Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Krótki przewodnik: Wymiana akcesoriów w ramach kontraktu Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Krótki przewodnik: Wymiana akcesoriów w ramach kontraktu Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES."— Zapis prezentacji:

1 Krótki przewodnik: Wymiana akcesoriów w ramach kontraktu Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES

2 Spis treści Co obejmuje Comprehensive Coverage Jak otrzymać akcesoria w ramach kontraktu Comprehensive Coverage Akcesoria dostępne dla Omni XT15, VH10 oraz WAP4 Lista kontaktów w razie dodatkowych pytań 2

3 COMPREHENSIVE COVERAGE 3 Opcja Comprehensive Coverage zapewnia serwis od samego początku: Wykracza poza naprawę uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania sprzętu. Obejmuje wymianę wewnętrznych i zewnętrznych komponentów uszkodzonych mechanicznie. Od teraz obejmuje również wybrane akcesoria dla następujących produktów:  Omni XT15, VH10, WAP4 Wymiana uszkodzonych lub brakujących akcesoriów jest możliwa na życzenie klienta w ramach naprawy wybranych urządzeń krytych kontraktem Comprehensive Coverage.

4  Rysik krótki żółty – STYLUS YELLOW  Rysik długi szary – STYLUS GREY  Smycz / sznureczek- TETHER  Uchwyt na rysik - HOLDER  Osłona ekranu – PROTECTOR  Regulowany pasek na rękę – STRAP DOUBLE LOOP  Nieregulowany pasek na rękę (zalecany do użycia razem z samochodową stacją dokującą) – STRAP ELASTIC 4 Akcesoria dla OMNI XT15

5 5 Akcesoria dla VH10  Rysik i uchwyt – STYLUS  Osłona ekranu – PROTECTOR

6 6 Akcesoria dla WAP4  Pokrywa baterii standardowa (2850 mAh) – BATT DOOR STD  Pokrywa baterii rozszerzona (4680 mAh) – BATT DOOR EXT  Rysik z zatyczką – END CAP STYLUS  Rysik ze sznureczkiem i uchwytem - STYLUS  Osłona ekranu – PROTECTOR  Pasek na rękę z rysikiem i sznureczkiem- STRAP

7 7 Jak wymienić akcesoria w ramach kontraktu Comprehensive Coverage Rejestracji naprawy należy dokonać na RMA Portalu. Urządzeniu wtedy zostanie przydzielony numer naprawy, tj. RMA. Prosimy pamiętać: Nie ma możliwości zamówienia samych akcesoriów. Akcesoria zostaną wymienione tylko na życzenia klienta przy rejestracji naprawy. Nie ma obowiązku posyłania uszkodzonych akcesoriów razem z urządzeniem.

8 1.Idź do: www.zebra.com/rma-emeawww.zebra.com/rma-emea Kliknij na „Zgłoś nową naprawę” 2.Wybierz pole problemu 3.Wybierz opis problemu 4.W dodatkowym opisie usterki wpisz: CP: STYLUS YELLOW / STYLUS GREY / TETHER / HOLDER / PROTECTOR / STRAP DOUBLE LOOP / STRAP ELASTIC dla Omni XT15  Przykład– CP: STYLUS YELLOW Lub CP: STYLUS / PROTECTOR dla VH10  Przykład – CP: PROTECTOR Lub CP: BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / END CAP STYLUS / STYLUS / PROTECTOR / STRAP dla WAP4  Przykład – CP: BATT DOOR EXT 8 Jak otrzymać akcesoria przy rejestracji naprawy na RMA Portalu

9 9 Przykład jak prawidłowo wypełnić zgłoszenie na RMA Portalu

10 10 Dalsze pytania W przypadku dalszych pytań dot. Comprehensive Coverage lub też pomocy z naprawami, prosim kontaktować:  Nietechniczne wsparcie klienta: Admin_rma@zebra.com  Numery telefonów są dostępne na: www.zebra.com/rma-emea

11 11 Dziękujemy.


Pobierz ppt "Krótki przewodnik: Wymiana akcesoriów w ramach kontraktu Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES."

Podobne prezentacje


Reklamy Google