OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
AUDYT OPTYMALIZACYJNY Cel: poprawa funkcjonowania lokalu oraz zwiększenie wyniku finansowego analiza zarządzania sprzedażą kontrola kosztów kradzieże pracowników zarządzanie personelem ocena komunikacji marketingowej
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ analiza struktury sprzedaży analiza sprzedaży sugestywnej – cross-sell i up-sell; analiza wskaźników FOOD COAST / COS / COO / COL ocena karty menu przy zastosowaniu tabeli bostońskiej
KONTROLA KOSZTÓW magazyn spożywczy / niespożywczy zarządzanie kosztami pracowniczymi - COL zarządzanie kosztami operacyjnymi
KRADZIEŻE PRACOWNIKÓW sytuacje sprzyjające nieuczciwości metody kradzieży problemy związane z kradzieżą; symptomy kradzieży działania zapobiegawcze postępowanie w przypadku wykrycia kradzieży
ZARZĄDZANIE PERSONELEM rekrutacja i selekcja wprowadzenie na stanowisko pracy szkolenie i rozwój pracownika praca zespołowa i przywództwo motywowanie zarządzanie poprzez cele
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA ocena istniejących nośników marketingowych ( strona www, social media, akcje lokalne, narzędzia marketingowe) badanie rozpoznawalności Brand 'u ocena konkurencji na rynku lokalnym tajemniczy klient / opinie konsumentów kampania Adwords
CO ZYSKUJESZ? raport z przeprowadzonego audytu poprawę organizacji pracy lokalu umiejętność efektywnego zarządzania restauracją zwiększenie kompetencji pracowników kadry zarządzającej wsparcie przy budowaniu strategii marketingowej użyteczne narzędzia do kontroli kosztów i oceny wskaźników zwiększenie wyniku finansowego (EBIDTA) na poziomie 10 % - 20% od obrotu netto restauracji
czas realizacji projektu do 3 miesięcy koszt projektu jest wyceniany indywidualnie w zależności od potrzeb Klienta i wielkości lokalu