Czyli w jaki sposób możemy promować: Reklama on line (internet) Lokowanie produktów – reklama Filmy promocyjne internetowe i kinowe Gra internetowa i gra terenowe Iventy – wydarzenia plenerowe Reklama prasowa/telewizyjna Materiały drukowane (wydawnictwa książkowe, publikacje prasowe, mapy, przewodniki, foldery, albumy) Gadżety promocyjne (długopisy, pendrivy)
11
Standardy promocji Szlaku JIIIS
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga Tożsamości Szlaku JIIIS Dokument skierowany jest do wszystkich gmin Szlaku Jana III Sobieskiego. Ma on na celu pomoc w kontaktach z mediami, klientami, firmami reklamowymi oraz wyjaśni wszelkie wątpliwości związane z tworzeniem i umacnianiem wizerunku Szlaku Sobieskiego.
12
Standardy promocji Szlaku JIIIS
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga imprez Zawiera standardy wizualizacji, charakteru i przestrzeni imprez dla organizatorów tworzących ofertę Szlaku JIIIS Wskazuje na historyczne odniesienia wydarzeń jak również pozwala na stworzenie i zachowanie indywidualnego charakteru wydarzenia
13
Standardy promocji Szlaku JIIIS
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga zachowań Ambasadorów Marki Dokument skierowany jest do wszystkich gmin Szlaku Jana III Sobieskiego. Zawiera zasady i techniki prowadzenia rozmów oraz korespondencji z klientami, partnerami na Szlaku JIIIS
14
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
15
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.