Pobierz prezentację
1
WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
GIMNAZJUM W ZŁOTORYI 59 – 500 ZŁOTORYJA, UL. WILCZA 41 : , fax: : & WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO CKE - LISTOPAD 2012 OPERON – GRUDZIEŃ 2012
2
Wyniki poszczególnych klas
MATEMATYKA Wyniki poszczególnych klas
3
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE
MATEMATYKA Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE
4
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON
MATEMATYKA Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON
5
Rozkład wyników w staninach
MATEMATYKA Rozkład wyników w staninach CKE OPERON
6
Umiejętności opanowane bardzo słabo:
MATEMATYKA Umiejętności opanowane bardzo słabo: Tworzenie strategii rozwiązania, zapisywanie związków i zależności za pomocą wyrażeń algebraicznych, równań, układów równań. Rozumowanie i argumentowanie – wyjaśnianie podstawowych zależności. Operowanie własnościami figur – obliczanie pól figur płaskich i zamiana jednostek. Określanie czy zapisane zdania są prawdziwe, czy fałszywe. Obliczanie pól i objętości brył, zamiana jednostek, zaokrąglanie wyników.
7
PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Wyniki poszczególnych klas – CKE
8
PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Wyniki poszczególnych klas – OPERON
9
PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań – CKE
10
PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań – OPERON
11
PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Rozkład wyników w staninach
CKE OPERON
12
PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Umiejętności opanowane bardzo słabo:
Umiejętność rozumowania i argumentacji - wyjaśnienie dziedziczenia grup krwi człowieka. Pozyskiwanie, przetwarzanie i tworzenie informacji. Opanowanie czynności praktycznych. Wykorzystanie wielkości fizycznych do opisu poznanych zjawisk lub rozwiązania prostych zadań obliczeniowych. Przeprowadzanie doświadczeń i wyciąganie wniosków z otrzymanych wyników. Stosowanie wiedzy i umiejętności geograficznych w praktyce. Identyfikowanie związków i zależności oraz wyjaśnianie zjawisk i procesów.
13
Wyniki poszczególnych klas
JĘZYK POLSKI Wyniki poszczególnych klas
14
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE
JĘZYK POLSKI Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE
15
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - Operon
JĘZYK POLSKI Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - Operon
16
Rozkład wyników w staninach
JĘZYK POLSKI Rozkład wyników w staninach CKE OPERON
17
Umiejętności opanowane słabo:
JĘZYK POLSKI Umiejętności opanowane słabo: Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji. Analiza i interpretacja tekstów kultury - uczeń omawia funkcje elementów konstrukcyjnych utworu (apostrofy). Tworzenie wypowiedzi - uczeń tworzy wypowiedź pisemną w formie rozprawki. Rozpoznawanie tematów słowotwórczych i formantów w wyrazach pochodnych. Zamiana mowy niezależnej na zależną.
18
Wyniki poszczególnych klas
HISTORIA I WOS Wyniki poszczególnych klas
19
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE
HISTORIA I WOS Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE
20
Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON
HISTORIA I WOS Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON
21
Rozkład wyników w staninach
HISTORIA I WOS Rozkład wyników w staninach CKE OPERON
22
Umiejętności opanowane bardzo słabo:
HISTORIA I WOS Umiejętności opanowane bardzo słabo: Chronologia historyczna. Uczeń sytuuje wydarzenia, zjawiska i procesy historyczne w czasie oraz porządkuje je i ustala związki poprzedzania, równoczesności i następstwa; dostrzega zmiany w życiu społecznym oraz ciągłość w rozwoju kulturowym i cywilizacyjnym. Wyszukiwanie i porównywanie informacji pochodzących z różnych źródeł. Uczeń wyszukuje oraz porównuje informacje pozyskane z różnych źródeł i formułuje wnioski; dostrzega w narracji historycznej warstwę informacyjną, wyjaśniającą i oceniającą.
23
JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWA - CKE
24
JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWA - OPERON
25
JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZENIE - CKE
26
JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZENIE - OPERON
27
JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWA – STANINY OPERON CKE
28
ROZSZERZENIE – STANINY
JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZENIE – STANINY CKE OPERON
29
JĘZYK NIEMIECKI PODSTAWA - CKE
30
JĘZYK NIEMIECKI PODSTAWA – Operon
31
JĘZYK NIEMIECKI ROZSZERZENIE - CKE
32
JĘZYK NIEMIECKI ROZSZERZENIE – Operon
33
JĘZYK NIEMIECKI PODSTAWA – STANINY CKE OPERON
34
ROZSZERZENIE – STANINY
JĘZYK NIEMIECKI ROZSZERZENIE – STANINY CKE OPERON
35
Porównanie wyników z języka niemieckiego i języka angielskiego – poziom podstawowy
Kl. 3B2 87,7%
36
NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY
Nierozumienie czytanych poleceń, wynikające z braku dostatecznej wiedzy lub zbyt szybkiego i nieuważnego czytania. Budowanie zbyt długich zdań. Błędy ortograficzne. Nieprawidłowe budowanie związków wyrazowych. Ubogie słownictwo, posługiwanie się językiem potocznym. Brak umiejętności argumentowania i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce. Niestaranny zapis działań, który pociąga za sobą błędy rachunkowe oraz uniemożliwia prawidłowe wykonanie następnych etapów rozwiązania. Niepoprawny dobór algorytmu albo modelu matematycznego do sytuacji opisanej w zadaniu. Nieuwzględnianie w rozwiązaniu wszystkich warunków określonych w treści zadania. Brak umiejętności uogólniania i uzasadniania. Nieumiejętne posługiwanie się jednostkami. Brak interpretacji otrzymanych wyników oraz oceny ich sensowności. Brak wprawy w stosowaniu wzorów, reguł i zasad w sytuacji praktycznej. Niepodejmowanie prób rozwiązania zadań.
37
Zalecenia do dalszej pracy:
WNIOSKI Zalecenia do dalszej pracy: Stosowanie na zajęciach metod aktywizujących z wykorzystaniem nowoczesnych środków dydaktycznych. Zwiększenie ilości zadań do pracy samodzielnej ucznia i konsekwentne i systematyczne sprawdzanie i rozliczanie uczniów. Zacieśnienie współpracy na linii nauczyciel – rodzic. Motywowanie uczniów do nauki – ukazanie konkretnych pozytywów z dobrze zdanego egzaminu gimnazjalnego. Zaznajomienie uczniów z metodami efektywnego uczenia się.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.