Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAntonina Brzezińska Został zmieniony 6 lat temu
2
DZIAŁANIA MARKETINGOWE PO WPROWADZENIU APLIKACJI PE-IMP
przeprowadzenie dwu-tygodniowej kampanii reklamowej w internecie cykl reklam w Gazecie Wyborczej - Komunikaty organizacja śniadania prasowego opracowanie wersji anglojęzycznej serwisu opracowanie wersji niemieckojęzycznej serwisu
3
PROMOCJE - podsumowanie I kwartału
Liczba podpisanych umów Łączna wartość umów WOJCIECH SANDER 7 1 730,00 zł HALINA IWANOWSKA 5 1 550,00 zł EMIL IWASZKIEWICZ 1 910,00 zł RYSZARD KRAWCZYK i MARCIN NOWAK 1 700,00 zł ELŻBIETA DZIKOWSKA 2 890,00 zł ADAM TWAROWSKI 650,00 zł MARIA WASIUKIEWICZ 600,00 zł ANDRZEJ WYDRYCH 220,00 zł ANETA BIAŁOTA 1 100,00 zł JADWIGA DZIURDZIA 110,00 zł KRZYSZTOF SZYMONIK 250,00 zł DARIUSZ FISZER 540,00 zł HALINA PIOTROWSKA
4
PROMOCJA MAJOWA Promocja dotyczy umów na czas nieokreślony zawartych w okresie od 1. maja do 31. maja 2006 r. Dostęp do bazy przetargów PRESSINFO w pakiecie z INTERNET INFO w cenie kwartalnej - 300,00 PLN + VAT Pakiet INTERNET INFO zawiera: - wpis do Internetowej Bazy Firm (dostępnej pod adresami vortalu biznesowego i serwisu prezentacyjnego - wizytówkę internetową (format prostej prezentacji internetowej tworzonej za pomocą dostępnych szablonów) z możliwością uzyskania nazwy domeny Każdy Klient, który skorzysta z powyższej promocji może dodatkowo rozszerzyć pakiet o dostęp do: - serwisu INWESTYCJE w dodatkowej cenie kwartalnej - 150,00 PLN + VAT - serwisu WYGRANYCH PRZETARGÓW w dodatkowej cenie kwartalnej - 100,00 PLN + VAT
5
PROMOCJA MAJOWA – WPIS DO CRM
w przypadku dostępu do przetargów: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi zł + VAT w przypadku dostępu do przetargów i inwestycji: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi zł + VAT inwestycje zł +VAT w przypadku dostępu do przetargów, i IWP: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi zł +VAT IWP zł +VAT w przypadku dostępu do przetargów, inwestycji i IWP: wizytówka internetowa - 60 zł +VAT przetargi zł + VAT inwestycje zł +VAT IWP zł +VAT
6
KAMPANIA SPOŁECZNA NA RZECZ AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Cykl 16 – bezpłatnych konferencji i seminariów tematycznych w ramach Kampanii Społecznej „Niepełnosprawni – czego się obawiamy, a co tak naprawdę możemy zyskać” Projekt finansuje Europejski Fundusz Społeczny oraz agencja Ciszewski Public Relations (realizator kampanii). Nadzoruje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Główni adresaci: pracodawcy, osoby niepełnosprawne, decydenci i społeczność lokalna. Cel kampanii: wzrost zatrudnienia osób niepełnosprawnych o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności na otwartym rynku pracy, zmiana postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych oraz kreowanie pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych, aktywizacja osób niepełnosprawnych.
7
TAI – PATRONEM MEDIALNYM KAMPANII SPOŁECZNEJ
Konferencja - ”Niepełnosprawni - czego się obawiamy, a co tak naprawdę możemy zyskać” Seminaria warsztatowe (4 grupy) dla społeczności lokalnych: „Bez schematów” – czy osoby niepełnosprawne muszą tworzyć krąg świadczeniobiorców? dla pracodawców: „Warto!” – Osoby Niepełnosprawne – niezwykli pracownicy. Obowiązki i przywileje pracodawcy niepełnosprawnych (wybrane aspekty prawne) dla decydentów: „XXI w ?” – specyfika problemów związanych z aktywizacją zawodową środowiska osób niepełnosprawnych plus próba znalezienia się na chwilę po drugiej stronie, dla osób niepełnosprawnych: „Uwierz w siebie!” – Ty też możesz być cennym pracownikiem. Konferencje zawsze będą się odbywały w piątki, w godz. od do w okresie od 12 maja do 27 października 2006 r.
8
TAI – PATRONEM MEDIALNYM KAMPANII SPOŁECZNEJ
Promocja Kampanii w serwisach internetowych TAI: zamieszczenie na logo Kampanii z przekierowaniem na stronę zamieszczenie na głównej stronie informacji dotyczącej Kampanii wraz z logami głównych partnerów Kampanii. Informacja przekierowywać będzie na podstrony na których opisana będzie cała akcja. Znajdą się tam również loga sponsorów regionalnych, partnerów oraz przekierowanie na stronę zamieszczenie na głównej stronie banera nagłówkowego (przez 2 tygodnie trwania kampanii), który przekierowywać będzie na stronę na tydzień przed każdą konferencją na głównej stronie zamieszczania pop-up’a zapraszającego na kolejną imprezę. Pop-up przekierowywać będzie na stronę
9
GDZIE MOŻNA O TYM PRZECZYTAĆ?
10
SPRAWY DODATKOWE Powstała angielska wersja wortalu Nowy pracownik w dziale Marketingu i PR Małgorzata Pęszyńska * doraźna pomoc w działaniach * kontakty z oddziałami w sprawie potencjalnych ofert z * rozpropagowanie usług Public Relations świadczonych przez TAI * szkolenie dla analityków z analizy artykułów pod kątem PR
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.