Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGustaw Danek Został zmieniony 10 lat temu
1
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
3
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot Projekt Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim AMBERIF– Targi Dubaj 2009 1.Instytucja wdrażająca: Agencja Rozwoju Pomorza S.A. 1.Priorytet, działanie, poddziałanie: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1: Rozwój i innowacje w MŚP Działanie 1.6 Promocja gospodarcza regionu Poddziałanie 1.6.1 Promowanie atrakcyjności regionu
4
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot Okres realizacji projektu: 01.03.2009-28.02.2010 Obszar realizacji projektu: Miasto Gdańsk
5
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot Lider projektu: Międzynarodowe Targi Gdańskie SA Partner projektu: Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
6
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot Zakres projektu: Realizacja kampanii marketingowej promującej produkty wykonane z bursztynu oraz region gdański – organizacja stoiska na targach jubilerskich w Dubaju DUBAJ INTERNATIONAL JEWELLERY WEEK 2009 04-07.11.2010
7
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot Całkowity koszt realizacji projektu: 388 034,00 zł Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Reginalnego: 255 732,00 zł
8
Nasza wizyta na targach w Dubaju: promowaliśmy Gdańsk, region pomorski, Bursztyn Bałtycki Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
9
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
10
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
11
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
12
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
13
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
14
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
15
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
16
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
17
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
18
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
19
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
20
Targi jubilerskie DUBAI INTERNATIONAL JEWELLERY WEEK 2009 odwiedziło około 20 tys. osób z 37 krajów Wśród 316 wystawców z 28 krajów dominowali producenci z diamentami, perłami i kamieniami kolorowymi Stoisko gdańskie odwiedzali przede wszystkim handlowcy z Indii, Kataru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, przedstawiciele madiw branżowych z Indii i Libanu oraz publiczność niebranżowa – mieszkańcy Dubaju Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
21
Wizyta na Targach International Jewellery Week w Dubaju okazała się skuteczną promocją zarówno Pomorza, jak i bałtyckiego bursztynu. Nie bez przyczyny na organizowanych od roku 2010 przez Międzynarodowe Targi Gdańskie w marcu Targach Amberif i we wrześniu Targach Ambermart liczba gości z obszaru państw arabskich, regionu Oceanu Indyjskiego i Australii znacznie wzrosła - obecnych było ponad 30 przedstawicieli z takich państw jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Tajwan, Japonia, Kuwejt, Mongolia, Japonia, Indie, Australia, Mongolia, RPA, San Marino, Turcja. Bardzo liczymy na to, że ich obecność wpłynie pozytywnie na budowanie wizerunku Pomorza w świecie i przyczyni się do nawiązania nowych kontaktów handlowych w branży jubilerskiej, szczególnie bursztynniczej. Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnegot
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.