Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Trendy w Public Relations

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Trendy w Public Relations"— Zapis prezentacji:

1 Trendy w Public Relations
Justyna Bukowska

2 Ruch na stronie to jeden z ważniejszych wskaźników w działaniach związanych z content marketingiem

3 Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą.

4 Content Marketing fakty
90% użytkowników uważa treści publikowane w ramach content marketingu za użyteczne 60% konsumentów poszukuje produktu po świadomym zetknięciu się z informacją o nim Content Marketing fakty

5

6 Rewolucja Content Marketingowa
55% sprzedawców nie wie nic na temat content marketingu

7 Zintegrowana komunikacja marketingowa Scalanie różnego rodzaju narzędzi komunikowania

8 Zintegrowana komunikacja marketingowa narzędzia

9 Zintegrowana komunikacja marketingowa strategia 360 stopni

10 Komunikacja 360 stopni nie musi oznaczać obecności we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji. Powinna określać umiejętność wybierania właściwych narzędzi i stworzenie z niej układanki, która przyniesie efekty. To przede wszystkim sposób myślenia o marce w sposób całościowy – najpierw musi być idea, potem wybór narzędzi, które dla wszystkich są na wyciągnięcie ręki. Takie myślenie ułatwia też podejmowanie decyzji wspierających markę. Na przykład między tym, co będzie dla niej lepsze: stworzenie wysokobudżetowego spotu telewizyjnego, czy krótkiego filmu na potrzeby social media.

11 Marketing wizualny komunikacja poprzez obraz

12 Marketing wizualny Infografiki, broszury cyfrowe i prezentacje lub treści wideo

13

14 Ludzie pamiętają tylko 20% tego, co czytają 83% uczenia się, następuje wizualnie

15

16 Przykład infografiki maximum informacji, minimum tekstu

17 Keep going mobile bądź na bieżąco

18 Keep going mobile użytkownicy częściej korzystają z urządzeń mobilnych

19

20 Real time marketing szybkość procesu decyzyjnego i kreatywne reagowanie na otaczające wydarzenia

21

22 Dziękuję Justyna Bukowska


Pobierz ppt "Trendy w Public Relations"

Podobne prezentacje


Reklamy Google