Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAntoni Sowa Został zmieniony 8 lat temu
1
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
2
WSPÓLNICY MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo tworzy dziewięciu wspólników z klasy II g Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce
3
REPREZENTACJA W KONKURSIE Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce Izabela Załęska dyrektor naczelny Anna Justowicz dyrektor ds. finansowych Dagmara Mażewska z-ca dyrektora naczelnego Julita Mażewska wspólnik
4
OPIEKUN MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce Magdalena Wójcik …Realizacja projektu edukacyjnego Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo to dla mnie duże wyzwanie. Podjęłam je, bo zdaję sobie sprawę, że zarówno dla uczniów, jak i dla mnie jest to szansa na wszechstronny rozwój oraz zdobycie cennych doświadczeń. Warto podejmować innowacyjne działania, ponieważ przynoszą zadowolenie, a bycie przewodnikiem młodzieży po biznesowym świecie sprawia mi ogromną satysfakcję…
5
PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce Zajmujemy się produkcją i sprzedażą świeżo wyciskanych soków oraz smoothie. Oferujemy soki, które są w 100% naturalne – nie zawierają koncentratów, konserwantów, stabilizatorów ani dodatków smakowych. Produkcja soków bazuje na świeżych owocach i warzywach.
6
FUNKCJONOWANIE MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce GENEZA POMYSŁU: Nasz pomysł na produkcję świeżych soków zrodził się z braku ciekawych, bogatych w wartości odżywcze propozycji śniadaniowych w szkolnym sklepiku. Wyszliśmy na przeciw tym potrzebom i stworzyliśmy produkt, który idealnie wpisuje się w gusta i potrzeby naszej społeczności szkolnej.
7
FUNKCJONOWANIE MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce NASZ CEL BIZNESOWY: wprowadzenie miniprzedsiębiorstwa „Przerwa na sok” na rynek szkolny oraz sukcesywne zwiększanie sprzedaży ilości soków o 10% w stosunku do poprzedniego miesiąca. STRATEGIA DZIAŁANIA MINIPRZEDSIĘBIORSTWA: udoskonalanie oferty poprzez co miesięczne wprowadzanie nowego produktu do naszego menu, aby jak najbardziej zainteresować klientów i przyciągnąć ich uwagę.
8
FUNKCJONOWANIE MINIPRZEDSIĘBIORSTWA Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce pomyślne wdrożenie naszego pomysłu, który sprawdził się w warunkach rynkowych oraz wzbudził zainteresowanie klientów i umożliwił wygenerowanie zysków; wsparcie naszej chorej koleżanki w potrzebie oraz zebranie pieniędzy dla bezdomnych zwierząt; znalezienie się w gronie dwudziestu najlepszych miniprzedsiębiorstw w Polsce. NASZE SUKCESY:
9
FINANSE Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce PrzychodyKosztyZyskROE grudzień254,77 zł159,80 zł71,06 zł32,90% styczeń843,82 zł409,64 zł340,18 zł157,49 % luty1 464,78 zł674,64 zł623,05 zł288,45% marzec2 508,67 zł1 339,21 zł925,28 zł428,37% kwiecień3 022,96 zł1 605,54 zł1 126,24 zł521,41% maj3 352,01 zł1 752,49 zł1 262,16 zł584,33%
10
ZYSKI POZAFINANSOWE Miniprzedsiębiorstwo „Przerwa na sok” z I LO w Ostrołęce DLA NAS: satysfakcja z realizacji projektu zdobycie uznania i zaufania klientów propagowanie zdrowego stylu życia zdobycie wiedzy i umiejętności biznesowych lekcja samodzielności i odpowiedzialności nauka poprzez doświadczenie kształtowanie cech przedsiębiorczych pomoc potrzebującym (ludziom i zwierzętom) miłe spędzenie czasu udział w finale Ogólnopolskiego Konkursu PRODUKCIK DLA INNYCH: możliwość zakupu zdrowej żywności w szkole wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły niesienie pomocy dla chorej koleżanki pomoc zwierzętom ze schroniska „Canis” w Kruszewie kreowanie pozytywnego wizerunku szkoły reklama szkoły w mediach i portalach społecznościowych wzorzec dobrych praktyk wdrażanie innowacyjnych metod pracy w szkole satysfakcja rodziców z efektu projektu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.