My Family Writing. Napisz list do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
5 lat eTwinningu w mojej szkole
Advertisements

CZASOWNIK „BE”- „BYĆ” odmiana przez osoby
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3
J. Kacperska D. Polewski J. Kacperska D. Polewski I al.
Jak bezpiecznie korzystać z Internetu?
-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
Akcja eTwinning w Szkole Podstawowej nr 5 w Rybniku jako przykład wykorzystania Multimedialnego Centrum Informacji mgr Ewa Łopatka.
GRAMATYKA Zastosowanie czasowników SHOULD i OUGHT TO.
Useful expressions Przydatne zwroty.
Autor:Ada Turek klasa 6a SP 6 w Sosnowcu
Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Skalmierzycach
I ETAP realizowany na przełomie marca i kwietnia Korzenie cywilizacji Wyprawa w górę Nilu Odkrywanie przeszłości-Dlaczego Mumia nie wstaje Warsztaty ceramiczne.
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
In the mobile showroom. Excuse me. Welcome, sir!
Mini Słownik popularnych zwrotów
Projekt Szkolny Socrates - Comenius NAUCZANIE TOLERANCJI
Writing about my new house
Music: Nightengale Serenade
III Festiwal Piosenki Angielskiej
North Ireland. ● Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu – Drugi poziom konspektu ● Trzeci poziom konspektu – Czwarty poziom konspektu ● Piąty poziom.
Zasady pisania listu nieformalnego
Katarzyna Zielińska Kinga Bujak Kl. IV TI. Nazywam się Katarzyna a to jest moja koleżanka Kinga. Uczęszczamy razem do Zespołu Szkół Elektoniczno-Telekomunikacyjnych.
How to make an application on Step by Step Instructions
SHOPPING- ROBIENIE ZAKUPÓW.
Primary School number 8 name of 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty Tadeusza Kościuszki Dominika ROJEK Class V A.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
HAIRDRESSING.
REMEMBER THE HUMAN Netykieta - Netiquette 1. Staraj się zawsze pisać na temat. Przed wzięciem udziału w dyskusji zapoznaj się z tematyką sporu. 2. Przemyśl.
Rights of the child. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom.
Common expressions in Polish "The Europe of Myth and Legend" Erasmus+
Much, many, a lot of, some,any
Famous people from Great Britain
POLISH LANGUAGE COURSE Lesson 1 Greetings and introducing yourself.
”War and peace: The making of Europe.” A SCHOOL PLAY ”You can’t hate me …”
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
A, an, the, - Kochamy przedimiki.
A, an, the, - .
Zwrot going to – określa nasze plany na przyszłość lub przewidywania:
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Artur Ochojski Katedra Badań Strategicznych i Regionalnych Wydział Ekonomii Dzień internacjonalizacji Katowice 18/06/2015 Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Gustaw Morcinek was born in a very poor family. Gustaw Morcinek urodził się w bardzo biednej rodzinie.
„Duck – freak” „ Kaczka Dziwaczka”.
BAMBO.
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
Hallo again! Your task is to translate the following sentences paying close attention to : Verb + ing To + infinitive Infinitive.
Short presentation of the new Museum of PRL in Ruda Śląska. 1. Quick reminder or information about Polish history. 2. What is PRL and the most typical.
S: Present Simple vs Present Continuous.
Legnica ul. Anielewicza 3/1b tel fax mobile Automatyka.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
2. SCHOOL School subjects, school activities. Types of schools – vocabulary rodzaje szkół - słownictwo kindergartenprimary school lower secondary school.
Polish is a Slavic language spoken primarily in Poland, being the mother tongue of Poles. It belongs to the West Slavic languages. Polish is the official.
C PRZEWODNIK PO NAJCIEKAWSZYCH MIEJSCACH WROCŁAWIA - GUIDE TO THE MOST INTERESTING PLACES OF WROCLAW Cześć jestem Krzysztof. Dziś będę pokazywał Ci Najciekawsze.
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
13. FAMILY LIFE Życie rodzinne. Family members Członkowie rodziny This is me My father George My mother Jane My grandmother HelenMy grandfather John My.
Gustaw Morcinek was born in a very poor family.
Music: Nightengale Serenade
Music: Nightengale Serenade
Tworzenie własnego tekstu: pocztówka
Tworzenie własnego tekstu: zaproszenie
Przetestuj Usability Mateusz Kaczmarek
11. Work Praca.
“MULTICULTURAL COMMUNICATION: BREAKING STEREOTYPES”
Present Continuous.
To fall for someone Zakochacć się
Tworzenie własnego tekstu: pocztówka
Czasy: Present Simple vs present continuous
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
My hobby is love HUBERT SADŁO KLASA 6a.
Sport in Bydgoszcz There are many clubs in Bydgoszcz where people practise various sports, e.g. athletics, rowing, speedway, basketball, volleyball and.
Music: Nightengale Serenade
Zapis prezentacji:

My Family Writing

Napisz list do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają jacy są (charakter). Poproś, aby przyjaciel opisał swoją rodzinę. Podpisz się XYZ. Długość listu powinna wynosić od 50 do 100 słów.

Co jest pozwoli nam dobrze wykonać zadanie? Analiza Plan Family: not big/five people mother – Emily/actress/beautiful/fair hair, gorgeous green eyes/patient father – Brett/artist/kind brother – Mark/15/brown hair, blue eyes/good- looking/lazy,rude sister – Melanie/12/fair hair, lovely green eyes/pretty/clever, a bit bossy

Powitanie: ▫Hi/Hello. ▫Hi Abc. / Hello Abc. Wstęp: ▫How are you? / Hope you’re OK. / How are you doing? / How are things? … ▫Thanks for your . ▫It was good to hear from you. ▫You’ve asked me about…. ▫You wanted to know something about….

Rozwinięcie: ▫realizacja zadania. Podsumowanie/Zakończenie: ▫I must go now. / Got to go now. ▫Tell me all you news. ▫Drop me a line sometime. ▫I hope to hear from you soon. ▫Bye for now. Zwrot kończący: ▫Yours. / Best Wishes. / Love. / Take Care. … XYZ

Napisz do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają i jacy są (charakter) Poproś, aby przyjaciel opisał swoją rodzinę. Podpisz się XYZ. Długość listu powinna wynosić od 50 do 100 słów. Family: not big/five people mother – Emily/actress/beautiful/fair hair, gorgeous green eyes/patient father – Brett/artist/kind brother – Mark/15/brown hair, blue eyes/good-looking/lazy,rude sister – Melanie/12/fair hair, lovely green eyes/pretty/clever, a bit bossy Hello Jim, It was good to hear from you. You’ve asked me about my family. My family itsn’t big. There are five of us. My mother, Emily, is an actress. She’s beautiful with fair hair and gorgeous green eyes. She’s also patient. My father, Brett, is an artist. He’s a very kind person. My brother, Mark, is fifteen. He’s got brown hair and blue eyes. He’s good-looking, but he’s a bit lazy and rude. My sister, Melanie, is twelve with fair hair and lovely green eyes. She’s pretty and clever but she’s a bit bossy. Please write soon and tell me about your family. Best Wishes, XYZ