Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaksymilian Zalewski Został zmieniony 8 lat temu
1
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania wiedzy i umiejętności., nauka poprzez zabawę. -komunikacyjny: umiejętność powiedzenia jakie ma się zwierzątko i określenia jego koloru, umiejętność powiedzenia gdzie się mieszka -językowy: powrót do zwrotów: je suis polonais/polonaise, do liczb 1-16; wprowadzenie: liczb 17-25, nazw zwierząt, oraz zwrotu J’habite… -kulturowy: rozpoznawanie zabytków z różnych miast na świecie; Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch, podejście multisensoryczne. W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014
2
Dzieci poznają pierwsze zwierzątka po francusku
3
Un chat Un chien Un hamsterUn lapin
5
Dzięki obrazkowi ze zwierzętami dzieci powtórzyły liczby od 1 do 16 i nauczyły się kolejnych aż do 25!
6
Ćwiczenia na nowo poznane liczby
7
Zgadnij jakie to miasto
8
Wprowadzenie pytania: „Gdzie mieszkasz?” Tu habites où? J’habite à…
9
KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 13 maja2016. Prowadzenie 1 godziny : Paulina Gierałtowska, Paulina Wyrzykowska Prowadzenie 2 godziny : Klaudia Leszczyńska, Ewelina Hubkowska PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.
10
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.