Liczby są wszędzie Jestem częścią przyrody. Projekt edukacyjny realizowany w klasach II -VI Szkoły Podstawowej im. I. Łukasiewicza w Zespole Szkolno-Przedszkolnym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
To ja przed Obserwatorium Mauna Kea Dzień dobry Nazywam się Agnieszka Włodarczyk i jestem nauczycielem w Planetarium od początku istnienia placówki tzn.
Witam Nazywam się Remigiusz Jabłoński. Jestem nauczycielem Specjalistycznego Ogniska Pracy Pozaszkolnej – Planetarium i Obserwatorium Astronomicznego w.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
PROJEKTY W SP 15 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Autorami i pomysłodawcami projektu są: Fundacja Młodzieżowej
Kim jestem? Jestem nauczycielem; mieszkam w Grodzisku Maz., a czasami w Żyrardowie.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 im. Stefana Garczyńskiego W Zbąszyniu.
WSTĘGA MÖBIUSA Lekcja otwarta odbyła się
Zapraszam do obejrzenia mojej prezentacji na temat bardzo ciekawego zagadnienia, jakim jest wstęga Möbiusa.
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Zespole Szkół im. Poległych na Pasternioku w Orzeszu.
ORIGAMI W NASZEJ SZKOLE czyli KWADRATOWY ZAWRÓT GŁOWY
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Co by było, gdyby nie było
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
W Młodzieżowym Obserwatoriu m Astronomiczny m im. Kazimierza Kordylewskiego w Niepołomicach Astroturystyka i edukacja.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Dnia 21 marca 2013 roku w Gimnazjum Samorządowym numer 3 w Bolesławcu odbył się FESTIWAL NAUKI. Z okazji tego dnia nasza szkoła przygotowała różne projekty.
  poszerzenie wiedzy na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju na przykładzie koncepcji zagospodarowania przestrzeni Parku w Łodygowicach,  wdrażanie.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Wstęga Möbiusa.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Młodzieżow e Obserwato rium Astronomic zne im. Kazimierza Kordylewskiego w Niepołomicach Warszawa, 8 listopada 2014 roku, konferencja „Astronomia i badania.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
„Wycieczka ślimaka” Projekt był realizowany na zajęciach matematyczno-przyrodniczych dla klas I-III.
Ciekawostki ze świata nauki, przyrody i matematyki
Comenius w Zespole Szkół w Siedlcu W ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Prezentację przygotowała Jowita Kalitka Siedlec 2014.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
Informator dla rodziców
Wstęga Möbiusa.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
MATHS IN EVERY FRAME project Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Kucharz Ź ródło: Prezentacja zawodu Zespół Szkół Gastronomiczno-
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
Nasz adres: Łódź ul. Elsnera 8.
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
Szkoła Podstawowa Nr 205 im. św. Jadwigi Królowej Polski Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
35-lecie szkoły. Wizytacja kanoniczna ks. Biskupa Krzysztofa Nitkiewicza w PSP w Starej Słupi.
Spis treści Autor wstęgi Mobiusa i jego życiorys Zdjęcia wstęgi Mobiusa Najważniejsze informacje o wstędze Mobiusa Źródła Autorki prezentacji.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Rozliczenie działań Miejskiej Biblioteki w Mrągowie na rzecz Fundacji ORANGE za rok 2012.
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Mikołaj Kopernik
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Zapis prezentacji:

Liczby są wszędzie Jestem częścią przyrody

Projekt edukacyjny realizowany w klasach II -VI Szkoły Podstawowej im. I. Łukasiewicza w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Drwini w I półroczu roku szkolnego 2015/2016

Projekt edukacyjny „O czym nie wiemy, a co poznać chcemy” dotyczy realizacji zagadnień z zakresu nauczania przyrody w klasie VI i matematyki w klasach II - V szkoły podstawowej. Stanowi on poszerzenie wiedzy z zakresu arytmetyki, geometrii oraz przyrody z elementami ekologii. Realizacja zadań projektu rozpoczęła się we wrześniu 2015 roku i przebiegała pod hasłem: Liczby są wszędzie, Jestem częścią przyrody

W Młodzieżowym Obserwatorium Astronomicznym w Niepołomicach

W planetarium

Kółko matematyczne

Wstęga Möbiusa

Ciekawostki dotyczące wstęgi Möbiusa : 1.Chcąc pokolorować tylko jedną jej stronę, zakolorowaliśmy ją całą ponieważ wstęga Möbiusa jest jednostronna. 2. Rozcinając wstęgę w połowie szerokości zauważyliśmy, że zamiast dwóch mniejszych wstęg otrzymaliśmy znowu jedną (tym razem ma już dwie strony). 3. Rozcinając następne wstęgi, (tak by cięcie nie przechodziło przez środek szerokości) powstają dwie wstęgi połączone ze sobą.

Parkietaże

Zajęcia z origami

Kółko przyrodnicze

Przy kolektorach słonecznych

XII Sesja Szkół im. I. Łukasiewicza

Zajęcia chemiczne

Złota polska jesień w Drwini

Uczniowie klas II-VI Szkoły Podstawowej w Drwini Dziękujemy Fundacji PGNiG za możliwość uczestnictwa w projekcie oraz zdobycia nowych umiejętności i wiadomości