Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałCzesław Czech Został zmieniony 8 lat temu
1
Krótki przewodnik: Wymiana akcesoriów w ramach kontraktu Comprehensive Coverage ZEBRA TECHNOLOGIES
2
Spis treści Co obejmuje Comprehensive Coverage Jak otrzymać akcesoria w ramach kontraktu Comprehensive Coverage Akcesoria dostępne dla Omni XT15, VH10 oraz WAP4 Lista kontaktów w razie dodatkowych pytań 2
3
COMPREHENSIVE COVERAGE 3 Opcja Comprehensive Coverage zapewnia serwis od samego początku: Wykracza poza naprawę uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania sprzętu. Obejmuje wymianę wewnętrznych i zewnętrznych komponentów uszkodzonych mechanicznie. Od teraz obejmuje również wybrane akcesoria dla następujących produktów: Omni XT15, VH10, WAP4 Wymiana uszkodzonych lub brakujących akcesoriów jest możliwa na życzenie klienta w ramach naprawy wybranych urządzeń krytych kontraktem Comprehensive Coverage.
4
Rysik krótki żółty – STYLUS YELLOW Rysik długi szary – STYLUS GREY Smycz / sznureczek- TETHER Uchwyt na rysik - HOLDER Osłona ekranu – PROTECTOR Regulowany pasek na rękę – STRAP DOUBLE LOOP Nieregulowany pasek na rękę (zalecany do użycia razem z samochodową stacją dokującą) – STRAP ELASTIC 4 Akcesoria dla OMNI XT15
5
5 Akcesoria dla VH10 Rysik i uchwyt – STYLUS Osłona ekranu – PROTECTOR
6
6 Akcesoria dla WAP4 Pokrywa baterii standardowa (2850 mAh) – BATT DOOR STD Pokrywa baterii rozszerzona (4680 mAh) – BATT DOOR EXT Rysik z zatyczką – END CAP STYLUS Rysik ze sznureczkiem i uchwytem - STYLUS Osłona ekranu – PROTECTOR Pasek na rękę z rysikiem i sznureczkiem- STRAP
7
7 Jak wymienić akcesoria w ramach kontraktu Comprehensive Coverage Rejestracji naprawy należy dokonać na RMA Portalu. Urządzeniu wtedy zostanie przydzielony numer naprawy, tj. RMA. Prosimy pamiętać: Nie ma możliwości zamówienia samych akcesoriów. Akcesoria zostaną wymienione tylko na życzenia klienta przy rejestracji naprawy. Nie ma obowiązku posyłania uszkodzonych akcesoriów razem z urządzeniem.
8
1.Idź do: www.zebra.com/rma-emeawww.zebra.com/rma-emea Kliknij na „Zgłoś nową naprawę” 2.Wybierz pole problemu 3.Wybierz opis problemu 4.W dodatkowym opisie usterki wpisz: CP: STYLUS YELLOW / STYLUS GREY / TETHER / HOLDER / PROTECTOR / STRAP DOUBLE LOOP / STRAP ELASTIC dla Omni XT15 Przykład– CP: STYLUS YELLOW Lub CP: STYLUS / PROTECTOR dla VH10 Przykład – CP: PROTECTOR Lub CP: BATT DOOR STD / BATT DOOR EXT / END CAP STYLUS / STYLUS / PROTECTOR / STRAP dla WAP4 Przykład – CP: BATT DOOR EXT 8 Jak otrzymać akcesoria przy rejestracji naprawy na RMA Portalu
9
9 Przykład jak prawidłowo wypełnić zgłoszenie na RMA Portalu
10
10 Dalsze pytania W przypadku dalszych pytań dot. Comprehensive Coverage lub też pomocy z naprawami, prosim kontaktować: Nietechniczne wsparcie klienta: Admin_rma@zebra.com Numery telefonów są dostępne na: www.zebra.com/rma-emea
11
11 Dziękujemy.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.