Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
W MAŁYM I ŚREDNIM PRZEDSIĘBIORSTWIE Mity i Rzeczywistość
2
HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1
SPRZEDAŻ EKSPORTOWA HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1 +71,4% +26,3% +57,5% +25,4% +26,9% +454%
3
REKLAMA JEST DŹWIGNIĄ HANDLU
MIT 1 REKLAMA JEST DŹWIGNIĄ HANDLU ?
4
DŹWIGNIĄ HANDLU JEST PRODUKT
RZECZYWISTOŚĆ DŹWIGNIĄ HANDLU JEST PRODUKT
5
JEŚLI CHCESZ ODNIEŚĆ SUKCES, HANDLUJ Z NAJWIĘKSZYMI FIRMAMI
MIT 2 JEŚLI CHCESZ ODNIEŚĆ SUKCES, HANDLUJ Z NAJWIĘKSZYMI FIRMAMI ?
6
TAK NAJCZĘŚCIEJ WYGLĄDAŁA I WYGLĄDA
NASZA POZYCJA PRZETARGOWA WOBEC NAJWIĘKSZYCH FIRM
7
CZY TO JEST MOJA REALNA RZECZYWISTOŚĆ ?
8
A MOŻE TO JEST MOJA REALNA RZECZYWISTOŚĆ ?
9
W REALNEJ RZECZYWISTOŚCI TYLKO RÓWNOWAGA DAJE SZANSĘ POWODZENIA !
10
MIT 3 NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI SKUTECZNIE ZASTĘPUJĄ TRADYCYJNĄ KOMUNIKACJĘ ?
11
EKSPORT ŻYJE Z KONTAKTÓW OSOBISTYCH
12
MIT 4 IM WIĘKSZY RYNEK DOCELOWY TYM WIĘKSZE PRAWDOPODOBIEŃSTWO OSIĄGNIĘCIA DUŻEGO SUKCESU ?
13
ATRAKCYJNOŚĆ RYNKU WYNIKA PRZEDE WSZYSTKIM Z PODOBIEŃSTWA OCZEKIWAŃ I GUSTÓW KONSUMENCKICH, A NIE Z LICZBY MIESZKAŃCÓW
14
DOBRY MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ PORADZI SOBIE W KAŻDEJ BRANŻY
MIT 5 DOBRY MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ PORADZI SOBIE W KAŻDEJ BRANŻY ?
15
CZASEM O SUKCESIE LUB PORAŻCE
DECYDUJĄ DETALE
16
SYSTEM PREMIOWY W EKSPORCIE TO NAJLEPSZY MOTYWATOR DO DOBREJ PRACY
MIT 6 SYSTEM PREMIOWY W EKSPORCIE TO NAJLEPSZY MOTYWATOR DO DOBREJ PRACY ?
17
KLASYCZNY FINANSOWY SYSTEM MOTYWACYJNY CZĘSTO W EKSPORCIE NIE DZIAŁA
18
DOBRY, RZETELNY I STABILNY KLIENT JEST GWARANCJĄ STABILNEGO BIZNESU
MIT 7 DOBRY, RZETELNY I STABILNY KLIENT JEST GWARANCJĄ STABILNEGO BIZNESU ?
19
W ŻYCIU SĄ PEWNE TYLKO DWIE RZECZY
ŚMIERĆ I PODATKI
20
RZECZYWISTOŚĆ BIZNESOWA JEST W CIĄGŁYM RUCHU I DLATEGO WARUNKIEM ( ALE NIE GWARANCJĄ ) SUKCESU JEST BYCIE W CIĄGŁYM RUCHU
21
MIT 8 KLIENT ZAWSZE MA RACJĘ ?
22
SORRY MY FRIEND !!!
23
JEŚLI NIE MASZ MOCNEJ I ZNANEJ MARKI TO MUSISZ MIEĆ NISKĄ CENĘ
MIT 9 JEŚLI NIE MASZ MOCNEJ I ZNANEJ MARKI TO MUSISZ MIEĆ NISKĄ CENĘ ?
24
OPRÓCZ CENY ZNACZENIE MAJĄ TAKŻE INNE WARTOŚCI
INNOWACYJNOŚĆ ELASTYCZNOŚĆ WSPÓŁPRACA ZAUFANIE I WIARYGODNOŚĆ
25
DORADCY I EKSPERCI ZEWNĘTRZNI WIEDZĄ LEPIEJ
MIT 10 DORADCY I EKSPERCI ZEWNĘTRZNI WIEDZĄ LEPIEJ ?
26
NAJWIĘKSZĄ WIEDZĘ I WIARĘ W SWÓJ PRODUKT
MAM JA SAM
27
MIT 11 EKSPORT DUŻO KOSZTUJE ?
28
EKSPORT TO POMYSŁ NA BŁYSKAWICZNY SUKCES
MIT 12 EKSPORT TO POMYSŁ NA BŁYSKAWICZNY SUKCES ?
29
ROZWÓJ EKSPORTU TO PERSPEKTYWA WIELOLETNIEJ, CIERPLIWEJ I SYSTEMATYCZNEJ PRACY
30
HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1
SPRZEDAŻ EKSPORTOWA HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1 +71,4% +26,3% +57,5% +25,4% +26,9% +454%
31
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.