Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałArtur Krzemiński Został zmieniony 8 lat temu
1
Łódzki Ośrodek Geodezji Portal GIS Portal GIS platforma obsługi interesant ów w Łódzkim Ośrodku Geodezji GEODETA
2
PORTAL GIS Aplikacja ma na celu umożliwienie załatwienia drogą elektroniczną podstawowych spraw związanych z obsługą interesantów, rzeczoznawców majątkowych i geodetów i projektantów przez Łódzki Ośrodek Geodezji, w tym umożliwienie otrzymania podstawowych dokumentów, takich jak wypisy, wyrysy z ewidencji gruntów czy kopie mapy zasadniczej i ewidencyjnej.
3
Powiązania Portalu GIS z aplikacjami merytorycznymi System WPŁATY Ewidencja Gruntów, Budynków i Lokali GeoInfo V Ośrodek GeoInfo V Mapa GeoInfo Off-line Portal GIS Portal GIS Podsystem Obiegu Dokumentów
4
Portal GIS powiązany jest z aplikacjami: EGBiL w zakresie weryfikacji danych o podmiocie, Geo-Info V Ośrodek – rejestracja pracy geodezyjnej wraz z nadaniem numeru KERG, rejestracja wniosku o uzgodnienie projektu ZUDP, przygotowanie danych do wykonania pracy, naliczanie opłat, wystawianie faktur, Off-line – odbieranie, analizowanie, aktualizowanie i przekazywanie danych (pomiaru i roboczej bazy danych) do Łódzkiego Ośrodka Geodezji – aplikacja wspierająca geodetę/projektanta InterSIT – wykorzystanie mapy do wskazania i wyszukania obiektów lub zakresu, Elektroniczny Obieg Dokumentów (POD) - rejestracja wniosków, publikacja wytycznych dla Geodety i przesłanie ich do portalu itd. Wpłaty – rejestrowanie wpłat, operacje księgowe
5
Cele operacyjne Aplikacja umożliwia: złożenie wniosku przez Internet, naliczenie należnych opłat, za złożone wnioski (w tym celu wykorzystana jest aplikacja Geo-Info V Ośrodek – słownik cennika) rejestrację wniosku w Podsystemie Obiegu Dokumentów i przesłanie do osoby merytorycznie odpowiedzialnej za sprawę, utworzenie odpowiednich do sprawy dokumentów wyjściowych wraz z załącznikami, rejestrację dokumentów wyjściowych z załącznikami w Podsystemie Obiegu Dokumentów, przesłanie dokumentów lub powiadomienie o możliwości odbioru.
6
Rodzaje składanych wniosków 1. Interesant: wniosek o wypis z rejestru gruntów, wniosek o wypis z rejestru budynków, wniosek o wypis z rejestru lokali, wniosek o wypis z kartoteki budynków, wniosek o wypis z kartoteki lokali, wniosek o uproszczony wypis z rejestru gruntów, wniosek o wyrys z mapy ewidencyjnej, wniosek o kopię mapy ewidencyjnej. wniosek o kopię mapy zasadniczej (mapa do celów lokalizacji)
8
Rejestracja w portalu
14
Rozszerzenie uprawnień
15
2. Geodeta : Zgłoszenie pracy geodezyjnej: W ramach wprowadzonego zakresu i wybranego ze zdefiniowanej listy rodzaju pracy geodezyjnej geodeta: otrzyma na konto w Portalu GIS paczkę danych potrzebnych do wykonania roboty, zobaczy zasięgi przecinających prac zakończonych i w toku, wybierze potrzebne punkty osnowy poziomej i wysokościowej (również spoza zakresu) pozyska zmiany w bazie danych numerycznej mapy zasadniczej on-line przekaże zmiany do Ośrodka, w tym dane do weryfikacji przed podziałem (zaprojektowane działki), i otrzyma plik po weryfikacji wraz z rozliczeniem użytków i konturów klasyfikacyjnych
16
Wniosek o rozszerzenie uprawnień w Portalu GIS GEODETA
17
Przyznanie dodatkowej roli przez administratora Portalu GIS
18
Obsługa Geodety
19
Widok konta geodety w Portalu GIS
20
Zgłoszenie pracy – dane osobowe
21
Zgłoszenie pracy – dane wniosku
22
Zgłoszenie pracy – wybór asortymentu
23
Zgłoszenie pracy – nawigacja na mapie Warstwy Oznaczanie obiektów
24
Zgłoszenie pracy – nawigacja na mapie Dostępność warstw w zależności od zgłaszanego asortymentu
25
Zgłoszenie pracy – nawigacja na mapie rysuj wielokąt usuń wyrysowany zasięg wybór obiektów wybór obiektów- wielokątem wyczyść zapisz i przekaż do wniosku pomiar
26
Zgłoszenie pracy – zaznaczenie zakresu oraz jego modyfikacja
27
Zgłoszenie pracy – pogląd plików zgłoszenia
28
Zgłoszenie pracy – pogląd zgłoszenia
29
Zgłoszenie pracy – wysłanie wniosku do Ośrodka
30
Zgłoszenie pracy – przecięcie z innymi pracami (lista)
31
Zgłoszenie pracy – przecięcie z innymi pracami (rysunek)
32
Obsługa zgłoszenia – rejestracja sprawy w GIV Ośrodek
33
Obsługa zgłoszenia–automatyczne wygenerowanie materiałów
34
Obsługa zgłoszenia – informacja o materiałach do roboty dostarczonych na portal
35
Obsługa zgłoszenia – odebranie materiałów na Portalu GIS
36
Obsługa zgłoszenia – komunikacja z Ośrodkiem
38
Obsługa zgłoszenia – import danych w aplikacji off-line
39
Drukowanie mapy wywiadu z aplikacji off-line
41
Obsługa zgłoszenia – wprowadzanie danych
44
Obsługa zgłoszenia – redakcja mapy
45
Obsługa zgłoszenia – informacja o danych
46
Obsługa zgłoszenia – automatyczna aktualizacja danych
47
Aktualizacja pliku off line
48
Obsługa zgłoszenia – automatyczna aktualizacja danych
49
Aktualizacja pliku off line
50
Obsługa zgłoszenia – import różnicowy
51
Obsługa zgłoszenia – eksport obiektów do Ośrodka
53
Obsługa zgłoszenia – komunikat o czasie aktualności pliku
54
Obsługa zgłoszenia – zapis pliku do wysłania
55
Praca na pliku offline
56
Przekazanie pliku do ODGiK
57
Obsługa zgłoszenia – wysłanie danych do Ośrodka
58
Obsługa zgłoszenia – rejestracja pliku w GIV Ośrodek
59
Obsługa zgłoszenia – założenie zmiany w GIV Mapa
60
Obsługa zgłoszenia – import pliku w GIV Mapa
62
Zgłoszenie pracy – brak możliwości zmiany zakresu
63
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.