Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SAMORZĄDOWY OŚRODEK DOSKONALENIA I DORADZTWA CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO i PRAKTYCZNEGO   65-154 ZIELONA GÓRA ul. Dolina Zielona 19 tel.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SAMORZĄDOWY OŚRODEK DOSKONALENIA I DORADZTWA CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO i PRAKTYCZNEGO   65-154 ZIELONA GÓRA ul. Dolina Zielona 19 tel."— Zapis prezentacji:

1 SAMORZĄDOWY OŚRODEK DOSKONALENIA I DORADZTWA CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO i PRAKTYCZNEGO
ZIELONA GÓRA ul. Dolina Zielona 19 tel. 68  lub 730 019 119

2 OFERTA SODID I semestr 2016/2017 „ Nauczyciele pomagają uczniom
zrozumieć świat, a wychowawcy pomagają im zrozumieć i pokochać człowieka” OFERTA SODID I semestr 2016/2017

3 Propozycje tematyki szkoleń dla rad rodziców ;
Propozycje tematyki szkoleń członków rad pedagogicznych; Wykaz form ponadprzedmiotowych ; Konferencje metodyczne; Kursy- kwalifikacyjne; Kursy nadające uprawnienia; Kursy doskonalące Oferta metodyczna przedmiotowa 1. Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna 2. Język polski 3. Języki obce 4. Przedmioty przyrodnicze 5. Wiedza o społeczeństwie, historia 6. Informatyka 7. Religia 8. Kadra kierownicza 9. Specjalne potrzeby edukacyjne

4 PROPOZYCJE SIECI DO WSPÓŁPRACY i SAMOKSZTAŁCENIA DLA DYREKTORÓW i NAUCZYCIELI
I. Czytamy w szkole. Koordynatorzy sieci: - Dorota Głowienka - przedstawiciel Woj. Biblioteki Pedagogicznej II. Wolontariat w szkole. - Anna Zwolak - Bożena Gajewska III. Realizacja projektów edukacyjnych kształtujące umiejętności pracy w zespole. - Iwona Tarnawa - Januszek - Krystyna Szarowska

5 PROPOZYCJE KONFERENCJI METODYCZNYCH ( VIII – IX 2016r.)
L.P. Temat konferencji Data Miejsce Dla kogo Doradca metodyczny 1. Wbrew powiedzeniu „Nie lubię chemii”. Nowe sposoby edukacji chemicznej. r. 12.00 – 14.00 Gimnazjum nr 6 Zielona Góra, ul. Chopina 18A Nauczyciele chemii gimnazjów i szkół ponad gimnazjalnych Krystyna Szarowska 2. Wielkość i upadek Lubuskiej Wytwórni Win. r. Muzeum Ziemi Lub., Zielona Góra Al. Niepodległości Nauczyciele historii i WOS oraz wszyscy zainteresowani Barbara Patkowska-Klein 3. Realizacja podstawy programowej z fizyki, geografii i przyrody w oparciu o zasoby Centrum Nauki Keplera. Planetarium Wenus w Zielonej Górze Nauczyciele geografii, fizyki i przyrody Agnieszka Bereś, Marzena Wolny, 4. Zmiany w prawie oświatowym. Praca z uczniem zdolnym. r. ODN ul. Chopina 15A, Zielona Góra Nauczyciele języków obcych Anna Zwolak, Jarosław Chojak, 5. Jak wykorzystać zasoby Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w pracy nauczyciela polonisty i bibliotekarza. r. 15.00 Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Zielonej Górze Nauczyciele języka polskiego i pracownicy bibliotek szkolnych Dorota Głowienka, Marzena Szafińska – Chadała, 6. Nowe trendy w oświacie a praca nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. 1500 – 1630 Szkoła Podstawowa nr 18 Zielona Góra, ul. Francuska Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Bożena Gajewska 7. Model nauczania religii w szkole europejskiej. r. Instytut Teologiczno- Filozoficzny Zielona Góra, ul. Bułgarska 30 Nauczyciele religii s. Maria Piętak 8. Jak zwiększyć skuteczność edukacji? Trendy i sposoby. r. Zespół Szkół Akademickich, ul. Szosa Kisielińska 18 Zielona Góra Nauczyciele przyrody w SP i biologii w Gimnazjach oraz wszyscy zainteresowani Iwona Tarnawa-Januszek 9. Nauczyciel jako decydent własnego rozwoju zawodowego. ul. Szosa Kisielińska 18, Wszyscy zainteresowani rozwojem nauczyciela Piotr Januszek 10. Perspektywy dualnego systemu kształcenia zawodowego w Polsce. CKUiP w Zielonej Górze, ul. Staszica 2 Zainteresowani nauczyciele informatyki i przedmiotów zawodowych Andrzej Łagosz

6

7 w stawaniu się nauczycielem mądrym
Nauczycielski eksperyment szkoleniowy „Wioska za lasem” Mindfulness, coaching i village effect z elementami Touch for Health w stawaniu się nauczycielem mądrym Szkic ilustrujący Kurs, jako swoisty eksperyment, polega na takim oderwaniu się od codziennej szarzyzny zawodowej i bieganiny szkolnej, aby jego uczestnik mógł spokojnie zainwestować w siebie oraz innych, a także przyjąć próby inwestowania w niego przez innych. Oderwanie to powinno mieć swój czas i miejsce, być celowo dobrane, np. -oddelegowanie ze szkoły na czas wyjazdu lub wyjazd podczas wakacji, ale nie w urlopowym ich przedziale; -wyjazd powinien odbyć się do miejsca oddalonego od zgiełku cywilizacyjnego http: //malinowychrusniak.com/

8 STUDIA PODYPLOMOWE Wyższą Szkoła Komunikowania,Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie (WSKPiSM) Wyższą Szkołą Społeczno-Ekonomiczną w Warszawie (WSSE) Wyższą Szkołą Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki w Warszawie (WSSMiA)

9 Dyrektorów i nauczycieli do odwiedzenia naszej strony internetowej.
Zapraszamy!!! Dyrektorów i nauczycieli do odwiedzenia naszej strony internetowej. Ponadto informujemy, że pełna oferta na semestr I roku szkolnego 2016/2017 w wersji elektronicznej została przesłana na szkolne skrzynki owe. Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "SAMORZĄDOWY OŚRODEK DOSKONALENIA I DORADZTWA CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO i PRAKTYCZNEGO   65-154 ZIELONA GÓRA ul. Dolina Zielona 19 tel."

Podobne prezentacje


Reklamy Google