Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKacper Kowalik Został zmieniony 8 lat temu
2
Krótko o mnie :-) Andrzej Mazuruk Twórca i redaktor naczelny Horizon Gamer. Redaktor Gamezilli. Redaktor grupy SmartAge.pl. Prezentacja i wykład powstały przy wsparciu merytorycznym ze strony Jacka Głowackiego (gry.onet.pl, Techland)
3
"Jak oni piszą", czyli zrozumieć pracę dziennikarza 1. Badania d*fusion 6-28 sierpnia 2014r., 82 dziennikarzy, 7 pytań. Link do badania
4
Ile informacji prasowych otrzymujesz dziennie?
5
Ile z otrzymanych informacji odczytujesz?
6
Gdzie najczęściej szukasz informacji na temat firmy?
7
"Jak oni piszą", czyli zrozumieć pracę dziennikarza 2. Dziennikarz nie lubi odtwórczej pracy. 3. Strony zarabiają z klików.
8
Ludzie renesansu, czyli co powinna mieć w sobie gra (a co Ty) 1.Jaka musi być moja gra? Innowacyjny pomysł, dobrze wybrana platforma. Interesujący tytuł. Skończona gra lub naprawdę na finiszu, możliwość pokazania wersji grywalnej.
9
2. Co muszę umieć? Reklamowanie swojego produktu (gry) z zasady nie różni się w tej branży od innych. Dokładne i precyzyjne określenie odbiorcy. Zaplanowanie akcji na dłuższy czas. Ludzie renesansu, czyli co powinna mieć w sobie gra (a co Ty)
10
PR, czyli Planuj, Rób i daj się znaleźć Rola mediów społecznościowych. Crowdfunding! Devblog i/lub devlog na YT. Keep them posted! Inne kanały. Wersje anglojęzyczne.
11
Poczta przyszła, czyli jak przekazać informacje 1.Jak powinien wyglądać press release? Linki. Presskit (Dropbox, własna strona)..doc,.pdf UDW! Poprawnie napisany! Ciekawy, zrozumiały tytuł.
12
Dobry press release – linki, dropbox, treść
13
Dobry press release – grafika przykuwa oko, przejrzysta treść, linki
14
Co robisz otrzymując niskiej jakości informację prasową (słabą merytorycznie, bez związku z tematyką, którą się zajmujesz)?
15
Poczta przyszła, czyli jak przekazać informacje 2. Jak nie powinien wyglądać press release? Błędy w wiadomościach. Sztywność, bardzo oficjalne sformułowania. Zbytnie skomplikowanie. Makaronizmy. Nieodpowiednia komunikacja: kłamanie, utajanie i/lub wstrzymywanie się przed podaniem szczegółów.
16
Zrób press release w taki sposób i wygraj kompletny brak uwagi
18
Waga maila może powodować podejrzenia albo nawet kierować wiadomość od razu do spamu.
19
Poczta przyszła, czyli jak przekazać informacje 1. Czy są ważne? 2. Gdzie ich szukać? – Konferencje, targi branżowe, eventy – Spotkania nieformalne – Takie spotkania :-) – Strony redakcji 3. Czy mnie jeszcze pamiętasz, czyli jak nie dać o sobie zapomnieć? Warto o sobie przypomnieć (i nie być przy tym nachalnym).
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.