Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Olej” ElektroBaz Jan Łagoda Seweryna Udzieli 6/ Ropczyce

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Olej” ElektroBaz Jan Łagoda Seweryna Udzieli 6/ Ropczyce"— Zapis prezentacji:

1 „Olej” ElektroBaz Jan Łagoda Seweryna Udzieli 6/51 39-100 Ropczyce
Mobil: (+48) piątek, 21 września 2018 Copyright Jan Łagoda; materiały można prezentować publicznie wyłącznie z podaniem żródła.

2

3 Instrukcja Smarowania
Produkcja i Technologia Produkty Maszyny i urządzenia Centralne układy Instrukcja Smarowania Dodatki Laboratorium Oleje I Smary Filtry Chłodziwa Środki technologiczne Utylizacja

4

5 Analiza kosztów związana ze stosowaniem środków chemicznych i smarnych
koszty zakupu środków koszty napełnienia koszty uzupełnienia koszty wymiany koszty utylizacji koszty badań laboratoryjnych koszty pielęgnacyjne (np. dodatkowa filtracja) koszty materiałów pomocniczych (filtry, uszczelnienia, węże hydrauliczne itp.) koszty awarii i nieplanowanych postojów koszty zużytej energii

6 II. Analiza kosztów związana ze stosowaniem środków chemicznych – technologicznych, podstawowych i pomocniczych koszty zakupu środków technologicznych koszty pierwszego napełnienia koszty uzupełnień koszty dodatkowej pielęgnacji (oczyszczania itp.) koszty badań laboratoryjnych koszty utylizacji odpadów koszty dodatkowych układów czyszczących (dozujących itp.) koszty awarii, nieplanowanych przestojów koszty zużytych czynników energetycznych (woda, prąd, powietrze itp.)

7 Materiały do PROGRAMU KOMPUTEROWEGO
wykaz maszyn i urządzeń objętych analizą ekonomiczną wraz z danymi technicznymi i zaleceniami DTR (maszyn) wykaz stosowanych środków chemicznych smarowych i technologicznych wraz z cennikiem wykaz narzędzi oraz filtrów i wkładów filtracyjnych z cennikami zalecenia technologiczne i zalecenia producentów środków chemicznych (Karty Inf. i ADB, Specyfikacje Jakościowe) metody badań laboratoryjnych dotyczące odbioru dostaw oraz badań w trakcie eksploatacji wykaz badań laboratoryjnych wraz z cennikiem opis Systemu Bezpieczeństwa Pracy i Systemu Zarządzania Jakością w zakładzie opis Procesu Produkcji w oparciu o aktualny proces technologiczny

8 Współczesne metody zarządzania
Outsourcing wewnętrzny – rozproszenie określonych funkcji w ramach jednej organizacji, holdingu, np. z centrali w kierunku spółki córki, która jednak pozostaje w sferze wpływu spółki matki Outsourcing zewnętrzny – usługi są kupowane od firm trzecich, które znajdują się poza koncernem.

9 Współczesne metody zarządzania
Outsourcing i Castrol Usługi outsourcingowe w Polsce Castrol Lubricants świadczy od roku Od tego czasu przejął zarządzanie gospodarką smarowniczą oraz odpowiedzialność za właściwy przebieg procesów smarowania w 6 dużych zakładach. Należą do nich zarówno przedsiębiorstwa krajowe jak i z kapitałem zagranicznym reprezentujące różne gałęzie przemysłu (obróbkowy, wydobywczy, piwowarski, chemiczny). Oferowane przez Castrol Lubricants usługi polegają na kompleksowej obsłudze gospodarki smarowniczej w przedsiębiorstwach i mają na celu obniżenie kosztów utrzymania ruchu w tych zakładach. Castrol Lubricants współpracuje z klientami, którzy zdecydowali się wdrożyć w swoich przedsiębiorstwach jeden z najbardziej innowacyjnych obszarów zarządzania, czyli przekazanie usług na zewnątrz firmy tzw. outsourcing. Zakres działań obejmuje samodzielne i odpowiedzialne kierowanie wydzielonym obszarem procesów - przy pełnej wiedzy i akceptacji zleceniodawcy - wchodzących w skład działań służb utrzymania ruchu. Należą do nich monitoring i pielęgnacja układów olejowych, pełna obsługa systemów chłodzenia w procesach obróbki skrawaniem, przeglądy szczelności układów smarowniczych, logistyka środków smarowych, wkładów filtracyjnych a także hydrauliki siłowej i inne dodatkowe czynności zgodne z oczekiwaniami klienta. Przy zarządzaniu gospodarką smarowniczą wykorzystywane jest profesjonalne autorskie oprogramowanie komputerowe firmy ElektroBaz o nazwie „Olej” opracowane specjalnie w tym celu, opierające się na przygotowanej dla każdego klienta bazie danych, wspierające aktywne utrzymanie ruchu oraz dające między innymi możliwość generowania bardzo szczegółowych raportów za poszczególne okresy rozliczeniowe.

10 Współczesne metody zarządzania
+/- ZALETY możliwość ulepszania kluczowej oferty, produktów, przy równoczesnym rozszerzaniu wachlarza asortymentowego unowocześnienie stosowanych technologii odpowiedzialny partner czuwający 24 h na dobę nad powierzonymi mu zadaniami rozszerzenie obszaru działania i pozyskiwanie nowych rynków szansa eliminacji wadliwych ogniw, komórek, filii, które tworzą tzw. „gąbki czasu, kosztów i przestrzeni”.

11 Pytania? W prezentacji zostały zamieszczone materiały i zjęcia firmy ElektroBaz, Castrol oraz fragmenty artykółw z miesięcznika " Inżynieria & UTRZYMANIE RUCHU Zakładów Przemysłowych "

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25 Czego oczekuje produkcja?
Poziom Zaufania MTTF Proces Utrzymanie ruchu A= MTTF + MTW + MTTR Niska frekwencja defektów (MTTF) Stabilność procesu Wysoka dostępność Niezawodność (A) Proste i dobrze zdefiniowane zadania UR Szybka reakcja (MTTR) Szybka reakcja Łatwość utrzymania Competitive priorities Krótki cykl produkcyjny Zdolność wsparcia Właściwe zasoby Właściwe planowanie (MTW)

26

27

28 Proces degradacji chłodziwa
Badania, filtracja, pielęgnacja Zalanie Uzupełnianie max Minimum Degradacja Defekt nie wykryty Okno utrzymania Utrata parametrów X Brak zainteresowania szybkie zużycie Awaria chłodziwo Nie spełnia żadnych norm Utylizacja

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54


Pobierz ppt "„Olej” ElektroBaz Jan Łagoda Seweryna Udzieli 6/ Ropczyce"

Podobne prezentacje


Reklamy Google