Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
THINKTANK P U B L I S H I N G
2
WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK
PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY DYSKUSJE THINKTANK WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK
4
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
CZYM JEST THINKTANK? (ang. dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej.
5
KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK
6
MISJA THINKTANK Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji.
7
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
PARTNER THINKTANK Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie.
8
MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN
9
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW.
10
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
Ponad 200 ekspertów PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI.
11
PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY - REALIZACJI DEBATY/DYSKUSJI THINKTANK
2
12
Jak możemy współpracować?
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Jak możemy współpracować? Proponujemy współpracę w formie realizacji wspólnej debaty /dyskusji. Temat, termin, zakres merytoryczny dyskusji oraz jej publiczność jest ustalany w porozumieniu przez strony. Dyskusje mogą być realizowane jako dyskusje dla członków społeczności THINKTANK (profil dobierany według potrzeb klienta) albo dla klientów kluczowych firmy – Partnera. Konkluzje z dyskusji są udostępniane wszystkim członkom społeczności THINKTANK (strona www oraz ing).
13
! Jakie są korzyści ze współpracy?
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Jakie są korzyści ze współpracy? Dotarcie do atrakcyjnej grupy potencjalnych klientów zapraszanych na debatę przez THINKTANK (profil klientów do uzgodnienia). Zaoferowanie własnym klientom kluczowym udziału w ciekawej dyskusji (narzędzie budowania relacji oraz lojalności). Korzyści komunikacyjne i wizerunkowe: wzmocnienie wizerunku firmy jako eksperta/dostawcy interesujących i nowatorskich rozwiązań.
14
Gdzie organizujemy debaty?
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Gdzie organizujemy debaty? Debaty realizujemy w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Pałacu Sobańskich w godzinach porannych ( ) W debatach może wziąć udział każdorazowo ok osób. Inne formaty dyskusji mogą być realizowane także w innych lokalizacjach.
15
65 88% 60% Kto bierze udział w debatach?
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Kto bierze udział w debatach? 65 88% 60% odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych. debat, dyskusji i spotkań zorganizował THINKTANK w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10). uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji.
16
Propozycja dla partnera dyskusji
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Propozycja dla partnera dyskusji Proponujemy w ramach pakietu dla Partnera: Realizację debaty wraz z Partnerem, wspólne opracowanie merytoryki i prowadzenie (Partner jako współgospodarz spotkania) Co-branding wszystkich materiałów dotyczących spotkania (zaproszenia, wnioski spisane i zamieszczone na www) Możliwość zaproszenia kluczowych klientów Partnera na debatę (ilość zaproszeń do ustalenia z partnerem wydarzenia) Przekazanie partnerowi bazy uczestników KOSZT PAKIETU PARTNERSKIEGO (WYŁĄCZNY): ZŁ NETTO + VAT
17
PROJEKT: DYSKUSJA THINKTANK
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PROJEKT: DYSKUSJA THINKTANK WSPÓLNA REALIZACJA DYSKUSJI JAKO PROJEKTU, Z UCZESTNIKAMI I DO GRUPY ODBIORCÓW OKREŚLONEJ PRZEZ KLIENTA.
18
MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI WYKORZYSTANIE DO PROMOCJI DYSKUSJI I WNIOSKÓW Z DYSKUSJI POTENCJAŁU MAGAZYNU THINKTANK.
19
AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE WYKORZYSTANIE DO PROMCOJI DYSKUSJI I JEJ TREŚCI POTENCJAŁU MULTIMEDIALNEGO THINKTANK
20
THINKTANK: EKSPERT IDEI
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ THINKTANK: EKSPERT IDEI OPRACOWANIE PROGRAMOWE I POPROWADZENIE DYSKUSJI PRZEZ EKSPERTÓW THINKTANK
21
REALIZACJA EVENTÓW NA ZLECENIE
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ REALIZACJA EVENTÓW NA ZLECENIE DOBRANIE FORMUŁY I MIEJSCA WYDARZENIA DO POTRZEB PROJEKTU I SPECYFIKI DYSKUSJI (THINKTANK EVENTY)
22
KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH THINKTANK
3
23
INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy
24
359 12,2 tys. 5,3 tys. LUDZIE THINKTANK.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE. 359 12,2 tys. 5,3 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników). firm z „Listy 500 największych polskich firm”, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klubu THINKTANK.
25
CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA. Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010
26
CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ? Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010
27
CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010
28
INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. 72% % lat ,5 lat 72% % % 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces
29
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
P U B L I S H I N G
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.