Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKsawery Marek Został zmieniony 8 lat temu
1
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
2
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH ORGANIZATORZY KAMPANII Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach Marszałek Województwa Śląskiego Wojewoda Śląski TVP Katowice
3
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH PATRONI MEDIALNI Dziennik Zachodni Gość Niedzielny Polskie Radio Katowice Echo Miasta
4
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH MECENASI KAMPANII Telekomunikacja Polska SA SKOK Silesia-Centrum Tauron Dystrybucja SA KZK GOP Polskie Sieci Elektroenergetyczne – Południe SA
5
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Cele kampanii: Celem głównym kampanii społecznej "Nie reagujesz - akceptujesz" jest ograniczenie liczby przestępstw pospolitych, szczególnie uciążliwych dla społeczeństwa jak: uszkodzenia ciała, bójki i pobicia, rozboje, kradzieże, kradzieże z włamaniem oraz zniszczenia mienia, a także zwiększenie liczby zatrzymań ich sprawców w trakcie lub bezpośrednio po ich dokonaniu. Cele pośrednie: 1) Wzmocnienie reakcji mieszkańców regionu na naruszenia prawa szczególnie dla nich uciążliwe, 2) Zwiększenie świadomości obywatelskiej w zakresie reakcji na przestępstwa najbardziej szkodliwe społecznie, 3) Ograniczenie zdarzeń przestępczych.
6
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH SPOSÓB REALIZACJI środki masowego przekazu (TVP Katowice, Radio Katowice, Dziennik Zachodni, Gość Niedzielny, Echo Miasta): emisja spotów, publikacja reklam kampanii, przygotowanie dodatku do gazety poświęconego kampanii, promocja na stronach internetowych, promocja w telegazecie regionalnej oraz obsługa redakcyjna.
7
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Policja (Komenda Wojewódzka oraz Komendy Miejskie i Powiatowe Policji woj. śląskiego) : przygotowanie Konferencji prasowej, informowanie o kampanii za pośrednictwem stron internetowych, poprzez rzeczników prasowych, a także przy wykorzystaniu plakatów, zakładek do książek i ulotek, zwiększenie wrażliwości społecznej na przejawy przestępczości drogą spotkań z mieszkańcami, młodzieżą i seniorami, a także poprzez komunikaty tematyczne, zaangażowanie w realizację kampanii kierownictwa Policji, służb dyżurnych, funkcjonariuszy komórek patrolowo- interwencyjnych, dzielnicowych, oficerów prasowych, a także policyjnych profilaktyków, podsumowanie osiągnięć kampanii.
8
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Zaangażowane służby Policji: KIEROWNICTWO SŁUŻBA DYŻURNA KOMÓRKI PATROLOWO-INTERWENCYJNE DZIELNICOWI OFICEROWIE PRASOWI PROFILAKTYCY Zaangażowanie służb samorządu terytorialnego, w tym Straży Gminnych/Miejskich
9
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH podmioty zaangażowane (Telekomunikacja Polska SA, Oddziały SKOK Silesia-Centrum, Tauron Dystrybucja SA, KZK GOP, PSE Południe SA, samorządy, kościoły, administracje osiedli): informowanie o kampanii za pośrednictwem stron internetowych, plakatów, ulotek, komunikatów tematycznych, itd.
10
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Monitorowanie efektywności: liczba emitowanych spotów, plakatów, ulotek i komunikatów, liczba mieszkańców, młodzieży i seniorów uczestniczących w prelekcjach, analiza przekazanych przez mieszkańców regionu zgłoszeń, analiza zatrzymań sprawców na gorącym uczynku lub w bezpośrednim pościgu, analiza zdarzeń.
13
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH
14
Dziękuję za uwagę WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.