IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji. Praktyczne ustalenia w aspekcie edukacyjnym.”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

Technologia informacyjna według MENiS
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
30 listopada listopada DZIAŁANIA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AKADEMICKIEJ.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
  WZBOGACANIE WARSZTATU PRACY CZŁONKIŃ I CZŁONKÓW SDSiZ RP poprzez
Konferencja informacyjna na temat na temat konkursu dotacji dla partnerstw samorządowych w ramach Programu Regionalnego MF EOG Warszawa 28 stycznia.
Edukacja Medialna dr inż. Mariusz Kąkolewicz - ZTK UAM.
Joanna Okoń, Maciej Kulczycki
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Hubert Kotarski Uniwersytet Rzeszowski
E-learning w kształceniu technicznym
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Co to jest TIK?.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
TIK w szkole podstawowej MAPY MYŚLOWE i MAPY POJĘĆ
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Departament Funduszy Strukturalnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Projekty systemowe i konkursowe, realizowane.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Konferencja inauguracyjna Wolsztyn 14 listopada 2007.
Ucz z zapałem dzieci swoje,.... bo, Ja chętnie Cię wyręczę ;)
Prof. Aleksander Surdej
Kariery zawodowe w prognozach na XXI wiek
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Warszawa, 14 listopada 2012 r. Warszawa, 14 listopada 2012 r. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
INŻYNIERIA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
„Otwarta droga ku przyszłości
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Edukacja w oparciu o poszerzoną rzeczywistość Michał BARTOSIK, Andrzej FILIP, Przemysław.
Nowe przestrzenie w animacji pracy z ludźmi starszymi Miriam Mościcka-Biedak Joanna Czerniewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
Projekt nr PO KL /09 pt.„Dostosowanie modelu kształcenia studentów filologii polskiej do wyzwań współczesnego rynku pracy (ze szczególnym.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta „Informatyka w przedsiębiorstwie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Łukasz MULDNER-NIECKOWSKI, Agnieszka ZAGÓRSKA, Maria MANIA, Piotr SZMYD, Jarosław SIKORA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Jacek WOŹNIAK, „O sposobach oceniania wyników działania szkoleniowego z perspektywy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" „Laboratorium Wirtualne Fotoniki Mikrofalowej„ Krzysztof MADZIAR, Bogdan GALWAS.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Olga SOBOLEWSKA „E-learning jako strategia doskonalenia kadry pracowniczej dla małych.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania W Bielsku-Białej Kierunek informatyka Specjalność : Systemy informatyczne Praca dyplomowa inżynierska : System.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Ze spostrzeżenia w wyobrażenie.
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji. Praktyczne ustalenia w aspekcie edukacyjnym.”

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Znaczenie i rola poezji na przełomie wieków. Poeta jako platoński “ojciec mądrości i przewodnik”. Relacja zdolności perceptywnych z własnościami wyobraźni twórczej. Poezja jako wyższa sztuka wyrazu i sposób postrzegania świata. Poetyckie konotacje informatyczne w kontekście sztucznej inteligencji. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Praktyczna analiza aplikacji w systemach edukacyjnych. Analiza poziomu nauczania w szkołach podstawowych na przełomie lat Średnie wyniki punktowe za rozwiązanie zadań arkuszowych (tabela 1).tabela 1 Współczynniki łatwości/trudności dla danych obszarów umiejętności (tabela 2).tabela 2 Aspekty komputeryzacji edukacji, a zdolności wizualizacji problemu. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Tabela 1 - Średnie wyniki punktowe za rozwiązanie zadań arkuszowych Tabela 1 IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" RokŚrednie wyniki punktowe za rozwiązanie zadań arkuszowych Maksymalna liczba punktów: 40 KrajOkręgWoj.. lubuskieWoj.. wielkopolskieWoj.. pomorskie ,528,327,928,728, ,627,827,428,027, ,624,624,425,024, ,529,0 29,128, ,325,024,525,324, ,625,925,626,125, ,825,3525,36 25, brak22,0322,0621,9022,29

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Tabela 2 - Współczynniki łatwości/trudności dla poszczególnych obszarów Tabela 2 umiejętności S (S-4-092, S-5-092, S-6-092) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Sprawdzian 2009Współczynnik łatwości/trudności dla: czytaniapisaniarozumowaniakorzystania z informacji wykorzystywania wiedzy w praktyce całego arkusza Maks. Liczba punktów Okręg0,750,47 0,600,470,55 Woj.. lubuskie0,750,470,460,600,470,55 Woj.. Wielkopolskie0,750,46 0,590,470,55 Woj.. Zachodniopomorskie 0,750,48 0,600,480,56 Wieś0,720,430,440,560,450,52 Miasto poniżej 20 tys. mieszkańców 0,740,45 0,580,460,54 Miasto od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców 0,770,49 0,620,490,57 Miasto powyżej 100 tys. mieszkańców 0,790,540,520,650,520,60

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Praktyczny przegląd aplikacji w systemach e-edukacyjnych. Czynniki stymulujące proces nauczania, opartego o technologię e-learning oraz efektywność wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Pobudzanie zapału twórczego w autokreacji poetyckiej z wykorzystaniem systemów e-learningowych oraz aplikacji internetowych. Potrzeby rozwoju oprogramowania w e-edukacji, wspomagającego pobudzanie zdolności poznawczych poprzez artystyczną kreację poetycką Zastosowanie poezji do budowania mechanizmów twórczego e- elearningu. Wykorzystanie poezji w nauczaniu na odległość dla intensyfikacji zainteresowania, usprawnienia zapamiętywania, pobudzania zdolności operacyjnej, zwiększenia wydajności percepcyjnej w procesie kształcenia na odległość. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: Cyberpoezja. Cyberpoeta - program komputerowy zdolny do imitacji poezji w różnych stylach i odmianach; program generujący teksty poetyckie. Eksperyment rozpoznawalności - 58% testujących prawidłowo rozpoznało wiersze cyberpoety; inni uznali liryki stworzone przez program za dzieło człowieka. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" "Rusz wyobraźnią i śpiewaj, tworząc mity formując klejnoty ze spadającego śniegu" "Złamałaś moją duszę sok wieczności, ducha moich ust"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Polskie przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: Multimedialny tomik poezji Bálinta Balassiego. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Polskie przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: Dzieci on-line. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Polskie przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: Muchomor. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Polskie przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: poezja.org. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Światowe przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Światowe przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Światowe przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: Storymaker - IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Światowe przykłady wirtualnych laboratoriów kreacji poetyckiej i twórczego pisania: Interactive Poetry - IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" Z perspektywy praktycznej eksploracji wirtualnego świata poezji. Mankamenty obecnie funkcjonujących systemów, wspomagających wyszukiwanie zasobów poetyckich. Tendencje rozwojowe oprogramowania do zastosowania w systemach nauczania na odległość z uwzględnieniem wirtualnego świata kreacji poetyckiej. Zastosowanie mechanizmów wyszukiwawczych internetowych systemów informacyjnych do eksploracji wirtualnych zasobów poetyckich w kontekście celów edukacyjnych. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" W konkluzji wymiernych korzyści praktycznej implementacji wirtualnego świata poezji. Poezja czynnikiem determinującym efektywność twórczej wyobraźni. Poezja filarem sprawnego rozumowania, rozpoznawania problemów i rozwiązywania zadań. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji" „We are such stuff as dreams are made on; and our little life is rounded with a sleep.” William Shakespeare IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" „Jesteśmy marzeniami, Utkani z wyobraźni, W drobinie życia Spowici snem.” Przekład własny