Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
2
Model przedsięwzięcia
CENTRUM WSPARCIA UCZNIÓW ZDOLNYCH Zajęcia w CWUZ z kompetencji kluczowych System wsparcia kadry nauczycielskiej (sieci współpracy i samokształcenia, wizyty wspomagające, konsultacje Programy zajęć dla CWUZ Diagnoza uzdolnień uczniów Akredytacja CWUZ Letnia Szkoła Młodych Talentów Forum Młodych Talentów Konkursy Szkolenia kadry nauczycielskiej
3
Jak działa Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych
4
Współpraca beneficjenta projektu koordynacyjnego i konkursowego
Beneficjent projektu konkursowego będzie współpracował w zakresie prowadzonej diagnozy uzdolnień uczniów z realizatorem projektu koordynacyjnego /Stowarzyszenie Wiosna Beneficjent projektu konkursowego jest zobligowany do wykorzystania wyłącznie księgi znaków stworzonych przez realizatora projektu koordynacyjnego i posługiwanie się materiałami promocyjnymi, których wzory zostaną opracowane przez realizatora projektu koordynacyjnego, dostarczenia do realizatora projektu koordynacyjnego wymaganych materiałów na wspólną stroną internetową projektu – administrowaną przez realizatora projektu koordynacyjnego, posługiwanie się nazwą projektu, przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych wśród szkół, uczniów i nauczycieli, innych działań promocyjnych wynikających z współpracy międzyprojektowej. Beneficjent zostanie wykazany na stronie internetowej projektu Beneficjent projektu konkursowego będzie współpracowała przy realizacji inicjatyw projektu pozakonkursowego (Forum Młodych Talentów, Letnia Szkoła Młodych Talentów, Konkursy) - Beneficjent rozpowszechni ideę Forum Młodych Talentów, Letniej Szkoły Młodych Talentów, Konkursów, innych działań wynikających z realizacji powyższych inicjatyw. Beneficjent projektu konkursowego prowadzi bieżącą sprawozdawczość z realizacji projektu i dokonuje ewaluacji, jest zobowiązany do poddania się procesowi sumującej ewaluacji zewnętrznej, która będzie prowadzona na zakończenie każdej edycji zajęć, w odniesieniu do wszystkich form wsparcia uczniów zdolnych zakończonych w danym roku szkolnym oraz na zakończenie projektu. Beneficjent projektu konkursowego będzie podejmował inne, niezbędne zadania w celu prawidłowej i pełnej realizacji przedsięwzięcia związanego ze wsparciem uczniów zdolnych (w projekcie koordynacyjnym i projektach konkursowych). Współpraca beneficjenta projektu koordynacyjnego i konkursowego
5
Jak działa Centrum Wsparcia Uczniów Zdolnych
Wsparcie dla nauczycieli Spotkania wspomagające, Wymiana doświadczeń, Indywidualne konsultacje, Sieci współpracy, Zajęcia w CWUZ-ie (odbywają się w soboty w grupach od uczniów) Akredytacja potwierdzenie jakości prowadzonych zajęć Konkursy dla CWUZ –ów, Forum Młodych Talentów rozstrzygnięcia konkursów, prezentacje CWUZ-ów, spotkania z ciekawymi ludźmi nauki, Letnia Szkoła Młodych Talentów dla najbardziej uzdolnionych uczniów, Seminarium podsumowujące całość projektu 30h z kompetencji społecznych i uczenia się 30h/60h z kompetencji przedmiotowych
6
Więcej informacji na stronie internetowej projektu
Dziękuję za uwagę Więcej informacji na stronie internetowej projektu Małgorzata Palimąka Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Kapitału Intelektualnego EK
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.