Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Model przedsięwzięcia

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Model przedsięwzięcia"— Zapis prezentacji:

1

2 Model przedsięwzięcia
CENTRUM WSPARCIA UCZNIÓW ZDOLNYCH Zajęcia w CWUZ z kompetencji kluczowych System wsparcia kadry nauczycielskiej (sieci współpracy i samokształcenia, wizyty wspomagające, konsultacje Programy zajęć dla CWUZ Diagnoza uzdolnień uczniów Akredytacja CWUZ Letnia Szkoła Młodych Talentów Forum Młodych Talentów Konkursy Szkolenia kadry nauczycielskiej

3 Jak działa Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych

4 Współpraca beneficjenta projektu koordynacyjnego i konkursowego
Beneficjent projektu konkursowego będzie współpracował w zakresie prowadzonej diagnozy uzdolnień uczniów z realizatorem projektu koordynacyjnego /Stowarzyszenie Wiosna Beneficjent projektu konkursowego jest zobligowany do wykorzystania wyłącznie księgi znaków stworzonych przez realizatora projektu koordynacyjnego i posługiwanie się materiałami promocyjnymi, których wzory zostaną opracowane przez realizatora projektu koordynacyjnego, dostarczenia do realizatora projektu koordynacyjnego wymaganych materiałów na wspólną stroną internetową projektu – administrowaną przez realizatora projektu koordynacyjnego, posługiwanie się nazwą projektu, przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych wśród szkół, uczniów i nauczycieli, innych działań promocyjnych wynikających z współpracy międzyprojektowej. Beneficjent zostanie wykazany na stronie internetowej projektu Beneficjent projektu konkursowego będzie współpracowała przy realizacji inicjatyw projektu pozakonkursowego (Forum Młodych Talentów, Letnia Szkoła Młodych Talentów, Konkursy) - Beneficjent rozpowszechni ideę Forum Młodych Talentów, Letniej Szkoły Młodych Talentów, Konkursów, innych działań wynikających z realizacji powyższych inicjatyw. Beneficjent projektu konkursowego prowadzi bieżącą sprawozdawczość z realizacji projektu i dokonuje ewaluacji, jest zobowiązany do poddania się procesowi sumującej ewaluacji zewnętrznej, która będzie prowadzona na zakończenie każdej edycji zajęć, w odniesieniu do wszystkich form wsparcia uczniów zdolnych zakończonych w danym roku szkolnym oraz na zakończenie projektu. Beneficjent projektu konkursowego będzie podejmował inne, niezbędne zadania w celu prawidłowej i pełnej realizacji przedsięwzięcia związanego ze wsparciem uczniów zdolnych (w projekcie koordynacyjnym i projektach konkursowych).    Współpraca beneficjenta projektu koordynacyjnego i konkursowego

5 Jak działa Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych
Wsparcie dla nauczycieli Spotkania wspomagające, Wymiana doświadczeń, Indywidualne konsultacje, Sieci współpracy, Zajęcia w CWUZ-ie (odbywają się w soboty w grupach od uczniów) Akredytacja potwierdzenie jakości prowadzonych zajęć Konkursy dla CWUZ –ów, Forum Młodych Talentów rozstrzygnięcia konkursów, prezentacje CWUZ-ów, spotkania z ciekawymi ludźmi nauki, Letnia Szkoła Młodych Talentów dla najbardziej uzdolnionych uczniów, Seminarium podsumowujące całość projektu 30h z kompetencji społecznych i uczenia się 30h/60h z kompetencji przedmiotowych

6 Więcej informacji na stronie internetowej projektu
Dziękuję za uwagę Więcej informacji na stronie internetowej projektu Małgorzata Palimąka Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Kapitału Intelektualnego EK


Pobierz ppt "Model przedsięwzięcia"

Podobne prezentacje


Reklamy Google